Strana 2 z 4
Napísané: 06 Jan 2010, 22:51
od používateľa MIRO LONDON
No pekne si sa zachoval,motor Ti ďakoval,ináč to že sa zapne ten odlučovač ide ľahko poznať aj podľa toho,že auto nabehne ako keby na núdzový režim,plyn reaguje tak s polovice /za jazdy/,drží si to samo vyššie ot./pri státí na voľnobehu/-aspoň moja žirafka má také príznaky
Napísané: 06 Jan 2010, 23:19
od používateľa signum CDTI
tak snazim sa ucit aby som sa spraval k prvemu opliku tak ako sa ma
inak to s tym plynom som si vsimol ked som sa rozbiehal s poslednej krizovatky pred firmou....
Napísané: 06 Jan 2010, 23:25
od používateľa MIRO LONDON
Neviem,či vieš,že sa dá na palubnom displei vyvolať hodnota,ktorá Ti povie,na koľko % je v tú danú chvíľu zaplnený ten DPF filter
Napísané: 06 Jan 2010, 23:31
od používateľa signum CDTI
MIRO LONDON napísal:Neviem,či vieš,že sa dá na palubnom displei vyvolať hodnota,ktorá Ti povie,na koľko % je v tú danú chvíľu zaplnený ten DPF filter
tak to nie....prosim daj instrukcie
Napísané: 06 Jan 2010, 23:43
od používateľa MIRO LONDON
Máš tam tlačidlo s BC,ten podrž pár sec.stlačený,až sa Ti ozve pípnutie,potom ho pusť,a už si len prepínaš šípkovým/môže byť aj iným/tlačidlom,a na palubnom pc vidíš základné dôležité hodnoty o celom motore
Napísané: 06 Jan 2010, 23:47
od používateľa Signum
MIRO LONDON napísal:Máš tam tlačidlo s BC,ten podrž pár sec.stlačený,až sa Ti ozve pípnutie,potom ho pusť,a už si len prepínaš šípkovým/môže byť aj iným/tlačidlom,a na palubnom pc vidíš základné dôležité hodnoty o celom motore
Myslim si,ze zaplnenie PDF tam nebude ale mozem sa mylit
Napísané: 06 Jan 2010, 23:49
od používateľa signum CDTI
MIRO a ako sa vola ta polozka
ktora ma o tom informuje....to menu poznam
Napísané: 06 Jan 2010, 23:50
od používateľa MIRO LONDON
Vlakvedúci,ale už aj do kútika, hanbiť sa
Napísané: 06 Jan 2010, 23:53
od používateľa MIRO LONDON
signum CDTI napísal:MIRO a ako sa vola ta polozka
ktora ma o tom informuje....to menu poznam
Neviem teraz presne,ale zajtra kuknem a napíšem,len neviem,či Ti zobrazuje na BC to isté,čo na mojej žirafke
Napísané: 06 Jan 2010, 23:55
od používateľa signum CDTI
no skus pozriet napis a ja potom pozriem tiez,ale malo by to byt to iste
Napísané: 07 Jan 2010, 00:04
od používateľa Signum
MIRO LONDON napísal:Vlakvedúci,ale už aj do kútika, hanbiť sa
idem radsej spat
dobru
Napísané: 07 Jan 2010, 00:11
od používateľa MIRO LONDON
Čaf šéfe
Napísané: 07 Jan 2010, 23:26
od používateľa signum CDTI
MIRO LONDON napísal:Neviem teraz presne,ale zajtra kuknem a napíšem,len neviem,či Ti zobrazuje na BC to isté,čo na mojej žirafke
no co Miro pozeral si na to co ti tam pise
Napísané: 08 Jan 2010, 14:07
od používateľa MIRO LONDON
Dnes som nikam nejazdil,a na stojacom naštartovanom aute sa mi to nechce ukázať,
pravdepodobne sa musia prevádzkové kapaliny zahriať,aby sa to ukázalo,najneskôr v pondelok Ti to sem napíšem,respektíve zavesím foto
Napísané: 08 Jan 2010, 17:42
od používateľa signum CDTI
MIRO LONDON napísal:Dnes som nikam nejazdil,a na stojacom naštartovanom aute sa mi to nechce ukázať,
pravdepodobne sa musia prevádzkové kapaliny zahriať,aby sa to ukázalo,najneskôr v pondelok Ti to sem napíšem,respektíve zavesím foto
dobre cvakni to ako to vyzera.....
