Starter toci ale auto chyti aj po viac ako 5tich sec
Moderátori: dulo, buci_vectra
- M4jky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce n/B
A uz som dostartoval. Toci a nic takze zajtra rozoberem poistkovu skrinu najdem odkial ten kabel ide a prepojim to ci to je tym. Posielam fotky relatok.
http://leteckaposta.cz/260675553
iurai: napis mi prosimta kadial sa ten prudovy okruh uzavrel aby som vedel co treba povymienat. Potrebujem to cim skor poriesit, uz vcera bolo neskoro. Mal som stretavku tak som na to nemal cas a takto sa mi to vypomstilo. Tiez sa mi hodi kazda rada ohladom tahania nahradneho kablu aby som vedel co mam vsetko rozobrat. Dik.
Edit: posli mi prosimta tie schemy ja som to relatko v jak na to nenasiel.
http://leteckaposta.cz/260675553
iurai: napis mi prosimta kadial sa ten prudovy okruh uzavrel aby som vedel co treba povymienat. Potrebujem to cim skor poriesit, uz vcera bolo neskoro. Mal som stretavku tak som na to nemal cas a takto sa mi to vypomstilo. Tiez sa mi hodi kazda rada ohladom tahania nahradneho kablu aby som vedel co mam vsetko rozobrat. Dik.
Edit: posli mi prosimta tie schemy ja som to relatko v jak na to nenasiel.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
- M4jky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce n/B
No takze problem objaveny. Po spusteni cerpadla cez relatko, zacal tiect benzin niekde na vystupe z cerpadla. Auto ide do servisu.
K tomu kabliku. Nechapem preco ho uskvarilo, scasti na tom mam zasluhu ja kedze som slepo doveroval knizke jak na to a vytiahol som nespravne relatko. Zaujmave je ze malo rovnako oznacene kontakty. Bolo to tusim relatko na privod sekundarneho vzduchu a ten hnedy kabel viedol do relatok pre vetilator klimy.
Ked bude auto ok tak dam vedet v com presne bol problem.
K tomu kabliku. Nechapem preco ho uskvarilo, scasti na tom mam zasluhu ja kedze som slepo doveroval knizke jak na to a vytiahol som nespravne relatko. Zaujmave je ze malo rovnako oznacene kontakty. Bolo to tusim relatko na privod sekundarneho vzduchu a ten hnedy kabel viedol do relatok pre vetilator klimy.
Ked bude auto ok tak dam vedet v com presne bol problem.
Naposledy upravil/-a M4jky v 14 Feb 2011, 18:39, upravené celkom 1 krát.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
presne tento problem sme mali na 1,6tke x16xel a bol to zly kontakt na kabelazi pri nadrzi-jednalo sa o zhrdzavene ukostrenie cerpadla.Natiahli sme novy kontakt a odvtedy auto ficalo.Startovalo zle lebo ked si tocil tak klesal odpor az kym sa ohriatim zleho kontaktu nedostal na nulu a auto ako nic naskocilo
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- M4jky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce n/B
No povedal som to mechanikovi. Neviem ale co si tym presne myslel. Od toho spolocneho konektora plavaku a cerpadla vzadu je kostra este tahana na cerpadlo ?? Chapem to spravne ?
Naposledy upravil/-a M4jky v 16 Feb 2011, 20:25, upravené celkom 1 krát.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
- M4jky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce n/B
Takze najnovsie informacie. Filter hrdzavy jak prasa a zasrany este viac. Nechapem ako sa mohol tak odrazu zasrat az tak ze to nenastartovalo, kazdopadne zistujem kde bol v poslednej dobe brany benzin. V nadrzi bolo este okolo 14 litrov benzinu a neslo nastartovat.
Novy problem, neukazuje palivova rucicka. Ked som hladal ten uskvareny kabel tak som mal vytiahnutu pristrojovu dosku aby som mohol co najviac vytiahnut poistkovu skrinu a dostal sa ku kablom zo zadnej strany. Dalej som mal vonku konektor cerpadla a plavaku. Za tyzden dojdem domov a pozrem to. Len by som rad vedel cim to moze byt. Mna napada prihnut kontakty k pristrojovke a pozret konektor plavaku ci tam neni studenak.
Dotaz ohladom kontrolky rezervy. Ta ukazuje fixne podla signalu s plavaku ? Palivova rucicka resp. jej meracie ustrojenstvo dostava signal tiez priamo od plavaku ? Cize rucicka a kontrolka rezervy sa neovplyvnuju ? Chapem to spravne ? Mozem sa teda pri pripadnom nastavovani rucicky drzat kontrolky rezervy ? Pri kolkych litroch sa ma rozsvietit rezerva ? To je otazok, tusim si idem dat prasky na ukludnenie
Novy problem, neukazuje palivova rucicka. Ked som hladal ten uskvareny kabel tak som mal vytiahnutu pristrojovu dosku aby som mohol co najviac vytiahnut poistkovu skrinu a dostal sa ku kablom zo zadnej strany. Dalej som mal vonku konektor cerpadla a plavaku. Za tyzden dojdem domov a pozrem to. Len by som rad vedel cim to moze byt. Mna napada prihnut kontakty k pristrojovke a pozret konektor plavaku ci tam neni studenak.
