Stránka 1 z 1

VC - výměna spojky, dvouhmoťáku a nejde řadit

PoslaťNapísal: 27 Okt 2012, 17:24
od romi.siki
Dobrý den.

Nechal jsem si vyměnit spojku (sadu) a dvouhmotový setrvačník (vše SACHS 2294 000 296) na VC 1,9 CDTi, 110Kw, 150k, 2006, najeto 180.000km.

První problém po výměně byl takový, že při nastartování, samozřejmě se sešlápnutým spojkovým pedálem, nechávám motor chvilku zahřát, pak chci zařadit 1, 2 rychlostní stupeň nebo zpátečku a zařadit nejde. Rychlostní stupně na pravé straně - 3, 4, 5, 6 zařadit jdou.

Vectru jsem odvezl na reklamaci. Vše má být údajně opraveno. Nyní při startování se sešlápnutým spojkovým pedálem jim v servise následně rychlostní stupně zařadit jdou. Ale pokud startují bez sešlápnutého spojkového pedálu rychlostní stupně nezařadí! Auto jsem nepřevzal a nechal jim ho na reklamaci!

Před výměnou spojky a dvouhmoťáku řazení chodilo pěkně. Jen „chroustal, bouchal“ dvouhmoťák. Nyní mám ticho ve voze, ale zase tak lehce nezařadím. Olej v převodovce pro jistotu vyměněný.

Mám podezření:
1. Buď fešáci v servise při skládání nepoužili stahovák na spojku a došlo zřejmě k ohnutí přítlačáku.
2. Nebo je vadná spojka .

Pokud jste se s obdobným problémem setkali, poznatky rád příjmu. Pokud nikdo neví, o jaký problém se může jednat, tak aspoň si v budoucnu při výměně spojky a dvouhmoťáku dá pozor, aby v autoopravně vůbec věděli, že existuje nějaký speciální nástroj na montáž spojky (např. KM-6263).

Děkuji.

Siki