Pozdravujem. Potreboval by som poradit s kurenim. Kupil som auto s nefunkcnym termostatom, kolisala teplota a auto nekurilo. Termostat som vymenil ale stale nekuri. Klimatizacia je manualna. Dnes som prisiel na to,ze ked par krat pokrutim ovladacom teploty z min do max a necham na max, auto zacne kurit. Ked ale zmenim teplotu, uz nekuri. Zase 5-6x pokrutim a kuri. Inak hadice kurenia su horuce aj na vstupe aj vystupe. Viem,ze Bckova Vectra mala podtlakovy ventil kurenia. Ale neviem ci ma aj Cckova. Poradte prosim.
obed hadice horuce - cez kurenie ide horuca voda. ale vzduch nejde cez radiator - to je kvoli klapke teploty. je z lavej strany.
zisti jej polohu, ked nekuri, a ked potocis teplotu na max iste sa aj klapka pohne na max
tu klapku na lavej strae som kotroloval.normalne sa hybe,ked menim teplotu.hadice su obe horuce,ale je to spravne?nema byt vystup chladnejsi?a ma VeCe ventil kurenia?vdaka
tak to uz funguje.bolo to najskor zavzdusnene,najazdil som asi 20km sviznou jazdou a tiez som musel rozhybat klapku na vzduch pri plynovom pedali.vdaka za rady
ahojte, asi mam rovnaky problem, len sa to prejavuje tak ze na dialnici ked idem 120-130 tak kuri, nasledne ako spomalym zacne fukat studeny. Kde presne najdem tu klapku teploty vzduchu? mam automaticku klimu a vectru c 1,8 90kw. Dakujem, lebo coskoro umrznem
mal som to rozobrane, a mam otazku: "Ako sa sprava funkcne zariadenie na regulovanie teploty", pretoze ak som dal najnizsiu teplotu tak sa pohlo smerom dole a ak som siel s teplotou hore tak sa zasa premiestnilo do najvyssej polohy, no ziadny medzistupen akokeby tam nebol. Akokeby teda daval len teply alebo len studeny, a nemiesal. Mozno nie uplne chapem princip fungovania, ale prosim teda o ozrejmenie. Dakujem