start automatu v zaradenom "D"
Moderátori: dulo, buci_vectra
sikovne riesit 2 nesuvisiace problemy v jednej teme.
funguje prevodovka v nudzovom rezime s odpojenou RJ ?
obe poistky su premerane ?
moze to byt elektricky problem.
kontrolka svieti ? ake chyby su aktivne ?
chcelo by to diagnostiku, ako zvyknete pisat
spiatocka nema samostatny spinac, a ze svetlo funguje o nicom nehovori
funguje prevodovka v nudzovom rezime s odpojenou RJ ?
obe poistky su premerane ?
moze to byt elektricky problem.
kontrolka svieti ? ake chyby su aktivne ?
chcelo by to diagnostiku, ako zvyknete pisat
spiatocka nema samostatny spinac, a ze svetlo funguje o nicom nehovori
- dulo
- Moderátor
- Príspevky: 22007
- Dátum registrácie: 20 Jún 2007, 10:46
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Levoča
- Bydlisko: Levoča
zatiaľ to stále vyhadzuje chybu 39 39 No Transmission Output RPM Signal
ale raz je prítomná, raz nie, resp. prebiehajúca.
čo je zaujímavé, Juraj mi vravel, že ked sa vytiahnu poistky, mala by fungovať v núdzovom režime. Skúšal som a nič....
Možno je fakt rozdiel v elektronike prevodovky, alebo sa tam proste niečo posralo
ale raz je prítomná, raz nie, resp. prebiehajúca.
čo je zaujímavé, Juraj mi vravel, že ked sa vytiahnu poistky, mala by fungovať v núdzovom režime. Skúšal som a nič....
Možno je fakt rozdiel v elektronike prevodovky, alebo sa tam proste niečo posralo
VeBe X18XE Caravan Sport
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Keď nemá signál z výstupného snímača, odpoj aj vstupný a automat vtedy zaradí 1. rýchlostný stupeň, to je overené.
Ešte jedna vec, možno blbosť.
Ja som mal Vectru automat r. 2001 a mám Vectru automat r. 1997.
Prevodovka mala rovnakú značku, rovnaký typ (AF22), ale riadiace jednotky boli rôzne.
Otázka je, či aj v prevodovke nebolo niečo iné.
Ešte jedna vec, možno blbosť.
Ja som mal Vectru automat r. 2001 a mám Vectru automat r. 1997.
Prevodovka mala rovnakú značku, rovnaký typ (AF22), ale riadiace jednotky boli rôzne.
Otázka je, či aj v prevodovke nebolo niečo iné.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
tato prevodovka funguje aj cisto mechanicky v nudzovom rezime.
prevody sa potom musia radit pakou
tento sa da dosiahnut, ak vytiahneme poistky 35 a 39
do nudzoveho rezimu sa prevodovka dostane aj pri niektorych elektrickych poruchach.
ak v nudzovom rezime prevodovka nezaradi stupen, tak ide o hydraulicko mechanicke zlyhanie prevodovky
prevody sa potom musia radit pakou
tento sa da dosiahnut, ak vytiahneme poistky 35 a 39
do nudzoveho rezimu sa prevodovka dostane aj pri niektorych elektrickych poruchach.
ak v nudzovom rezime prevodovka nezaradi stupen, tak ide o hydraulicko mechanicke zlyhanie prevodovky