Ahojte. Chcel by som Vás poprosiť o pomoc s tachometrom.
Pri výmene žiaroviek som nechtiac posunul ručičku tachometra na 40km/hod. Ručičku som vrátil na nulu ale po otočení klúča sa ručička pohne ešte cca o 1cm dolu. Následne ukazuje rýchlosť o 10km za hodinu menej. Skúšal som ju nastaviť na nulu aj pri zapnutom kľúči, ale pri ďalšom otočení sa zasa posunie smerom dolu. Aj keď ručne posuniem na 160 km/hod, ručička sa pri otočení klúča zasa pomaličky vráti až za 0 km/hod. Nemáte niekto s podobným prípadom skúsenosť? Išlo by to nastaviť cez diagnostiku? Vopred ďakujem za odpovede.
Zabudol som napísať, že ide o Vectra B 1.6 16V 1998
Vdaka za info. Nešlo by to cez nejakú fintu? Niekde som čítal, že pri Renaulte stačí podržať nulovanie denného požítadla a dať klúč do druhej polohy. Spustí sa test a nastavia pôvodné hodnoty. Skúšal som na Vectre ale nejde to
Ešte ma napadlo, ako tento problém riešeili ludia čo menili nálepky ukazovatelov za tunningové. Pripadne viem, že niektorý lakovali ručičky nejakými lakmi. Dokonca som videl na youtube ako týpek hýbe rukou všetkými ručičkami po prelakovaní na inú farbu.
hmm, kedze mam jedny budiky pred sebou, vidim to celkom nadejne, jeden hacik to ale ma. Co s gombikom na nulovanie km?
Na nastavenie budika potrebujes ist o 360c no rucicka rychlomera sa zastavi na tycke ktora nuluje.
Ale otacky sa mi sice nie presne ako na videu, no podarilo nastavit.
Inac, v aute som to vzdy robil tak, ze som jemne vlozil bezec, znuloval zapnutim zapalovania a potom ten bezec opatrne posunul na spravnu hodnotu. Ked to bolo dobre, tak som ho pritlacil poriadne a hotovo.
quattro VeBe X25XE - Phoenix-ex VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy VeBe X16XEL Caravan - ex ,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Vďaka za ochotu. Tiež ma skoro šlahlo keď som to rozobral a zastavila ma tička nulovania Nakoniec som to nastavil tak, že som musel vytiahnuť ručičku. Skúšal som najskôr dvoma šróbovakmi ale nešlo to. Nakoniec som zistil, že ak pootáčam ručičkou ďalej za nulu a sučastne jemne ťahám, tak sa dá celkom ľahko vytiahnuť. Po vytiahnutí som budíky vložil naspäť bez kricieho skla, otočil klúčom, motorček sa vrátil do nulovej polohy. Jemne som nasunul ručičku na hriadel cca na 15km za hod. Potom som opatrne posúval k nule. Keď som sa dostal presne na nulu, pritlačil som ručičku viac na hriadel a všetko naštastie šlape. Ak je motorček v nulovej polohe, celkom dobre sa dá nastaviť poloha ručičky ale len smerom dolu. Ak to prešvihnete, musíte postup zopakovať Dúfam, že táto drobnosť do budúcna pomôže aj niekomu ďalšiemu ďakujem za rady
Zdravím borci mám taký istí problém len z otackomerom chvála bohu som to spravil otacki sú fajn len má trapi že som ho pretocil ked bol zapnutý o 360' a ked som to spravil tak mi zacalo pukat ked otocim kľúč robí to niekde pri motori mal som už aj radu že vybrať relatka len neviem kde su.( sú to tie kocky pri poistných dolu pod nohami ) budem rád ak mi poradíte
Ok tak moja dalsia rada je, ziadne relatka nevyberaj. Zamotal som ta viac, ako som chcel.
Tak este raz, to co puka su tie relatka. A takto to ma byt.
Ak si stale stojis za tym, ze ti to do teraz nerobilo, natoc video tak, aby sme to videli a poculi vsetci.
Ak nie, tak si skoc za najblizsim automechanikom, nech sa ti na to pozrie.
quattro VeBe X25XE - Phoenix-ex VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy VeBe X16XEL Caravan - ex ,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"