No,jeden den fungovala jak mala,dnes rano po nastartovani a prejdeni asi 1 km,zase cuknutie a pochvili zdochlo.Este raz nastarovala akoniec.Palivovy filter bol teraz plny nafty ,poradte kde moze chytat vzduch?.obal na paivovy filter nebol novy.Ale na mojom starom boli vyzrate gumicky .
Dnes som skúšal kompresorom natlačit cez nádrž naftu do filtra a zistil som že som mal opačne zapojené rýchlospojky vo filtri.a fiter čo som menil pred týždnom bol celý čierny.je to tesnenie pod vstrekmy?Naštartovat sa mi aj tak nepodarilo.povolil som vstreky a po točení vytekala nafta.Čo mám ešte vyskušat?
Auto poskladali a motor naštartuje ,ale akonáhle zošliapne plynový pedál tak motor zdochne.a vypísalo tieto chyby-1220.,1345.Čerpadlo robil TEO.aj som mu volal ,že vraj flexi pásik v RJ.sa prepálil.Ja už neviem.......
Zdravim oplaci, mam takyto podobny problem so zafirou, rocnik 2001, motor Y20DTH, najazd: 380 tis. km
Pri akceleracii (je jedno ci pri plnom plyne alebo len ked postupne pridavam), ked auto dosiahne cca. 2000-2200 otacok, motor zdochne a opat naskoci, vyslovene akoby som ho vypol a opat nastartoval. Akoby sa zastavil privod nafty do motora na par milisekund. Motor skapina a opat naskoci, ak sa snizia otacky pod 2000/min. motor funguje, bezi normalne.. Auto v podstate ani nejde do nudzoveho rezimu, blikne alebo zasvieti kontrolka a opat zhasne. Ak motor zdochne, je problem ho nastartovat. Diagnostika vypisala chyby P1345 a P1220.
A hlavne robi to len pri ZOHRIATOM motore, za studena funguje ok.
### otazka na mimo777 vyriesilo sa to repasom cerpadla? alebo mam este spekulovat nad niecim inym?