Moderátori: dulo, buci_vectra
rony11 píše:Zdravim, takže spinačku som musel vybrať, dať opraviť do klučovej služby a namontoval som ju naspeť. Mam vydraty kluč a vyskočila jedna planžeta, oprava ma stala 600sk, ale funguje. Keď som zhodil volant a všetko okolo, našiel som tam dva nezapojene konektory, je možne žeby patrily na multifunkčny volant ? DA sa vymenit normalny volant za multifunkčny ? Ma stim niekto skusenosti ? Vedel bymi niekto poradiť, robil to už niekto ? Diki
havo píše:Krokovy motorcek a skrtiacu klapku mas OK
Denny píše:Ahojte, vedeli by ste mi niekto poradiť? Mám Vectru B s motorom X16XEL ten, kde je EGR na tak mizernom mieste pod čelným sklom. Zaslepoval som ho 3mm hliníkovým plechom do ktorého som aj trocha vybrúsil jamku na ihlu. Vyčistil som ho, dal naspäť pôvodné tesnenie a naň záslepku, zmontoval som to, voľnobeh mi drží celkom v pohode, asi tak na 700-800, mierne kolíše ale to bude asi tým, že mám zo spodku iba rezonátor a koncový tlmič, no i tak sa mi rozsvieti kontrolka motora. Hľadal som viac na nete a dozvedel som sa, že buď treba kúpiť ešte jedno tesnenie, tak aby bolo tesnenie z oboch strán na záslepke, alebo tam dať motorový silikón. Urobil som to s tým silikónom, všetko od znovu vyčistil, skontroloval a zmontoval naspäť. Kontrolka mi stále svieti, zažne sa asi tak po 5 sekundách ako naštartujem auto. Je možné niečo také, že i keď som zle zaslepený EGR zaslepil správne, tak kontrolka bude svietiť, pokiaľ s tým nepôjdem na diagnostiku a nezmažú mi tú chybu? Vlastne moja otázka je taká, či to tak môže byť, že keď už raz zaznamenala RD chybu a i keď som ju odstránil v motore, tak bude svietiť pokým s tým nepôjdem na diagnostiku a až potom uvidím, či sa zasa zažne alebo nie a budem vedieť viac, respektíve či je stále niečo urobené zle na tom EGR. Vopred ďakujem za odpovede.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia