Zdar klubáci,
Už dlho ma otravuje chyba p0400 na Sintre. Pri studenom motore úplne v pohode, auto šlape ako hodinky, ale akonáhle sa zohreje tak vyskočí kontrolka motora a ide v núdzovom režime, nemá ťah. Ale keď podradím, vyhodím motor do vyšších otáčok, kontrolka zhasne a motor ide pár km dobre. Po pár km na nižších otáčkach sa to zase zopakuje. Diagnostika vypisuje len P0400, popri tom svieti aj kontrolka abs, ale neprikladám tomu váhu pretože je nalomený snímač na kolese.
Podtlaky som skontroloval, na každý som dal ešte pásku nech to drží, prehadzoval som aj solenoidné ventily ale žiadna zmena. EGR je krásne čisté, chodí hore dole ako má. Kde teda hľadať chybu ? Napadá ma už len vakuová pumpa alebo chyba RJ. Diagnózu mám, ale neviem čo by som z nej vyčítal...
edit: EGR-ko je ovládané podtlakom
na diagnóze na voľnobehu:
Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),348 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),65 %
Po pridaní to ide pekne až na 0%, čo je myslím správne