Stránka 2 z 5

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 17:46
od macil
Skús poistky.

Cauko

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 20:13
od Karya
Emulziu skus tak ze odsrubuj plastovu kritku a skus stlacit gulicku dovnutra a ked zasici tak emulzia je tam.Aky tlak tam je to nezistis.Tie tlakove spinace su dole za chladicom na trubkach od klimy.


Teraz ja

Cauko

Dal som dne ten vetrak pred chladic na klimu a klima mi nejde.
Ktore je to relatku na klimu?Ktora poistka je na klimu?Dakujem

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 20:14
od iurai
jura píše:prosim o radu
som pri jadrane a prestala mi fungovat klima
ked zapinam tlacitko klimatizacie tak v poistkovej skrinka cvaka relatko ale kompresor sa neroztoci
odpojil som aj kompresor meram na svorkach a Ovoltov
klima mi fungovava 3roky bez problemov
asi odislo nejake čidlo ktore to blokuje len neviem ktore a kde sa nachadza
snad nevyfucala emulzia len tak z dna na den.


pri studenom motore:

1. ked nastartujes, oba ventilatory stoja ?

2. ked zapnes klimu, ktore ventialtory sa pustia ?

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 21:13
od jura
poistky su ok!
ventilatory stoja a ten tlak skusim zajtra
daju sa aj tie cidla skratnut ak sa vobec dostanem tam

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 22:10
od iurai
jura píše:poistky su ok!
ventilatory stoja a ten tlak skusim zajtra
daju sa aj tie cidla skratnut ak sa vobec dostanem tam


ventilatory stoja - domneivam sa, ze kvoli chybajucej zmesi sa kompresor nezapne

pozriem este do schem, a napisem ti co mozes zmerat

klimatizacia snimac tlakov S20

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 22:57
od iurai
pod chladicom dole je tahana trubka klimatizacie s 2 spinacmi

najdi podla konektora snimac S20

zmeraj, ci je kontakty 1 a 2 snimaca su vodivo spojene.
--> ak nie su = CHYBA - asi je prilis nizky tlak chladiva.

Obrázok

ked drotikom v odpojenom konektore spojis kontakty 1 a 2, tak si elekronika bude mysliet, ze tlaky su v poriadku, a kompresor by sa mohol zapnut

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 23:16
od iurai
hlavne riadiace rele klimy. najdes ho pri baterii - su tam 2 mensie krabice rele. poznas ho podla toho, ze ma az 7 vyvodov

ked rele vyberies a spojis kontakty 4 a 5 (svorky A a B) drotom, spojku klimy zapnes natvrdo [motor musi bezat]

ked rele vyberies a spojis kontakty 8 a 2 (svorky 87 a 30) drotom, zapnes ventilatory chladica na najnizsi stupen

Obrázok

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 23:19
od iurai
ak tym mostikom na konektore ku spinacu S22 dosiahnes, ze kompresor sa zapne a klima chladi dobre, tak by si mal klimu doplnit
v Chorvatsku to musia robit asi v kazdej dielni

ak ten mostik sposobi, ze kompresor sa zapne a nechladi, tak mas asi velky unik a treba nejprv zistit, kde to "prdlo"

Re: Cauko

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 23:23
od iurai
Karya píše:Emulziu skus tak ze odsrubuj plastovu kritku a skus stlacit gulicku dovnutra a ked zasici tak emulzia je tam.Aky tlak tam je to nezistis.Tie tlakove spinace su dole za chladicom na trubkach od klimy.


moja odpoved - toto som urobil u seba, sici paradne a vyskocila zelena pena.
ovsem klima uz nefunguje, asi uz vyfucala tak, ze je v systeme prilis nizky tlak

Re: Cauko

PoslaťNapísal: 07 Aug 2009, 23:35
od iurai
Karya píše:Dal som dne ten vetrak pred chladic na klimu a klima mi nejde.
Ktore je to relatku na klimu?Ktora poistka je na klimu?Dakujem


pozri si poistky 36 a 40

premeraj spinac S20 ako som napisal. skus mostik na nom

vyskusaj aj mostiky na vybratom rele K60

PoslaťNapísal: 08 Aug 2009, 07:43
od jura
ďakujem!
idem skúšať
no asi len na ceste
už nás vykopli
doma napíšem ako som dopadol.

