Stránka 2 z 4

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 22:51
od MIRO LONDON
No pekne si sa zachoval,motor Ti ďakoval,ináč to že sa zapne ten odlučovač ide ľahko poznať aj podľa toho,že auto nabehne ako keby na núdzový režim,plyn reaguje tak s polovice /za jazdy/,drží si to samo vyššie ot./pri státí na voľnobehu/-aspoň moja žirafka má také príznaky :wink:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:19
od signum CDTI
tak snazim sa ucit aby som sa spraval k prvemu opliku tak ako sa ma :D
inak to s tym plynom som si vsimol ked som sa rozbiehal s poslednej krizovatky pred firmou....

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:25
od MIRO LONDON
Neviem,či vieš,že sa dá na palubnom displei vyvolať hodnota,ktorá Ti povie,na koľko % je v tú danú chvíľu zaplnený ten DPF filter :wink:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:31
od signum CDTI
MIRO LONDON píše:Neviem,či vieš,že sa dá na palubnom displei vyvolať hodnota,ktorá Ti povie,na koľko % je v tú danú chvíľu zaplnený ten DPF filter :wink:


tak to nie....prosim daj instrukcie :wink:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:43
od MIRO LONDON
Máš tam tlačidlo s BC,ten podrž pár sec.stlačený,až sa Ti ozve pípnutie,potom ho pusť,a už si len prepínaš šípkovým/môže byť aj iným/tlačidlom,a na palubnom pc vidíš základné dôležité hodnoty o celom motore :wink:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:47
od Signum
MIRO LONDON píše:Máš tam tlačidlo s BC,ten podrž pár sec.stlačený,až sa Ti ozve pípnutie,potom ho pusť,a už si len prepínaš šípkovým/môže byť aj iným/tlačidlom,a na palubnom pc vidíš základné dôležité hodnoty o celom motore :wink:

Myslim si,ze zaplnenie PDF tam nebude ale mozem sa mylit :oops:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:49
od signum CDTI
MIRO a ako sa vola ta polozka :?: ktora ma o tom informuje....to menu poznam :wink:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:50
od MIRO LONDON
Vlakvedúci,ale už aj do kútika, hanbiť sa :lol:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:53
od MIRO LONDON
signum CDTI píše:MIRO a ako sa vola ta polozka :?: ktora ma o tom informuje....to menu poznam :wink:


Neviem teraz presne,ale zajtra kuknem a napíšem,len neviem,či Ti zobrazuje na BC to isté,čo na mojej žirafke :wink:

PoslaťNapísal: 06 Jan 2010, 23:55
od signum CDTI
no skus pozriet napis a ja potom pozriem tiez,ale malo by to byt to iste :?

PoslaťNapísal: 07 Jan 2010, 00:04
od Signum
MIRO LONDON píše:Vlakvedúci,ale už aj do kútika, hanbiť sa :lol:

idem radsej spat :oops: dobru

PoslaťNapísal: 07 Jan 2010, 00:11
od MIRO LONDON
Čaf šéfe :wink:

PoslaťNapísal: 07 Jan 2010, 23:26
od signum CDTI
MIRO LONDON píše:Neviem teraz presne,ale zajtra kuknem a napíšem,len neviem,či Ti zobrazuje na BC to isté,čo na mojej žirafke :wink:


no co Miro pozeral si na to co ti tam pise :?:

PoslaťNapísal: 08 Jan 2010, 14:07
od MIRO LONDON
Dnes som nikam nejazdil,a na stojacom naštartovanom aute sa mi to nechce ukázať, :idea: pravdepodobne sa musia prevádzkové kapaliny zahriať,aby sa to ukázalo,najneskôr v pondelok Ti to sem napíšem,respektíve zavesím foto :wink:

PoslaťNapísal: 08 Jan 2010, 17:42
od signum CDTI
MIRO LONDON píše:Dnes som nikam nejazdil,a na stojacom naštartovanom aute sa mi to nechce ukázať, :idea: pravdepodobne sa musia prevádzkové kapaliny zahriať,aby sa to ukázalo,najneskôr v pondelok Ti to sem napíšem,respektíve zavesím foto :wink:


dobre cvakni to ako to vyzera.....

