Ja som ho nedaval von, ale normalne som z hora cez pelak a z dola po odobrati skrinky pred spolujazdcom premazal WDckom vsetko co sa dalo a je po cvirikani.
ja som moj trocha prefukol od necistot a vystriekal nejakym mazivom v spreji. potom som ho napojil na 12V aby sa prebehol a opat som ho vystriekal. Ked som ventilator zlozil dokopy a dal ho naspat, tak este 1-2 dni cvirikal ale uz to preslo. Zislo by sa mu veru vymenit aj uhliky ale nemal som.
No ok niečo už nájdem, lebo dnes som myslel, že to cuká motor a bol to zasa ventilátor na 1 stupni len také tk tk tk tk....sa to tak strácalo vpredu, že ma to normálne vylákalo
--
väčšinou to stíchne, keď to ostriekaš
Zdravím páni,
mal by som na vás jednu otázku. Začala mi haprovať ventilácia a to takým spôsobom, že nereaguje vôbec na intenzitu nastavenia v ovládaní (teda či nastavím fúkanie na 0 alebo na sedmičku, fúka stále rovnako), a ďaľšia vec, čo robí, že aj keď vypnem motor a zamknem auto, tak tá ventilácia stále beží...dočasne som to vyriešil vytiahnutím poistky.
Bol som s tým v servise, kde mi pán povedal, že je chyba v riadiacej jednotke ventilátora a že ju pošle do Poľska, kde ju opravia a v pondelok príde späť. Povedal mi, že celé ma to vyjde na nejakých 120 €.
Moja otázka na Vás je, či sa to za tú cenu oplatí opravovať, či neexistuje nejaké iné riešenie, lacnejšie, resp. ako by ste to riešili vy? Z búraného auta z vrakoviska? Koľko by tá súčiastka stála celá nová? Díky za odpovede a rady. Opel Vectra C 2006
...nie je tam nič vzpriečené napojil som ho priamo na baterku, tak sa točil ako kolotoč ...napadlo ma tiež s tou kostrou, ale už som to nestíhal, sa zotmelo - tak som to musel zložiť Skúsim dnes vymeniť ešte odskúšaný dobrý ovladač digiklímy, ak to nepomôže tak potom už všetky komponenty budú dobré a problém bude niekde na ceste, čiže káble káble káble a ešte raz ten kopec káblov čo je za tou prístrojovkou a ani neviem, kam to smeruje