Strana 1 z 2

Chyba P2279-11

Napísané: 08 Jún 2015, 12:23
od používateľa Signum 796
Zdravím všetkých,
mám takýto problém. Pri športovejšej jazde, mám tam cca 2800- a viac otáčok je všetko OK. Prichádza kopec dolu, ja uberám plyn a otáčky začínajú klesať.
Akonáhle dosiahnu cca 900-1000 otáčok nabehne auto do nudzáku a chyba 2279-11 únik vzduchu na saní. Akonáhle začnem vtedy pridávať a otáčky stúpnu nad 2200 tak núdzak odíde a auto ide ako predtým, teda bez problémov. Vždy sa to stane, keď je motor zohriaty a pri zaradenej rýchlosti dolu kopcom noha z plynu a otáčky klesnu pod 1000. Keď rýchlosť vyradím nič sa nedeje, žiadna chyba. EGR mám vyčistený, aj škrtiacu klapku + kanáliky, hadice skontrolované, spoje pouťahované. EGR je aj zaslepený originál záslepkamy. Neviem, či sa takto neprejavuje elektročasť EGR. Ide o motor Z19DTH, 110 kW. ďakujem za každý postreh

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 08 Jún 2015, 18:00
od používateľa franticek6
Napíš tú chybu do googla ako opel p2279-11 a uvidíš alebo niečo si vyber.

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 08 Jún 2015, 19:13
od používateľa Signum 796
Ahoj, práve to som spravil. Jeden píše o EGR, druhý o vírivých klapkách, tretí o netesnosti na hadiciach a ja som toto všetko prezrel. Myslel som, že napíše niekto, kto túto chybu riešil a niečo poriešil. Ale aj tak vdaka, možno sa niekto ešte ozve. Keď nie budem hádať ďaľej. tak dik

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 08 Jún 2015, 20:24
od používateľa franticek6

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 08 Jún 2015, 20:58
od používateľa macil

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 29 Jún 2015, 07:20
od používateľa Signum 796
Takže dávam na známosť vyriešenie chyby p2279-11, u mňa to bol EGR ventil ako spomínal macil. Po výmene ešte raz nabehla hláška a odvtedy cca 600 km v poriadku. Dúfam, že to tak zostane. Dík za reakcie :thumbup:

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 30 Mar 2016, 20:35
od používateľa brian03
zdravim pani, nechcel som zakladať nové vlákno tak to dám sem. mam zafira 1,9 88kw a mam problém s výkonom. diagnostika mi hlási chybu 22795B, motor je ako keby v núdzovom režime a nemá výkon v nižších otáčkach. na voľnobehu keď som si pozeral dáta tak som mal taketo:
hmotnostny prietok vzduchu 40kg/h, plniaci tlak 96kPa, pomer impulzu Egr 4%,diferencny tlak cistica častíc - 2kPa a stav zaťaženia filtra 40%. nemám ich ale s čím porovnať, ze ci je tam niečo neobvyklé. viete mi pripadne poradiť, kde hľadať chybu? vopred dakujem za pomoc :pohoda:

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 30 Mar 2016, 21:48
od používateľa Komo
Pod touto chybou to byva vacsinou EGR.
Na start vycistit

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 11 Apr 2016, 20:37
od používateľa brian03
no cistil som už aj Egr tak bol dosť zle na tom, ale aj tak to nepomohlo. ale stále zle ťahá a najnovšie už netaha skoro vôbec. stále ten motor dusi. je možné že mám upchaty katalyzátor a dpf? behom týždňa mi chcelo 4 razy čistiť dpf len neviem ci sa podarilo. a zdá sa mi ako keby v katalyzatore a v dpf zblnkala voda alebo co,ked s nimi trasiem. co sa da s tým robiť? vopred diky za pomoc.

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 11 Apr 2016, 20:52
od používateľa lesi
A keď začne vypalovať dpf tak ho necháš vypáliť dokonca?