Napísané: 11 Jan 2010, 10:33
od používateľa MIRO LONDON
Tak som ten údaj dnes pozeral,bol som kôli tomu aj v Opli,a......
údaj,o zaplnení DPF filtra na BC nie je,takže sa omlúvam,a zvlášť nášmu vlakvedúcemu,predsa len má starec trochen väčší prehľad o Oplíkoch ako ja,terazky ja sa pôjdem hanbiť do kútika,a sypať si popol na hlavu
Napísané: 11 Jan 2010, 11:34
od používateľa jupaza1
Dnes som zistil, po príjazde domov, že sa mi začal vypalovať PDF filter a to bez varovania kontrolkou žhavenia, ktorá mimochodom nikdy nesvietila. Motor začal trocha ináč ísť a spotreba na mieste, namiesto 0,4-0,5l, bola okolo 3,0l. Samozrejmosťou bol aj čudný, nezvyklý smrad okolo auta. Najskôr som chvíľu držal otáčky na mieste okolo 2000, ale potom som to prebehol cca 5 km a všetko sa upokojilo, spotreba sa vrátila do pôvodných hodnôt. Takže je treba si všímat, pokiaľ Vám nijako nesignalizuje začiatok vypaľovania, hlavne palubný PC a údaj o okmžitej spotrebe pri príjazde na miesto, kde chcete parkovať.
Napísané: 11 Jan 2010, 12:39
od používateľa Weatherman
Signum napísal:Weatherman napísal:Dík za nápady. Určito dám vedieť ako to pokračuje, alebo ako sme to vyriešili.
Su iba 2 ucinne postupy:
1. vyvapkovat, takto to robievame aj v praci ak je to mozne
2. vypalit,tento postup pouzivaju kolegovia za riekou Moravou
jednoznacne ak sa podari aspon ciactocne vycistit PDF je potrebne vykonat staticku a nasledne dynamicku regeneraciu
Ďakujem za radu, išlo to vyčistiť s vapkou. PDF bol tak zanasený, že vytlačilo tesnenia výfuku a to bolo to sičanie čo som počul pod kapotou.
Napísané: 29 Jan 2010, 20:32
od používateľa mixsiak
Signum napísal:Weatherman napísal:Dík za nápady. Určito dám vedieť ako to pokračuje, alebo ako sme to vyriešili.
Su iba 2 ucinne postupy:
1. vyvapkovat, takto to robievame aj v praci ak je to mozne
2. vypalit,tento postup pouzivaju kolegovia za riekou Moravou
jednoznacne ak sa podari aspon ciactocne vycistit PDF je potrebne vykonat staticku a nasledne dynamicku regeneraciu
no este je tu dalsia moznost a vyskusana a na 100% funkca..
takze odporucam vybratie resp. odstranenie DPF filtra z vasho auta..po mechanickom odstraneni...
Zapadne a stredne slovensko volajte 0949/185
a potom nasleduje odstranenie elktronicke co znamena ze sa upravy Riadiaca Jednotka.
odporucam prestudovat tuto stranku
tato firma to odstranuje elektronicky..kludne volajte koli cene.
0918 812 - Ing. Kamil
no a uz nikdy nebudete mat s tymto vydobytkom volanym DPF nikdy problem..
stoji to za zvazenie a pomer naklady na novy filter s rizikom opakovanej zavady je neporovnatelny s cenou za vyber DPF a ziadne problemy v buducnosti..
::: premazane :::
Napísané: 14 Feb 2010, 08:57
od používateľa ondrik.28
To ho normalne zhodiš dole a vyvapkuješ, či ako?
Alebo len odpojiš výfukove potrubie a najak tak?