Moderátori: dulo, buci_vectra
dedo.miki píše:Ked nevedia nájsť chybu tak vymenia všetko a je pokoj a zákazník nech zaplatí a môže jazdiť.
Komo píše:No ako to mi je jasne...ale zober si ze bude chyba napriklad v tom, ze od Rj nejde signal k vahe vzduchu a bude zlomeny 1 posahany kabel z celeho zvazku...a oni ich nepresvietia ale vymenia 90 percent funkcnych kablov....
jasne, jednoduchsi pristup...ale nesedi mi to
Komo píše:Tak to musela byt riadne vytopena, kedze kable su oblankovane...ci kde bol problem?
Zag píše:Ano je to blud a kable sa daju napichnut spendlikom a podla zvezku premerat na konci takze urcite haluz ako tu pisalo zopar odbornikov to by som chcel aj ja kuknut ked som svoje stare acko rozoberal som sa nemohol natahat keblov vonku.Jo jo jo od predku az po zadok a je toho plna krabica ... Chod a skontroluj to ci je to tak to by trebalo komplet odcalubit a pristrojofku vonku sedacky lebo nieco ide aj stredom no proste haluska jak hoavado ...
Signum píše:Ako to tu v poslednej dobe citam,je tu zopar ludi co sa rozumeju do elektroniky motora(nebudem menovat).Ale bol by som velmi zvedavy, ako by ste to realizovali aj v praxi a ci by ste sa tym aj dokazali uzivit.Je rozdiel o niecom pisat a realizovat v praxi.Samozrejme,ze je mozne opravit kablovy zväzok, len je otazne ci to ma vlastne zmysel,resp. ci sa to pre zakaznika oplati.Napr. na VeBe X25XE je problem na kabelazi motora kde z 40 kablov cca 20 byva uplne znicenych na dlzke cca 20cm.Ja by som si urcite dal tu kabelaz vymenit.Skuste sa aj Vy vzit do situacie elektrikara, ktory pracuje v Opli a je plateny od vykonu a nie na hodiny,alebo si to mozete vyskusat.Tot vsjo
Signum píše:Ako to tu v poslednej dobe citam,je tu zopar ludi co sa rozumeju do elektroniky motora(nebudem menovat).Ale bol by som velmi zvedavy, ako by ste to realizovali aj v praxi a ci by ste sa tym aj dokazali uzivit.Je rozdiel o niecom pisat a realizovat v praxi.Samozrejme,ze je mozne opravit kablovy zväzok, len je otazne ci to ma vlastne zmysel,resp. ci sa to pre zakaznika oplati.Napr. na VeBe X25XE je problem na kabelazi motora kde z 40 kablov cca 20 byva uplne znicenych na dlzke cca 20cm.Ja by som si urcite dal tu kabelaz vymenit.Skuste sa aj Vy vzit do situacie elektrikara, ktory pracuje v Opli a je plateny od vykonu a nie na hodiny,alebo si to mozete vyskusat.Tot vsjo
Signum píše:Ako to tu v poslednej dobe citam,je tu zopar ludi co sa rozumeju do elektroniky motora(nebudem menovat).Ale bol by som velmi zvedavy, ako by ste to realizovali aj v praxi a ci by ste sa tym aj dokazali uzivit.Je rozdiel o niecom pisat a realizovat v praxi.Samozrejme,ze je mozne opravit kablovy zväzok, len je otazne ci to ma vlastne zmysel,resp. ci sa to pre zakaznika oplati.Napr. na VeBe X25XE je problem na kabelazi motora kde z 40 kablov cca 20 byva uplne znicenych na dlzke cca 20cm.Ja by som si urcite dal tu kabelaz vymenit.Skuste sa aj Vy vzit do situacie elektrikara, ktory pracuje v Opli a je plateny od vykonu a nie na hodiny,alebo si to mozete vyskusat.Tot vsjo
Ak to dokazes za 2-3 hod tak v pondelok mozes kludne nastupit urcite takeho sikovneho elektrikara primeme bez mihnutia oka.A mozem Ta uistit,ze prace by sa naslo len horsie by sa Ti asi pozeralo na zaciatok mesiaca na vyplatnu pasku.iurai píše:Signum píše:Ako to tu v poslednej dobe citam,je tu zopar ludi co sa rozumeju do elektroniky motora(nebudem menovat).Ale bol by som velmi zvedavy, ako by ste to realizovali aj v praxi a ci by ste sa tym aj dokazali uzivit.Je rozdiel o niecom pisat a realizovat v praxi.Samozrejme,ze je mozne opravit kablovy zväzok, len je otazne ci to ma vlastne zmysel,resp. ci sa to pre zakaznika oplati.Napr. na VeBe X25XE je problem na kabelazi motora kde z 40 kablov cca 20 byva uplne znicenych na dlzke cca 20cm.Ja by som si urcite dal tu kabelaz vymenit.Skuste sa aj Vy vzit do situacie elektrikara, ktory pracuje v Opli a je plateny od vykonu a nie na hodiny,alebo si to mozete vyskusat.Tot vsjo
trocha nerozumiem.
ten elektrikar v Opli (menovany pripad za 39000) pravdepodobne nic robit nebude a nic nezarobi, lebo pre zakaznika je toto riesenie pridrahe.
10 rocny Opel, hodnota cca 100000 Sk.
takze tam treba hladat riesenie primerane trhovej hodnote vozidla.
a preco nie je mozne zauctovat zakaznikovi 2-3 hodiny prace pri oprave kabloveho zvazku ?
Prave na tym v poslednej dobe vazne uvazujem,ze zacnem robit sam na seba,ale nazor asi nezmenim.dedo.miki píše:Signum píše:Ako to tu v poslednej dobe citam,je tu zopar ludi co sa rozumeju do elektroniky motora(nebudem menovat).Ale bol by som velmi zvedavy, ako by ste to realizovali aj v praxi a ci by ste sa tym aj dokazali uzivit.Je rozdiel o niecom pisat a realizovat v praxi.Samozrejme,ze je mozne opravit kablovy zväzok, len je otazne ci to ma vlastne zmysel,resp. ci sa to pre zakaznika oplati.Napr. na VeBe X25XE je problem na kabelazi motora kde z 40 kablov cca 20 byva uplne znicenych na dlzke cca 20cm.Ja by som si urcite dal tu kabelaz vymenit.Skuste sa aj Vy vzit do situacie elektrikara, ktory pracuje v Opli a je plateny od vykonu a nie na hodiny,alebo si to mozete vyskusat.Tot vsjo
Ved nikdo nepísal ,že to musíš robiť ty. Treba nájsť servis čo je ochotný to spraviť rýchlo a za menej. O tom je tá konkurencia. Možno ked budeš robiť sám na seba zmeníš názor a budeš mať viac spokojných zákazníkov.
Verím ,že si šikovný a čas ta naučí robiť na seba a nie skákať ako niekto káže a vyzerať pritom ako hlupák.Neber to zle ja som tiež takto začínal .
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia