Zdravim pani, mam Zafiru B, 2009, 1,9 cdti 88kw. Neviem ci mam len jednu zavadu, alebo je toho vlastne viac. Auto mi prestalo tahat v nizkych otackach a zobudilo sa len pri cca 2200otackach a tahalo uz potom ako besne. A taktiez ked zacalo tahat, zadymilo na cierno dost. Najprv mi vypisovalo chyby P0400 - recirkulacia spalin, prilis nizky prietok. Mal som von EGR, cely som ho vyriadil, bol dost zaneseny velmi. A potom mi pisalo tuto chybu a este P2279 - systém sania vzduchu, rozpoznana netesnost. Vsimol som si ze mi prefukuje cez EGR ventil, pomedzi mechanicku a elektronicku část. Po cca 100km, auto prestalo tahat uplne a zacalo dymit velmi na bielo, az motor zadusilo a zdochol. Teraz kde aj nastartuje,tak hned zdochne, alebo vobec ani nenastartuje. A uz pise chybu len tej netesnosti a nic viac. Kde hladat chybu? Turbo? Vaha? preco ale vobec nenastartuje? DPF je off a KAT je tiez vykuchany. Este ma napadlo, ze mi obcas otackomer zblbol a ukazoval o cca 1000 menej, ako v skutocnosti boli otacky. Ak by to mohlo mat spojitost teda daku. Vopred dakujem za radu
Preco je DPF a kat off? To su casti auta, ktore su tam dost dolezite.. Ono to potrubie musi mat urcity protitlak, s ktorym RJ pocita. Ten otackomer - to by som povedal ze blbne CIM modul.
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov