prepadove hadicky

Moderátori: dulo, buci_vectra

pindo67
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 21 Jan 2009, 11:36
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra

prepadove hadicky

Príspevok od používateľa pindo67 »

Ahojte! chcem sa vas opytat, chcel by som na mojej VEBE vymenit prepadove hadicky mam motor 2.0 DTI 16V, a chcem sa vas spytat ci treba odmontovat ten kovovy kryt na motore lebo tie hadicky idu dnu, ze ci ich nestaci len potiahnut a oni sa vytiahnu s nasadky a potom tam strcim novu.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

aky kovovy kryt ??? asi myslis ten plast s napisom ecotec :wink:

ten das prec a mas krasny pristup.

:idea: pribal si orezavaci noz s novou cepielkou , vsetky hadicky na tych teckach samozrejme stare narez , je dost pravdepodobne, ze to bude stvrdnute mozes ich lahko zlomit :wink:
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
pindo67
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 21 Jan 2009, 11:36
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa pindo67 »

ten plast to je mi jasne ze ho treba dat dole, a tam su tie hadicky, ale ide oto ze tie hadicky idu smerom do motora.
a to chcem vediet ze ako ich dostanem odtial von, mam tie hadicky potiahnu a nasledne nove tam potom staci nasunut.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007
jony5
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 478
Dátum registrácie: 13 Jan 2008, 15:44
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Malacky
Bydlisko: Zohor

Príspevok od používateľa jony5 »

myslim ze je tam taka lista co vedie elektriku ta sa da uvolnit a potom bude lepsi pristup k hadickam teda ak ma pamat neklame, a ked ich budes tahat pravdepodobne sa ti rozpadnu a v tej hlave kam ich mas zastrcit budes mat ich pozostatky a tie treba vycistit , a ked ich budes nasadzat konce trochu namazat niecim aby lachsie smykali, aspon mne to potom islo lachsie
Vectra Caravan 3,0 cdti - ex
2x Vectra B 1x - 2,0 dti , 2x - 2,2 dti - ex
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

idu vytiahnut ale ked su stvrdnute tak sa moze odtrhnut a kusok ostst v traverze ale da sa to vycistit bez akejkolvek demontaze :wink:
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
pindo67
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 21 Jan 2009, 11:36
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa pindo67 »

Chlapci dýky moc, pomohli ste mi! Bal som sa ze to budem muset rozobrat, a to sa mfakt nechce
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007
Používateľov profilový obrázok
MajklNajt
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 18 Júl 2009, 15:31
Auto: Vectra B
Bydlisko: Banská Bystrica
Bydlisko: BB

Príspevok od používateľa MajklNajt »

Cena hadciek v Opli 30€/m a jedno T-cko 4,5€. T-cko si kup aspon jedno do nahrady, predsa je to len plast a ten sa moze pri manipulacii zlomit. Hadicky som kupoval v Gufere 2€/m. Zatial v poriadku..
Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

30 € / m :?: to su z coho vyrobene ? z kevlaru ??? :roll:
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
Používateľov profilový obrázok
MajklNajt
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 18 Júl 2009, 15:31
Auto: Vectra B
Bydlisko: Banská Bystrica
Bydlisko: BB

Príspevok od používateľa MajklNajt »

No ja som tiez hladel na toho predajcu ako na zjavenie, nakoniec som kupil aspon to T cko.
Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan
pindo67
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 21 Jan 2009, 11:36
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa pindo67 »

ja som kupil unas v janikovciach u servisaka original na palivovu sustavu a 1m/7euro, us su aj vymenene

ja som ich menil kvoli tomu ze mi len rano dlksie startovalo, najprv som menil zhavice nepomohlo, potom palivovy filter plus kusok prepadovej hadicky a us to nerobilo tak som sa potesil
No ale opar dni ma napodlo ze vymenim vsetky prepadove hadicky, tak som ich vymenil a na druhy den rano to zas dlho tocilo aj doteras to roby a ja uz fakt neviem co to moze byt
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15824
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

daj do hladania : padanie nafty, zly start DTi , cerpadlo VP44 ..... a mas citania na cely tyzden :lol:
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
jolka
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 02 Júl 2009, 18:50
Auto: Vectra B
Bydlisko: Levoča
Bydlisko: Trencin

