Auto ide normalne? Ziadny problem? V najhorsom pripade co som sa docital to mozu byt virive klapky. Nic nepokazis ked vycistis sanie a vymenis vzduchovy filter.
Auto ide normálne, len keď bolo -25 stupňov, tak mi svietila kontrolka poruchy motora. Každé ráno cca 1 min. Spolu s touto chybou bola aj chyba AGR ventil, takže možno to má niečo spoločné..
Keď jar príde aj k nám na kysuce, tak ho prečistím.
pozri si aj žhaviče, možno bude jeden KO. Pri čistení ERG ventilu sa zameraj aj na priechodnosť kanálikov do škrtiacej klapky, keď tak sa ozvi, vysvetlím
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
žhaviče sú OK, tie som dal premerať.. a nemajú ani rok...
AGR-ko aj s kanálikmi som už niekedy čistil, to je malina..
Juraj ďakujem za ochotu..
Keď som sa pokúšal niečo nájsť k tejto chybe na zahraničných fórach, tiež boli často spomínané vírivé klapky a keďže mám ročník 2006 a nabehané niečo okolo 120 000 km, tak možno príde čoskoro tá chvíľa..
Mam tiez Vectru Z19DTH rok 2006, takze ten motor by mal byt este zial postihnuty problemom virivych klapiek. Zatial najazdenych takmer 150000km (pred vymenou rozvodov - chcel by som dat pri tej prilezitosti aj vycistit EGR) a problemy nepozorujem. Kedze vymena sania/klapiek je dost draha nasiel som aj takuto opravnu sadu http://www.ebay.de/itm/Opel-Saab-Vauxha ... 257f2fef59 http://www.swirlrepair.com/Ursachen_en.html
Mate s tym niekto skusenosti? Je dobry napad nechat to tam nahodit preventivne? Pri kolkych km to zvykne odchadzat?