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 12 Apr 2016, 10:31
od používateľa brian03
áno vždy sa snažím ho nechať do konca. len neviem ci ho nezruší daco ine skôr, ale bo ci sa vypáli. ale mi ho chcelo čistiť 4krat behom pár dní tak neviem teda

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 12 Apr 2016, 19:24
od používateľa franticek6
Ak je to tak ako píšeš tak len vyhodiť ho von a vyliať, potom založiť a spustiť cez opcom nútenú regeneráciu.

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 13 Apr 2016, 10:41
od používateľa brian03
no katalyzátor bol tak upchaty ze ked som fúkal kompresorom z jednej strany tak z druhej vôbec nič nevyšlo. kamarat mi poradil ze ho mam rozrezat a vsetko dat s neho preč a zvarit a založiť naspäť. lenže teraz auto naštartuje a hneď zdochne motor. to robí lambda sonda? dá sa s tým dačo ešte spravit alebo len nový katalyzátor?

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 13 Apr 2016, 11:51
od používateľa Komo
Rosekanim katu alebo dpf odstranis len druhotny problem a nie pricinu samotneho problemu.
Ak je motor a jeho sucasti v dobrom stave, tak kat a dpf to auto preziju

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 13 Apr 2016, 17:28
od používateľa brian03
no len neviem co je prvotný problém. auto už nezdochyna, aj ma lepší zvuk už. ale aj tak nejde riadne. chybu predtým co bola mi už neukazuje ale teraz už chybu 010008 a aj keď dám plynový pedál na podlahu tak otáčky nejdu cez 2000 a oneskorene reaguje motor na pedál. ta chyba nejak nesúvisí s váhou vzduchu? alebo co je to za chyba?

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 13 Apr 2016, 19:37
od používateľa Komo
Vyzera to na vahu vzduchu.
Idealne na skusku pozicat ....

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 15 Apr 2016, 09:05
od používateľa brian03
no mne to uz pripadá ze moja Zirafa si žije vlastným životom. keď skm nechal cez noc odpojenu baterku a ráno znovu naštartoval tak mi už chybu váhy vzduchu nevyhadzovalo a motor išiel v poriadku. ale len asi cca 5km a potom ma hodí zase do núdzového režimu a svieti ma autíčko s kľúčom. diagnostika ukazuje chybu 242F75 co je chyba filtra Dpf. zaťaženie filtra mi ukazuje len na 54percent pritom. pri jazde počujem ako mi dačo fuci, alebo syci od podvozku. dvaja sme to už celé pozerali, ale hadice a aj rúrky sú všetky v poriadku. co este môže byť za problém? kde môže byť diera, alebo co? katalyzátor som rozrezat a vykuchal a znovu zvarit, ale žiadna netesnosti tam nieje. :shy:

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 15 Apr 2016, 12:48
od používateľa Komo
Na 90 percent hadica k cidlu tlaku bud pred alebo za DPF
Toto ti sposobuje aj nedokoncenie vypalovania resp. nespravnu funckionalitu DPF filtra.
Hadice treba skontrolovat po celej dlzke, moze byt prasknuta/prehryzena/predrata kdekolvek

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 18 Apr 2016, 13:23
od používateľa brian03
no takze tento problem som vyriesil, bola prasknuta ta plastova cast tejto hadicky. sa mi uplne rozpadla v rukach. Tuto chybu mi uz dalej neukazuje. Stale mi ale ukazuje unik v sacom potrubi a divne motor fuci, alebo susti. Len problem ze uz som povytahoval vsetky mozne hadice a vsetky su v poriadku. Stale ten zvuk mi ide ako keby od turba. Moze ono tak divne fucat? Ale aj ked idem v nudzovom rezime, tak od zhruba 2000 otacok motor zrychly, teda turbo kruti, ale nepisti uz ako predtym. Idem ho skusit este vytiahnut, ze ci daco nezistim. Moze byt daky unik na nom, alebo co? :neviem:

Re: Chyba P2279-11

Napísané: 18 Apr 2016, 19:41
od používateľa franticek6
Len poriadne popozeraj hadice okolo turba a skús či nieje náhodou povolené.