PoslaťNapísal: 11 Jan 2010, 10:33
od MIRO LONDON
Tak som ten údaj dnes pozeral,bol som kôli tomu aj v Opli,a...... :oops:
údaj,o zaplnení DPF filtra na BC nie je,takže sa omlúvam,a zvlášť nášmu vlakvedúcemu,predsa len má starec trochen väčší prehľad o Oplíkoch ako ja,terazky ja sa pôjdem hanbiť do kútika,a sypať si popol na hlavu :oops: :cry:

PoslaťNapísal: 11 Jan 2010, 11:34
od jupaza1
Dnes som zistil, po príjazde domov, že sa mi začal vypalovať PDF filter a to bez varovania kontrolkou žhavenia, ktorá mimochodom nikdy nesvietila. Motor začal trocha ináč ísť a spotreba na mieste, namiesto 0,4-0,5l, bola okolo 3,0l. Samozrejmosťou bol aj čudný, nezvyklý smrad okolo auta. Najskôr som chvíľu držal otáčky na mieste okolo 2000, ale potom som to prebehol cca 5 km a všetko sa upokojilo, spotreba sa vrátila do pôvodných hodnôt. Takže je treba si všímat, pokiaľ Vám nijako nesignalizuje začiatok vypaľovania, hlavne palubný PC a údaj o okmžitej spotrebe pri príjazde na miesto, kde chcete parkovať.

PoslaťNapísal: 11 Jan 2010, 12:39
od Weatherman
Signum píše:
Weatherman píše:Dík za nápady. Určito dám vedieť ako to pokračuje, alebo ako sme to vyriešili.

Su iba 2 ucinne postupy:
1. vyvapkovat, takto to robievame aj v praci ak je to mozne
2. vypalit,tento postup pouzivaju kolegovia za riekou Moravou
jednoznacne ak sa podari aspon ciactocne vycistit PDF je potrebne vykonat staticku a nasledne dynamicku regeneraciu


Ďakujem za radu, išlo to vyčistiť s vapkou. PDF bol tak zanasený, že vytlačilo tesnenia výfuku a to bolo to sičanie čo som počul pod kapotou.

PoslaťNapísal: 29 Jan 2010, 20:32
od mixsiak
Signum píše:
Weatherman píše:Dík za nápady. Určito dám vedieť ako to pokračuje, alebo ako sme to vyriešili.

Su iba 2 ucinne postupy:
1. vyvapkovat, takto to robievame aj v praci ak je to mozne
2. vypalit,tento postup pouzivaju kolegovia za riekou Moravou
jednoznacne ak sa podari aspon ciactocne vycistit PDF je potrebne vykonat staticku a nasledne dynamicku regeneraciu


no este je tu dalsia moznost a vyskusana a na 100% funkca..

takze odporucam vybratie resp. odstranenie DPF filtra z vasho auta..po mechanickom odstraneni...
Zapadne a stredne slovensko volajte 0949/185
a potom nasleduje odstranenie elktronicke co znamena ze sa upravy Riadiaca Jednotka.

odporucam prestudovat tuto stranku


tato firma to odstranuje elektronicky..kludne volajte koli cene.

0918 812 - Ing. Kamil


no a uz nikdy nebudete mat s tymto vydobytkom volanym DPF nikdy problem..

stoji to za zvazenie a pomer naklady na novy filter s rizikom opakovanej zavady je neporovnatelny s cenou za vyber DPF a ziadne problemy v buducnosti..

::: premazane :::

PoslaťNapísal: 14 Feb 2010, 08:57
od ondrik.28
To ho normalne zhodiš dole a vyvapkuješ, či ako?
Alebo len odpojiš výfukove potrubie a najak tak?