nejak som sa stratil ano podla mna pomohlo ale bolo by to trosku komplikovane(hlavne dalsim dlhym vedenim paliv. hadiciek az do nadrze) ale v pripade zavzdusnenia systemu by sa vlastne nic nedialo lebo cerpadlo by malo iba jeden smer cize tlacit naftu a nie ju aj poberat s prepadov
Niekto to tu o tom písal, že dá sa na DTI motoroch prerobiť zaústenie prepadu z trysiek priamo do spiatočky a že to funguje veľmi dobre.
Každé moderné auto má aj spiatočné vedenie do nádrže. Do nádrže sa vracia spiatočkou až 90% paliva. Výkon palivového čerpadla musí byť nadimenzovaný na plný výkon motora a ešte s veľkou rezervou. Keď som mal Cromu TDid, výkon palivového čerpadla bol 100 litrov/hodinu.
V DTI cez prepadové hadičky na tryskách sa vracia len malá časť paliva, však preto je vnútorný priemer týchto hadičiek len 3mm. Väčšina paliva sa do nádrže vracia z nízkotlakového okruhu čerpadla VP44, tento okruh má na starosti čerpať palivo z nádrže a vytvoriť tlak pre ďalší - vysokotlaký stupeň čerpadla VP44.
chcel by som sa spytat dnes som vymenil prepadove hadicky a zistil som ze dve boli natrhnute ale ked som vybral hadicky od trisiek tak odtial vysla nafta ale bola trosku ciernejsia ako cista nafta co to moze znamenat??? este kde sa daju zohnat tie T-cka okrem oplu??? potreboval by som vymenit vsetky 3ks takze ak niekto ma tak ich odkupim
znamena to ze mas cca 150-200 000km a v prdeli o-kruzky pod traverzami oprava za 150eur komplet aj s novym filtrom tesneniami , prepadovkou.. 0903757534 ak mas rad svoje cerpadlo tak si to daj do poriadku
Teo: teraz som menil paliv. filter a nebol nejak zasr...y..... mam najazdene cca 206 000km a mam este jeden problem ty si z BA dal by som si to urobit ale neviem kedy sa tam dostanem inak uz mi cerpadlo vypisovalo chybu P1660 takze uz ho asi chyta nejaka chripka
no a mohli by ste tu dat aspon jednu fotku aby som videl co su to tie prepadove hadicky?potreboval by som ich vymenit a akosi nemam potuchu co to je.a este ze kde by som ich kupil v bratislave aj s tymi T-ckami?dakujem za pomoc.
zhodis ten plastovy kryt na motore, uvidis 4 kovove rurky ako ustia do hlavy (veka) valcov - tak tam vedla nich idu hadicky ktore sa postupne spajaju od 4. valca k 1. a odtial ide dole do cerpadla
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
Zdravim Vedeli by ste mi prosim povedat, kde kupit prepadove hadicky s textilnym opletom? V Opli chcu za meter 40 E, co sa mi zda v celku dost. Jednu hadicku mi vymenily za priehladnu, ale ta je dost makka a ak sa zohreje motor, vidim v nej poletovat bubliny. Ma byt cely prepad naliaty naftou?
Nie az tak hrdy majitel Zafiry 2.0 DTI 2003 Y 20 DTH
ludia je to neake velke tajomstvo ohladom prepadovych hadiciek ze vseci to menia a hovoria o tom ale nikto nenapise skoro kde sa to da vobec kupit alebo aspon aky rozmer treba ? prosim poradte nieco v BA
popripade ti tesnenia privodu a odvodu nafty na palivovy filter - neake 2 gumicky tiez racej ci sa to da kupit a kde ,
lebo ani google ani autokelly ani mi nevyhadzuje neake vhodne nahrady
Je - ford mondeo estate ZETEC-S 2,2 tdci , chip , eibach EX - vectra B X20DTH caravan - uz je u oca , radsej nez predat za paaaaar šupov
Prošel jsem toto vlákno, ale chybí tu fakt zásadní informace o přepadech. Nepoužívejte hadičky bez opletení, ne venkovního, to je jen na "okrasu", sežeňte si hadičku s vnitřním pletením. Ta vydrží. Bez opletu nebo jen venkovním pletením vydrží tak sezónu. Vnitřní průměr je 3,2mm. A i v oplu vám prodají hadici, co není uvnitř pletená. A fakt, věřte tomu, je to k ničemu. Vlastní zkušenost. Před 5 roky jsem přetěsňoval rampu vstřiků a měnil přepady, od té doby nevím, co je padání nafty. Kdosi tu zmiňoval těsnění filtru, je součástí nového filtru, při jeho výměně vyměňte i kroužek pod víko filtru i kroužek na šroubu, jak jsem psal, je to součástí nového filtru ( anebo by mělo být) Šroub víčka dotahujte s citem, dá se přetáhnout, pak víčko může prasknout, není to vidět a ono to pak kupodivu netěsní Dost často víčko praská i v konektoru pro ohřev nafty. Pokud vám začne padat nafta, většinou to není filtrem ( pokud předtím neproběhla výměna), ale hadičkama přepadů nebo těsněním rampy vstřiků.
vraj moj problem nebol v prepadoch ze auto rano nechcelo nastartovat ale v RJ zhavicov ze na DIAG nekomunikovala a vymenili a ze to je v poho teray , ale uvidime teda
Je - ford mondeo estate ZETEC-S 2,2 tdci , chip , eibach EX - vectra B X20DTH caravan - uz je u oca , radsej nez predat za paaaaar šupov
tak tak ver co vravi Alzafir ja som tiez menil tu 60€ vec/rj zhavicov a poviem ti vyhodene peniaze do kosa najlepsie bolo ked som zveril auticko Teo-vi a on mi pretesnil komplet vstrekovace a aj vymenil komplet prepadove hadicky(sice som tie menil aj ja ale on mi dal tie ako pisal Alzafir s vnutornym pletenim) asi tolko k mojej ex astre
Netvrdim ze mas ist k nemu ale mne to menil on ja som to nielenze nevedel ako sa to robi ale ani nevidel no pokial to rele zhavenia este nemenil tak to ani nerob.