Pod pojmom citac myslis len snimaciu cievku okolo zamku /kluca/, alebo aj nejake elektronicke spracovanie signalu?
Mna zaujima ci prvy impulz na nabudenie cipu v kluci v tomto aute vygeneruje RJ alebo nejaka elektronika pod volantom. Mne sa stava, ze prvy impulz na nabudenie cipu v kluci mi obcas chyba a samozrejme vysvieti zamok.
Ako spomínal Juraj, celý ten modul sa volá CIM, sú známe jeho všeliaké problémy, tuším pred FL VeCe s ním malo problémy viac.
Zväčša to končí výmenou...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
Aby to bolo ukoncene!
Rozobral som CIM a zistil som, ze IO vedla zasuvky pre snimaciu cievku pri zasunuti kluca /bez otocenia/ pomocnym kontaktom sa aktivuje a vysle tri serie sinusovych impulzov na nabudenie kluca. Robilo mi to aj na stole, cize neriadi to ECU. Mal som problem namerat odozvu kluca, myslel som, ze osciloskop ma stym problem. Nakoniec som sa rozhodol, ze otvorim kluc a ak do spinacky dam len kluc bez cipu mal by som vidiet rozdiel. Na moje prekvapenie v obidvoch klucoch cipy neboli. Tak cele rozoberanie a meranie bolo zbytocne. Auto nie je moje tak som kamaratovi oznamil, ze uz mu niekto vyradil imobilizer a cely problem je uz len v ECU.
Toto som napisal, aby som mozno niekomu usetril pracu.
Inak vdaka za rady, o CIM-e som nevedel.