Vyzera to na diodovy mostik akurat ho neviem objednat lebo na alernatore nemam ziadne oznacenie.Nevite niekto poradit ake altiky sa montovali na motory z19dth r.v.2005 pred faceliftom.Neviem ani ci uz bol altik meneny
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
Kedze som nevedel objednať nahradný diel do altika tak sme pomenili len diody na mostiku a este volnobežku ktora bola kaput.Kontrolka dobijania zhasla a hodnoty su medzi 13,6 pri záťaži až po 14,0 takže to bude asi v poho.Dufam že vydrží co najdlhsie.
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
good job. ja ani neviem kde moze byt problem. este som nemal alt dolu. mne to dobija len po zvyseni otacok nad 2 tis :/ a napatie potom drzi medzi stanovenymi hranicami
alternator som dal zrepasovat. robil to fakt skuseny chlapik. po nastartovani uz nemusim pridat aby sa nabudil a aby zacal nabijat. problem odstraneny. stve ma ale stale kontrolka. vymazal som ju cez op com ale po nastartovani opat nabehne. pritom alternator dobija. riesil toto niekto?
chyba
mrkol som sa dnes pod auto. pri pohlade na alternator zdola, sa mi zdalo ze na B1+ nie je kabel.
je mozne ze je tam zlle uchyteny alebo nie je pripojeny ked alternator dobija spravne? nemoze to mat vplyv na svietiacu kontrolku?
tuto chybu som riešil aj ja a chyba bola v tom tenkom kábliku, čo vedie do alternátora - chýbala tam matica - voľný kontakt a raz za čas vyhodilo túto chybu
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
pre lepsiu predstavu pripajam obrazok
konektor B1+ na lavo ma byt niekde napojeny? nie som elektrikar ale na tom alte to vyzera ako by tam mal ist kabel.
pozn: alt zrepasovany, dobija spravne, svieti kontrolka dobijania
len si chcem byt isty ci to nemoze byt tym kablom.
dakujem
mam ten dvojpinovy konektor. ako mam zmerat napatie na L obovde, mam merat pri vypnutom, zapnutom zapalovani, nastartovanom motore? ma tam byt 0,5 alebo 0,75?
dakujem