dobijanie

Moderátori: buci_vectra, franticek6

miroslav rusinak
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 20 Mar 2010, 19:19
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: HALIGOVCE

dobijanie

Príspevok od používateľa miroslav rusinak »

ZDRAVIM CHLAPI. DNES MI ZASVIETILA KONTROLKA DOBIJANIE. MOZE BYT V HAJI ALTERNATOR CI TO BUDE LEN REGLER? AUTO ZAFIRA B 1,9 CDTI.NAJAZDENYCH 100000 R.V 2008 CO STOJI TAKY REGLER A ALTERNATOR? SOM V ZAHRANICI A JE MI Z TOHO NA GRC, DIK ZA ODPOVED
Naposledy upravil/-a miroslav rusinak v 26 Mar 2012, 19:06, upravené celkom 1 krát.
red baron

Príspevok od používateľa red baron »

pravdepodobne iba regler , ale jestvuje možnosť aj diodový mostík ....

zober voltmeter a zmeraj si dobíjanie na voľnobehu a na cca 2500ot/min ( 13.5 - 14.5 V )

zopakuj aj so zapnutýmy spotrebičmy ( vyhrev zadného skla , ventilátor ,..... )
Používateľov profilový obrázok
jupaza1
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1957
Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
Auto: Vectra C
Bydlisko alt: Bytča a okolie
Bydlisko: Źilina

Príspevok od používateľa jupaza1 »

skorej diodový mostík, cena cca 30,-, ale s robotou samozrejme viac
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
red baron

Príspevok od používateľa red baron »

jupazza , na základe čoho si si taký istý že je to hned mostík ?

napätie sa nemeralo ... uhlíky sa nekontrolovali .... tak na základe čoho ? vlastnej intuície ? radíš človekovi investíciu ktorá môže biť zbytočná .
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

red baron napísal:jupazza , na základe čoho si si taký istý že je to hned mostík ?

napätie sa nemeralo ... uhlíky sa nekontrolovali .... tak na základe čoho ? vlastnej intuície ? radíš človekovi investíciu ktorá môže biť zbytočná .

Milo predpokladám,že na základe vlastnej skúsenosti a skúseností ľudí čo majú tento typ motora resp. alternátora :wink:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
jupaza1
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1957
Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
Auto: Vectra C
Bydlisko alt: Bytča a okolie
Bydlisko: Źilina

Príspevok od používateľa jupaza1 »

na základe vlastnej skúsenosti, na mojej mi odišiel diodový mostík už dvakrát a to do dvoch rokov, choroba týchto motorov!. Aj TY si radil, že regler :?: Nepísal som hned, ale skorej!
Chlap sa pýtal čo to môže byť a koľko to stojí, takže som mu neradil, že je to isto toto a aby to ihneď kúpil.
nemusí brať merák do ruky a merať, možno na Zafire to ide tak, ako na VeCE - inteligentne cez palubný PC , podržať tlačidlo settings po dobu cca 10 s až pípne gong a pomocou tlačidla BC listovať v menu a hľadať napätie
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
red baron

Príspevok od používateľa red baron »

rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
miroslav rusinak
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 20 Mar 2010, 19:19
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: HALIGOVCE

Príspevok od používateľa miroslav rusinak »

red baron napísal:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.
miroslav rusinak
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 20 Mar 2010, 19:19
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: HALIGOVCE

Príspevok od používateľa miroslav rusinak »

miroslav rusinak napísal:
red baron napísal:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.

ROZHODUJEM SA CI TO DAT DO AUTORIZOVANEHO SERVISU CI STACI UNIVERZAL. TU V HOLANDSKU AUTORIZOVANY MA VYJDE VELMI DRAHO,ALE KED MI TO MA SPRAVIT NIEAKY UNIVERZAL A PO POL ROKU ZNOVA NASTANE TA ISTA CHYBA TAK SOM OCHOTNY ZAPLATIT OPEL SERVIS
Používateľov profilový obrázok
texno_lover
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 374
Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
Auto: Zafira B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Príspevok od používateľa texno_lover »

miroslav rusinak napísal:
miroslav rusinak napísal:
red baron napísal:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.

ROZHODUJEM SA CI TO DAT DO AUTORIZOVANEHO SERVISU CI STACI UNIVERZAL. TU V HOLANDSKU AUTORIZOVANY MA VYJDE VELMI DRAHO,ALE KED MI TO MA SPRAVIT NIEAKY UNIVERZAL A PO POL ROKU ZNOVA NASTANE TA ISTA CHYBA TAK SOM OCHOTNY ZAPLATIT OPEL SERVIS


Je to normalna vec na 1.9 CDTI , ked ma nad 100 tisic km tak je len otazkou času kedy to bude mať za sebou niečo z alternátora.... ja čo poznam tak kazdy si dáva alternátor len repasovať.. opel servis ti tam dá samozrejme celý nový alternátor, pochybujem že by sa s tym sr4li.. takže to je na tebe
Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
miroslav rusinak
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 20 Mar 2010, 19:19
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: HALIGOVCE

Príspevok od používateľa miroslav rusinak »

texno_lover napísal:
miroslav rusinak napísal:
miroslav rusinak napísal:
red baron napísal:rado , beriem to ako jeho skúsenosť ... ale , na druhej strane aj ja mám aké tie skúsenosti ... a viem že zväčša najprv odchádza regulátor / uhlíky .... a až potom diody ... netvrdim že sa nemôže stať aj opak .... preto som aj napísal najprv premerať / skontrolovať ..... nestojí to skoro nič a môže dosť ušetriť ....
DA SA PRIST NA CHYBU AJ DIAGNOSTIKOU CO TO MOZE BYT? POCUL SOM ZE MOZE BYT CHYBA V SISTEME KTORA MOZE POSLAT DO PRDELE REGLER.

ROZHODUJEM SA CI TO DAT DO AUTORIZOVANEHO SERVISU CI STACI UNIVERZAL. TU V HOLANDSKU AUTORIZOVANY MA VYJDE VELMI DRAHO,ALE KED MI TO MA SPRAVIT NIEAKY UNIVERZAL A PO POL ROKU ZNOVA NASTANE TA ISTA CHYBA TAK SOM OCHOTNY ZAPLATIT OPEL SERVIS


Je to normalna vec na 1.9 CDTI , ked ma nad 100 tisic km tak je len otazkou času kedy to bude mať za sebou niečo z alternátora.... ja čo poznam tak kazdy si dáva alternátor len repasovať.. opel servis ti tam dá samozrejme celý nový alternátor, pochybujem že by sa s tym sr4li.. takže to je na tebe


DIKI KAMO. MAM ESTE JEDNU OTAZKU. ZAJDEM NA NABYTEJ BATERKE 40 KM DO SERVISU
Používateľov profilový obrázok
texno_lover
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 374
Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
Auto: Zafira B
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Príspevok od používateľa texno_lover »

to by som určite neriskol, ono ked ti klesne napätie tak ti začne odpajať posilovač riadenia, brzd , abs atd, nam ked na zafire odisiel alternator tak po chvili vyplo posilovač riadenia a z volantom sa skoro ani pohnuť nedalo , stalo sa to prave v momente ked som vchadzal doma do brány , skoro skončilo auto v stlpe, lebo je to nevyspytatelné že ti ide lahko volant a zrazu to vypne a volant uplne stuhnuty .. ale tolko KM by som s tym neriskoval ja osobne
Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
Používateľov profilový obrázok
jupaza1
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1957
Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
Auto: Vectra C
Bydlisko alt: Bytča a okolie
Bydlisko: Źilina

Príspevok od používateľa jupaza1 »

horšie je, že odpojí aj vstrekovače a je po chlebe, skape motor a je vymalováno. Potom už len lano, alebo odťahovka :cry:
Inak, keď sa mi to stalo druhýkrát, mal som plne nabitú batériu a po skúsenostiach z prvej poruchy, som na nefunkčný alternátor prešiel cca 20 km a auto rýchlo odstavil domov a to som odstavil všetko, čo spotrebováva elektriku - napätie batérie bolo na hodnote 11,3 V a išlo rýchlo dole :cry:
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

miroslav rusinak vypni si CapsLock. :!:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

pokiaľ je baterka v poriadku tak určite zajdeš
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Napísať odpoveď

Návrat na "ZAFIRA, SINTRA - VŠEOBECNE"