PoslaťNapísal: 08 Aug 2009, 08:13
od jura
ďakujem Juraj funguje to!
keď som spojil to tlakové čidlo šlo to
rozbehol sa aj ventilator aj kompresor
už len naplň
Ďakujem

PoslaťNapísal: 09 Aug 2009, 09:16
od dertypek
ako som uz pisal je tam niekde jedno cidlo co mera tlaky ...zvacsa pustava to je na O-kruzok a to ze nejde ventilator je sakra chyba .......preeetoze !!!!! ---> plyn ktory je kompresorom stlacany je zohrievany a kedze takyto plyn nema pri tej teplote ziaden vykon je treba ho ochladit v kondenzatore(u vas v chladici) kde sa plyn zrazy na kvapalinu ktora je nasledovne nastrekovana cez nastrekovy ventil ktory tlaci do vyparnika :) ... a znova od zaciatku stale do kolecka toto je cely princip chladniciek mrazakov klimatizacii dokonca niektore klimatizacie maju aj tzv Vario je to premenlivy vykon kompresora nieco ako natacanie lopatiek u turba len v kompresore su piesty a ventile :) u beznych klim sa toto vario vola inak kedze su na 230v alebo 400V je to uz len pre infosku Inverter :) .... no a teraz k autu ... skus skontrolovat rele co zopina ventilator da sa aj tak ze ho vytiahnes a malo by zopnut same .... az tam je ten senzor tlaku moze byt ze nieje dostatocny tlak v okruhu a kompresor nezopne sam od seba ...

PoslaťNapísal: 09 Aug 2009, 09:23
od dertypek
btx kto chcete v Topikoch plnim Klimatizacia aj do aut ;) klido pido zastavte sa a poriesime :) moj mobil 0911 / 72 60 90

kto to nema dalako dojdite :D hehe

PoslaťNapísal: 10 Aug 2009, 20:18
od jura
klímu som dal naplniť v HC u Ondrusa
stalo to 30€ dobra cena len, zle spravy
priložil digitálny merak - zahlásil chladič je deravý :(
v Chorvátsku som nepochodil v dvoch servisoch tak som to vzdal
Chladič 190€ "parada"

PoslaťNapísal: 11 Aug 2009, 07:05
od dertypek
jura píše:klímu som dal naplniť v HC u Ondrusa
stalo to 30€ dobra cena len, zle spravy
priložil digitálny merak - zahlásil chladič je deravý :(
v Chorvátsku som nepochodil v dvoch servisoch tak som to vzdal
Chladič 190€ "parada"


co znamena digitalny merak ? ... takym ti dokazem aj ja zmerat unik a poviem ti len jedno---> PEKNA KRAVINA !!!! staci maly vanok a neodmera ti ani hovno alebo unik od inakial.... klimatizacie sa nemeraju takou sondou ani merakom klima sa musi nasvietit inak si vyhodil potom pekne prachy do luftu .... dava sa do toho farba ktora siveti pod uv svetlom ... citajte co vam pisem a nevyhadzujte zbytocne prachy do vduchu

Vectra

PoslaťNapísal: 12 Aug 2009, 07:38
od Karya
Cauko

Sef odisiel na dovolenku tak som sa pustil do klimy.Zistl som ze tlakove cidlo kontakt 1 a 2 spina.Tak som odpojil konektor od magnetickej spojky a stava po zapnity je tam.Jedno ma zarazilo ze kompresor pri vypnutom motore nejde vobec pootocit.Skusim zhodit dole motor zo silenbloku a pozriet sa na ten kompresor.Kdo ma kompresor na predaj tak mi napiste za kolko SS.Dakujem

Klima

PoslaťNapísal: 12 Aug 2009, 09:40
od Karya
Tak kompresor pootocim ta 15 stupnou s sekne sa.Je to v poriadku?Dakujem

PoslaťNapísal: 12 Aug 2009, 10:19
od iurai
kuknem sa na to

Klima

PoslaťNapísal: 12 Aug 2009, 10:42
od Karya
Dal som dole remen.Nastartoval auto.zapol klimu a nic.Skusal som ci zopne magneticka spojka klimy.Takze aj magneticka spojka je v p....