Starter toci ale auto chyti aj po viac ako 5tich sec

Moderátori: dulo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
Lubec
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5297
Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
Auto: Iná značka
Bydlisko: Bardejov SK

Príspevok od používateľa Lubec »

Prave preto som ti pisal o tej poistke, pozri za nu, ci nahodou nejde k nej.
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

ja som do schem pozrel a mne to uz je na 95% jasne.

ale majkyho by som poprosil o foto jeho relatkovej skrinky (nad ABS),
aby sme videli, ako to tam ma

a zatial nech neprepaja tie kable
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

A uz som dostartoval. Toci a nic takze zajtra rozoberem poistkovu skrinu najdem odkial ten kabel ide a prepojim to ci to je tym. Posielam fotky relatok.

http://leteckaposta.cz/260675553

iurai: napis mi prosimta kadial sa ten prudovy okruh uzavrel aby som vedel co treba povymienat. Potrebujem to cim skor poriesit, uz vcera bolo neskoro. Mal som stretavku tak som na to nemal cas a takto sa mi to vypomstilo. Tiez sa mi hodi kazda rada ohladom tahania nahradneho kablu aby som vedel co mam vsetko rozobrat. Dik.

Edit: posli mi prosimta tie schemy ja som to relatko v jak na to nenasiel.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

No takze problem objaveny. Po spusteni cerpadla cez relatko, zacal tiect benzin niekde na vystupe z cerpadla. Auto ide do servisu.

K tomu kabliku. Nechapem preco ho uskvarilo, scasti na tom mam zasluhu ja kedze som slepo doveroval knizke jak na to a vytiahol som nespravne relatko. Zaujmave je ze malo rovnako oznacene kontakty. Bolo to tusim relatko na privod sekundarneho vzduchu a ten hnedy kabel viedol do relatok pre vetilator klimy.

Ked bude auto ok tak dam vedet v com presne bol problem.
Naposledy upravil/-a M4jky v 14 Feb 2011, 18:39, upravené celkom 1 krát.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Používateľov profilový obrázok
Lubec
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5297
Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
Auto: Iná značka
Bydlisko: Bardejov SK

Príspevok od používateľa Lubec »

Odkialze zacalal tiect ten benzin???
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

Sory vo vete chybala ciarka a vyznelo to tak, ze benzin tiekol z relatka :lol: :lol: :lol:
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Používateľov profilový obrázok
Lubec
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5297
Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
Auto: Iná značka
Bydlisko: Bardejov SK

Príspevok od používateľa Lubec »

Aj tak neviem :( Kde na vystupe z cerpadla.
No nic pockam si co ti povedia v servise
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

To presne neviem ani ja kedze som to nemal ako zdvihnut. Iurai mi pisal, ze to moze byt nejaka spojka na hadici alebo hrdzavy palivovy filter.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

presne tento problem sme mali na 1,6tke x16xel a bol to zly kontakt na kabelazi pri nadrzi-jednalo sa o zhrdzavene ukostrenie cerpadla.Natiahli sme novy kontakt a odvtedy auto ficalo.Startovalo zle lebo ked si tocil tak klesal odpor az kym sa ohriatim zleho kontaktu nedostal na nulu a auto ako nic naskocilo
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

No povedal som to mechanikovi. Neviem ale co si tym presne myslel. Od toho spolocneho konektora plavaku a cerpadla vzadu je kostra este tahana na cerpadlo ?? Chapem to spravne ?
Naposledy upravil/-a M4jky v 16 Feb 2011, 20:25, upravené celkom 1 krát.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

Takze najnovsie informacie. Filter hrdzavy jak prasa a zasrany este viac. Nechapem ako sa mohol tak odrazu zasrat az tak ze to nenastartovalo, kazdopadne zistujem kde bol v poslednej dobe brany benzin. V nadrzi bolo este okolo 14 litrov benzinu a neslo nastartovat.

Novy problem, neukazuje palivova rucicka. Ked som hladal ten uskvareny kabel tak som mal vytiahnutu pristrojovu dosku aby som mohol co najviac vytiahnut poistkovu skrinu a dostal sa ku kablom zo zadnej strany. Dalej som mal vonku konektor cerpadla a plavaku. Za tyzden dojdem domov a pozrem to. Len by som rad vedel cim to moze byt. Mna napada prihnut kontakty k pristrojovke a pozret konektor plavaku ci tam neni studenak.

Dotaz ohladom kontrolky rezervy. Ta ukazuje fixne podla signalu s plavaku ? Palivova rucicka resp. jej meracie ustrojenstvo dostava signal tiez priamo od plavaku ? Cize rucicka a kontrolka rezervy sa neovplyvnuju ? Chapem to spravne ? Mozem sa teda pri pripadnom nastavovani rucicky drzat kontrolky rezervy ? Pri kolkych litroch sa ma rozsvietit rezerva ? To je otazok, tusim si idem dat prasky na ukludnenie :D
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

tu je foto zapojenia cerpadla napriamo
rele (fialove) sa vytiahne a drotikom sa spoja tie 2 kontakty.
su siroke a kable k nim do patice su hrube
tecie tam prud okolo 3A

Obrázok

niektore motory maju 2 fialove rele - pumpa a elektrika vstrekovania

ty si urobil 2 chyby - zobral si nespravne rele (pridavny vzduch) a rele si nevytiahol. takto si ukostril 12v z hrubeho kabla na zem - tenky kablik

tento kablik sa poriadne zahrial. podla schem sa neda urcit, kde vsade mohla zhoriet izolacia. tato zem sa totizto vetvi
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

To neries, viem aku som spravil chybu. Kabel mam uz pozrety a zhorel len ten co isiel od toho hnedeho relatka do poistkovej skrine priamo do dalsieho relatka. Premostoval som ale dva tlste cierne draty tak stale nechapem preco by som mal premostit 12V na zem. Ked som ale pozeral, ze ten kabel isiel este do dvoch dalsich relatok tak sa asi neni comu divit. Mohlo to byt prepojene hocijak. To priame spustenie cerpadla krasne islo aj bez vytiahnutia relatka, teraz myslim toho fialoveho. Ale nabuduce uz budem rele vytahovat, mam na to dostatocny dovod :) Zaujmave je, ze este doteraz ak som premostoval vykonove kontakty relatka tak som sa nestretol s niecim podobnym.

Kazdopadne dik za radu, moj bordel co som si porobil si uz musim poriesit sam.
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

M4jky napísal:To neries, viem aku som spravil chybu. Kabel mam uz pozrety a zhorel len ten co isiel od toho hnedeho relatka do poistkovej skrine priamo do dalsieho relatka. Premostoval som ale dva tlste cierne draty tak stale nechapem preco by som mal premostit 12V na zem. Ked som ale pozeral, ze ten kabel isiel este do dvoch dalsich relatok tak sa asi neni comu divit. Mohlo to byt prepojene hocijak.

Zaujmave je, ze este doteraz ak som premostoval vykonove kontakty relatka tak som sa nestretol s niecim podobnym.


ja neriesim, ja som to sem napisal, aby si ini nemysleli, ze im nieco zhori.
navod som prepisal sem:

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?p=603637#603637

k tomu co sa stalo u teba
spojil si 87 co je stalych 12v cez poistku 60A a 30 co je ventilator.
to by bolo v poriadku pri odpojenom rele, ale ty si tam mal pichnute rele, co v kludovom stave spaja 30 s 87A. co je zem cez tenky hnedy kablik

takze si do tenkeho hnedeho kablika pustil obrovsky prud ktory sa rozdelil do vsetkych s nim spojenych hnedych kablikov cestou najnizsieho odporu. hriat by mal najma v drahe od rele ku kostriacemu bodu nad lavym tlmicom
Používateľov profilový obrázok
M4jky
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 15 Feb 2010, 18:39
Auto: Vectra B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce n/B

Príspevok od používateľa M4jky »

Skratka spravil som si malu grilovacku :)
Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW
marosko031
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 01 Sep 2011, 18:58
Auto: Vectra B
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Palarikovo

Príspevok od používateľa marosko031 »

ahojte,prosim o radu,v inej teme nikto nepomohol...auto zacalo horsie startovat,predtym na brnk,aj v mrazoch..teraz toci a chyti po chvilke.Mal som zlu lambda sondu,som to pripisoval tomu,lebo to zacalo v tom case,avsak ani po vymene za novu a taku istu ako tam bola sa to nezlepsilo.Mohlo sa nieco stat ked som chvilu jazdil na tej zle lambde?Zahadzat sviecky alebo...?pred poruchou lambdy bolo vsetko ok...dakujem
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

daj link na tu inu temu
marosko031
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 01 Sep 2011, 18:58
Auto: Vectra B
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Palarikovo

Príspevok od používateľa marosko031 »

Ahojte,sorry iurai,nevsimol som si .......ozivujem znova...to cidlo v termostate co ma dva kontakty je nove,ale nepomohlo.Starty s odpojenym cidlom su take iste,ak nastartujem so zapojenym cidlom (otacky cca 900)a odpojim ho tak sa otacky znizia.Proste studene starty boli cc 1200 otacok...poradte prosim,diky
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Skús štartovať s odpojenou váhou vzduchu, iba taký tip.
Že čo to urobí.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
marosko031
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 01 Sep 2011, 18:58
Auto: Vectra B
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Palarikovo

Príspevok od používateľa marosko031 »

Nema to vahu vzduchu,na sani je iba take cidlo a to som tiez skusal odpajat.Otazka-krokovy motorcek by to mohol robit?A zabudol som dodat ze chyby nie su ziadne...diky
Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"