Dotaz ohladom kontrolky rezervy. Ta ukazuje fixne podla signalu s plavaku ? Palivova rucicka resp. jej meracie ustrojenstvo dostava signal tiez priamo od plavaku ? Cize rucicka a kontrolka rezervy sa neovplyvnuju ? Chapem to spravne ? Mozem sa teda pri pripadnom nastavovani rucicky drzat kontrolky rezervy ? Pri kolkych litroch sa ma rozsvietit rezerva ? To je otazok, tusim si idem dat prasky na ukludnenie
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
tu je foto zapojenia cerpadla napriamo
rele (fialove) sa vytiahne a drotikom sa spoja tie 2 kontakty.
su siroke a kable k nim do patice su hrube
tecie tam prud okolo 3A
niektore motory maju 2 fialove rele - pumpa a elektrika vstrekovania
ty si urobil 2 chyby - zobral si nespravne rele (pridavny vzduch) a rele si nevytiahol. takto si ukostril 12v z hrubeho kabla na zem - tenky kablik
tento kablik sa poriadne zahrial. podla schem sa neda urcit, kde vsade mohla zhoriet izolacia. tato zem sa totizto vetvi
rele (fialove) sa vytiahne a drotikom sa spoja tie 2 kontakty.
su siroke a kable k nim do patice su hrube
tecie tam prud okolo 3A
niektore motory maju 2 fialove rele - pumpa a elektrika vstrekovania
ty si urobil 2 chyby - zobral si nespravne rele (pridavny vzduch) a rele si nevytiahol. takto si ukostril 12v z hrubeho kabla na zem - tenky kablik
tento kablik sa poriadne zahrial. podla schem sa neda urcit, kde vsade mohla zhoriet izolacia. tato zem sa totizto vetvi
- M4jky
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce n/B
To neries, viem aku som spravil chybu. Kabel mam uz pozrety a zhorel len ten co isiel od toho hnedeho relatka do poistkovej skrine priamo do dalsieho relatka. Premostoval som ale dva tlste cierne draty tak stale nechapem preco by som mal premostit 12V na zem. Ked som ale pozeral, ze ten kabel isiel este do dvoch dalsich relatok tak sa asi neni comu divit. Mohlo to byt prepojene hocijak. To priame spustenie cerpadla krasne islo aj bez vytiahnutia relatka, teraz myslim toho fialoveho. Ale nabuduce uz budem rele vytahovat, mam na to dostatocny dovod Zaujmave je, ze este doteraz ak som premostoval vykonove kontakty relatka tak som sa nestretol s niecim podobnym.
Kazdopadne dik za radu, moj bordel co som si porobil si uz musim poriesit sam.
Kazdopadne dik za radu, moj bordel co som si porobil si uz musim poriesit sam.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
M4jky napísal:To neries, viem aku som spravil chybu. Kabel mam uz pozrety a zhorel len ten co isiel od toho hnedeho relatka do poistkovej skrine priamo do dalsieho relatka. Premostoval som ale dva tlste cierne draty tak stale nechapem preco by som mal premostit 12V na zem. Ked som ale pozeral, ze ten kabel isiel este do dvoch dalsich relatok tak sa asi neni comu divit. Mohlo to byt prepojene hocijak.
Zaujmave je, ze este doteraz ak som premostoval vykonove kontakty relatka tak som sa nestretol s niecim podobnym.
ja neriesim, ja som to sem napisal, aby si ini nemysleli, ze im nieco zhori.
navod som prepisal sem:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?p=603637#603637
k tomu co sa stalo u teba
spojil si 87 co je stalych 12v cez poistku 60A a 30 co je ventilator.
to by bolo v poriadku pri odpojenom rele, ale ty si tam mal pichnute rele, co v kludovom stave spaja 30 s 87A. co je zem cez tenky hnedy kablik
takze si do tenkeho hnedeho kablika pustil obrovsky prud ktory sa rozdelil do vsetkych s nim spojenych hnedych kablikov cestou najnizsieho odporu. hriat by mal najma v drahe od rele ku kostriacemu bodu nad lavym tlmicom
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 01 Sep 2011, 18:58
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Nové Zámky
- Bydlisko: Palarikovo
ahojte,prosim o radu,v inej teme nikto nepomohol...auto zacalo horsie startovat,predtym na brnk,aj v mrazoch..teraz toci a chyti po chvilke.Mal som zlu lambda sondu,som to pripisoval tomu,lebo to zacalo v tom case,avsak ani po vymene za novu a taku istu ako tam bola sa to nezlepsilo.Mohlo sa nieco stat ked som chvilu jazdil na tej zle lambde?Zahadzat sviecky alebo...?pred poruchou lambdy bolo vsetko ok...dakujem
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 01 Sep 2011, 18:58
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Nové Zámky
- Bydlisko: Palarikovo
Ahojte,sorry iurai,nevsimol som si .......ozivujem znova...to cidlo v termostate co ma dva kontakty je nove,ale nepomohlo.Starty s odpojenym cidlom su take iste,ak nastartujem so zapojenym cidlom (otacky cca 900)a odpojim ho tak sa otacky znizia.Proste studene starty boli cc 1200 otacok...poradte prosim,diky
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 01 Sep 2011, 18:58
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Nové Zámky
- Bydlisko: Palarikovo