Je toho viac a preto Vas prosim o radu, ked sa mi vratilo auto zo servisu,/dal som spravit turbo, to zatial funguje/ islo pekne asi tak tyzden a potom sa zacali problemy, volnobezne otacky kolisu, odisiel mi palubny pocitac, znovu velke problemy so startovanim, a straca sa dost olej.Bud mi tam nieco posahali, alebo uz vazne neviem, viete mi poradit solidny servis, spolahliveho cloveka, a nieco k tym problemom ktore som uviedol?Dakujem
Olej sa dostal aj u mňa do nafty. Najsamprv vymenil môj mechanik tie tesniace krúžky na vstrekoch, istú dobu bol kľud a aj štartovanie sa zlepšilo. No potom nastal problem opäť, auto mám v servise a v utorok by som ho mal mať konečne opravené.Ak počkáš opíšem Ti presne čo vymenili a čo bola príčina problému.Tých 10 000 by som vedel minúť ináč.
No.
Konečne je to hotové.
V prvom rade bol problém hlavne v tých tes. krúžkoch. Veľmi treba dať pozor ako sa už písalo v uťahovacom momente. V literatúre sa píše 25 Nm no prax je trochu viac.
Hlavne treba skontrolovať dosadaciu plochu a kolmosť prítlaku.
Druhý problém bol v spätnom potrubí prepadu nafty.Hadička bola pricviknutá a priechod bol minimálny.Vznikal pretlak.
Odvetranie nádrže bolo tiež zlé.
Suma sumárum ,z výmenou oleja ,filtrov na olej, naftu vzduch a interiér ma to vyšlo na cca 8500 Kč.