Príspevok od používateľa jolka »

takze vymenu prepadovych hadiciek mam aj ja uspesne za sebou,treba fakt davat pozor ked ich vytahujete z motora,lebo mne sa jedna utrhala a ostala v traverze a vybrat ju von bola teda fuska,
hadicky som kupil v autolip v TN za 2 ecka/meter
Vectra B caravan
99,2.0 DTi X20DTH
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

niekde som cital, ze bezne prepadove hadicky nie su dobre, lebo "netesnia uz v okamihu montaze".
aku mate s tymto skusenost ?
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

ja som pouzil prepadove hadicky origo ako su tusim niekde na scanii alebo na nejakom tak tahaci... otec mim ich priniesol


pokial ide o netesnost tak asi len v pripade ze neni vhodna na teplotne rozdiely ake tam vznikaju alebo castym vytahovanim cim sa porusi ich elasticita a je to v haji
plus plus korea :D
Používateľov profilový obrázok
csala
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 12:02
Auto: Omega B
Bydlisko: Snina

Príspevok od používateľa csala »

Niekto niekde písal, že tie prepadové hadičky by sa mali preventívne meniť každý rok. Možno má pravdu, ja som ich menil minulý rok v lete a už mám problémy so studeným štartom, možno sa to fakt trocha zavzdušňuje cez tie prepady. Asi začnem s tou výmenou, je to predsa len najrýchlejšie a najlacnejšie riešenie. Nestretol sa niekto s priehľadnými hadičkami, ktoré by na ten účel vyhovovali? A jak to potom odvzdušňujete, po výmene tých hadičiek? Stačí injekčnou striekačkou naťahať naftu cez hadičku posledného vstreku, alebo škrtíte aj prívod nafty do filtra?
Omega 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

ono by sa to malo odvzdusnit samo je to prepad ktory podla mna asi ide do nadrze cize ten zbytocny vzduch je uvolneny tam... pokial ide o tie priesvitne prepad hadicky to by bolo riadne zaujimave ved by sa dalo odsledovat aj to ked prepad nedrzi (bublinky a tak) ale neviem ci je mozne vobec nejake take zohnat
plus plus korea :D
Používateľov profilový obrázok
csala
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 12:02
Auto: Omega B
Bydlisko: Snina

Príspevok od používateľa csala »

dikard napísal:ono by sa to malo odvzdusnit samo je to prepad ktory podla mna asi ide do nadrze cize ten zbytocny vzduch je uvolneny tam... pokial ide o tie priesvitne prepad hadicky to by bolo riadne zaujimave ved by sa dalo odsledovat aj to ked prepad nedrzi (bublinky a tak) ale neviem ci je mozne vobec nejake take zohnat

Samo sa to neodvzdušní, veď to je najväčšia choroba dieslových Oplov, že majú prepad zaústený naspäť do čerpadla. Ono sa to síce odvzdušní aj samo, ale najprv musíš naštartovať a to sa práve tým netesným prepadom vôbec nemusí podariť :?
Priehľadné hadice na naftu niektoré automobilky štandartne používajú, ale neviem o takých priemeroch, ktoré by boli vhodné na prepady. Je tam značné teplotné namáhanie.
Omega 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

csala: ano mas pravdu je to najvacsie choroba a nejak som zabudol na to vyustenie do cerpadla.... teplotne namahane to je riedne lebo striedanie tepla zimy je tam riadne preto neodporucaju pouzivat cisto len "gumenne" prepad. hadicky ale tie s tou ochrannou latkou co znizuje priamy vplyv na tu hadicku....
plus plus korea :D
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

ma DTI spatne vedenie do nadrze ?
pomohlo by prepad zaviest do nadrze namiesto cerpadla ?
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

iurai: pokial ma pamät naklame tak oplacke cerpadla potrebuju mat uzavrety okruh a to by sa dalo dosiahnut iba najkym spätnym ventilom a ano bolo by to fajn aby prepad isiel az do nadrze a nie priamo do cerpadla dôvod je taky ze ohrievana nafta by isla do nadrze a zaroven by zvysila mierne teplotu nafty v nadrzi a tym by sa predislo zamrzaniu(keby tam bola voda alebo aj nafty pri nizsich teplotach) pokial sa nemylim tak takto je to vyriesene na Aligatore kde je tlacene cerpadlom(tusim tam je pridavne ktore tlaci 30lit za min) a tym dodava take mnozstvo paliva ake potrebuje a prebytocne sa vracia spät do nadrze(jednej s dvoch)... je tam sice doravne cerpadlo navyse ale pokial viem tak ani v oploch si neberie iba potrebne mnozstvo nafty ale stalu maximalnu davku paliva a prebytocnu vracia cez prepady
plus plus korea :D
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"