Tak auto zle startuje.. ale iba studene starty tocim aj 5-6 sek. a viem ze startuvalo v pohode. ked uz raz chyti druhy start je v pohode aj teple starty su v pohode..a ked je -16 mam problem nastartovat tocim tocim a ked chyti ide akokeby na 2 valce a postupne dalsie dva sa pridaju ale medzi tym mi to 5 krat zdochne ked ide na 2 valce..a Teraz co vsetko je porobene--- starter je po repase 5 mesiacov startovacie otacky cez OP su 250 ..zhavice su rok po vymene kontroloval som ich multimetrom na rozsahu 200 ohmov kazdy jeden ukazoval 1,2-1,3 vsetky styri myslim ze je to v poriadku.. naftovy filter meneny kazdy rok potom som robil test odchylky vstrekov cez OP hodnoty su -0,52 -0,91 1,36 0,08 je to robene na volnobehu pri prevadzkovej teplote NEVIEM CI SU ODCHYLKY V NORME. dalej cez OP som pozeral tlak railu na rampe na volnobeh ukazuje od 25-28,5 Mpa to tak skacu tie hodnoty no ked vypnem motor na rampe ukazuje 0,21-0,43 Mpa neviem ci je to v poriadku. neviem moje podozrenie je ako keby mi padala nafta ale co to sposobuje neviem... pocital som tu dost na fore- forach a vela sa pise o regulatore tlaku paliva ze by to mohol on sposobovat ale chcel by som pocut VAS nazor alebo radu .Vopred Dakujem.
este som zabudol chybove kody nehlasi ziadne ..ziadne kontrolky nesvietia vsetko ok..a AGR ventil je v poriadku aj po mechanickej stranke aj elektrickej este toto som chcel dodat
No jazdil som autom cely den na druhy den som siel zmerat akumulator a nameral som 11,9-12,0 V...inak som si vsimal asi 1 rok mi nejeak divne ide dobijanie raz 13,4-13,8V a raz 13,8-14,0 V ked klesne pod 13,5 V tak asi nieje v poriadku regulator napatia a to je asi 2 roky po repase alternator.. NEJAK mi to dobijanie nejde jak ma ci ?? na starom viem ze som mal stale 13,9-14,2 V pri kruteni volantom spadlo na 13,9 V inak nizsie nespadlo
To dobijanie si meral nejakym multimetrom? Pod 13.5V by to nemalo padnut aj ked napr. ja ked v zime zapnem vyhrievanie zadneho okna, tak podla menu na CID displayi mi to klesa az k 13V. Bezne dobijam tak 13.8V
Záleží od viacerých faktorov. U mňa bežne počas jazdy so zahriatym motorom dobíja pri napätí 13,8 - 13,9V. Pri otočení volantom padá na 13,5 a niekedy aj pod 13. Čítal som ale, že u tohto posilňovača je to normálne. Keď zapnem ohrev zadného okna, mám 13,7V. Ráno po studenom štarte, kým sa neohreje voda nad 70° (beží QuickHeat) mám okolo 12,5 - 13V, pri točení volantom aj pod 12V.
Opel Astra K '20 F12SHL Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex