moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
problemom uzivatelov tohto fora je, ze ako tuna kolega hladal EGRko , pozrel iba do sekcie Zafira , nenasiel tak sa spytal , ALE nenapadlo ho , nehladal, alebo sa mu nechcelo pozriet do sekcie Vectra a vlastne preco by som sa tam mal hrabat , ked mam Zafiru - a tam by nasiel toho plnu
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
inak mam problem s neustalym rozsvecovanim kontrolky motora... nasledne obmedzenie vykonu .... a stava sa to coraz castejsie.. ked svieti a motor sa trocha vytoci tak to zhasne na chvilu a stale dokola ...sanie je cele vycistene aj ventil chodi lahko ... je to motor DTL 60 KW s tym plastovym ventilom na sani a solenoidom tam naboku pri blatniku ... mohol by byt vadny aj ten solenoid??
diagnostika pise chybu P0400 - EGR VENTIL - FLOW MALFUNCTION
deravu hadicku som nikde nenasiel
tu 0400 aj mne ukazovalo - a chybu som mal fakt len v deravej hadicke. /pozri aj ostatne solenoidy a hadicky/ , pripadne este moze byt problem vo vahe vzduchu.
Pozri tiez sekciu Vectra : o vahe zvduchu , EGR ... je tam toho dost.
Este k solenoidu - podobne sa spravalo aj Stanlyho Vectra a mal ho chybny - inac dokopy su 3 , cena jedneho 100 € . Ale teraz si nespomeniem - skus to ty pohladat, ako vlastne zistil, ze ktory je zly.
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
ja som mal problem s EGR na zafire A, ale bol iba sporadicky... ja tam ale mam elektormagneticky ventil, je na bloku motora v prednej casti na vrchu, pod plastovym krytom, idu do neho 2 tensie hadicky - voda (chladenie), proste na sani...
cele som to rozobral, dokladne, velmi dokladne vycistil, vyfukal kadejakymi odmastovacmi, cisticom na brzdy, zubnou kefkou, proste uplne kym nebol ako novy, namontoval a odvtedy - tram-ta-da-daaaam, ziaden problem.
Zdar, da sa rozobrat EGR ventil tak aby som sa dostal k potenciometru, ktory dava signal elektronike? EGR vycisteny a stale mi rosvecuje kontrolku elektroniky motora?