Tak ako? Funguje niekomu ten cheater?
Pozeram schcemu zapojenia EGR na nemenovanej znacke auta od GM.
Zapojenie pinov: A- do RJ na ovladanie otvorenia EGR,
E- z poistky+ 12V,
B- je spojene s MAP senzorom a potom to ide na kostru ECM,
C- signal EGR,
D- je spojene s MAP senzorom a potom do ECM 5V ref.
Ked sa to zaslepi, tak vyhadzuje chybu P0401, nedostatocny prietok cez EGR. Takze ak sa otvori EGR, tak by sa mala zmenit hodnota signalu na MAP senzore.
Takze uz len nejakeho elektronika co by vymyslel a urobil nejaky ,,modul,, co zmeni hodnotu na MAP senzore.
Ja len k staršej debate medzi macilom a Teom dodám, že aktuálne mám na jednom motore so zaslepeným EGR 60 tisíc km, na druhom od zaslepenia 40.
Motory pradú ako nové, spotreba oleja veľmi nízka, takže to asi nebude také kritické s tou teplotou.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
caw islo to bez problemou spravil som to podla tejto schemi na klasicky plosak odpori som tam dal nie tie co su tam ale som kupil nactavovacie a ked som to zapol na auto tak podla op com napetia na egr co mi pisalo som pomali tocil kym nebol napetie take ako na origo egr a vlastne to relatko sluzi na akoze behanie toho piestika v egr ko slu image sharing