Moderátori: buci_vectra, franticek6
red baron píše:jupazza , na základe čoho si si taký istý že je to hned mostík ?
napätie sa nemeralo ... uhlíky sa nekontrolovali .... tak na základe čoho ? vlastnej intuície ? radíš človekovi investíciu ktorá môže biť zbytočná .
DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.red baron píše:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
miroslav rusinak píše:DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.red baron píše:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
miroslav rusinak píše:miroslav rusinak píše:DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.red baron píše:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
ROZHODUJEM SA CI TO DAT DO AUTORIZOVANEHO SERVISU CI STACI UNIVERZAL. TU V HOLANDSKU AUTORIZOVANY MA VYJDE VELMI DRAHO,ALE KED MI TO MA SPRAVIT NIEAKY UNIVERZAL A PO POL ROKU ZNOVA NASTANE TA ISTA CHYBA TAK SOM OCHOTNY ZAPLATIT OPEL SERVIS
texno_lover píše:miroslav rusinak píše:miroslav rusinak píše:DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.red baron píše:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
ROZHODUJEM SA CI TO DAT DO AUTORIZOVANEHO SERVISU CI STACI UNIVERZAL. TU V HOLANDSKU AUTORIZOVANY MA VYJDE VELMI DRAHO,ALE KED MI TO MA SPRAVIT NIEAKY UNIVERZAL A PO POL ROKU ZNOVA NASTANE TA ISTA CHYBA TAK SOM OCHOTNY ZAPLATIT OPEL SERVIS
Je to normalna vec na 1.9 CDTI , ked ma nad 100 tisic km tak je len otazkou času kedy to bude mať za sebou niečo z alternátora.... ja čo poznam tak kazdy si dáva alternátor len repasovať.. opel servis ti tam dá samozrejme celý nový alternátor, pochybujem že by sa s tym sr4li.. takže to je na tebe