Stránka 1 z 2

vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 16 Feb 2013, 07:27
od slajman
ako sa to prosim vypaluje kamos mi vravel ze mam ist na 3jke zhruba tak osemdesiat a mat 2500 otacky isiel som tak a raz mi to auticko zmizlo a le ukazuje mi ho teraz ked prejdem cca 5km tak auto akoby neslo netaha tak skuste poradit ,ze ako by som to mohol vypalit

PoslaťNapísal: 24 Feb 2013, 10:35
od stateopera
aké máš auto?presne typ a model motor atď

PoslaťNapísal: 25 Feb 2013, 10:56
od slajman
mam opel zafira b 2005 1,9 74kw

PoslaťNapísal: 25 Feb 2013, 13:50
od stateopera
vypalovanie sa da identifikovat zvysenou hlucnostou a smradom z vyfuku a aktualnom spotrebou na volnobehu od 3L nahor aspon u mna to tak funguje

PoslaťNapísal: 25 Feb 2013, 20:54
od slajman
ja som lennchle to povedat ze ked prejdem cca 5km auto ma vyhodi do nudzoveho rezimu zasvieti mi kontrolka auticka a auto ma slaby tah

PoslaťNapísal: 25 Feb 2013, 21:02
od bukelo
V tom pripade treba spravit diagnostiku.

PoslaťNapísal: 25 Feb 2013, 21:32
od slajman
vyhadzuje mi chybu 190175 a 50074

PoslaťNapísal: 26 Feb 2013, 07:51
od swabel
Aj pre ostatnych..., niekedy staci hladat nie dlhsie ako 2 min napr. v googli. Zadal som "ECN Zafira 190175" a "ECN Zafira 50074"
Teraz si to už len preložiť z nemčiny a angličtiny...

P1901 Partikelfilter Druck Sensor Spannung zu groß C-032
P1901 Partikelfilter Druck Sensor Spannung zu klein C-032
P1901 Partikelfilter Druck Sensor Schlauch Funktionsstörung B-030
P1901 Partikelfilter Druck Sensor Differenzdruck zu groß B-030
P1901 Partikelfilter Druck Sensor Differenzdruck zu klein B-030
P1901 Partikelfilter Druck Sensor Druck nicht plausibel mit Barometrischem Druck B-030
P1901 Partikelfilter Druck Sensor Druck zu groß C-032
P1901 Partikelfilter Druck Sensor Druck zu klein B-030

P0500 Vehicle Speed Signal Range/Performance B-051
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit Incorrect Signal B-051
P0500 Vehicle Speed Signal Malfunction (CAN) B-051
P0500 Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass B-050

Slajman pravdepodobne Ti odišiel senzor diferenciálneho tlaku na filtri pevných častíc, treba najprv skúsiť statickú regeneráciu cez diagnostiku, ak sa nepodarí, skontrolovať kabeláž... Alebo vymeniť čidlo.

PoslaťNapísal: 26 Feb 2013, 09:51
od slajman
ok skusim sa na to pozriet diky fest

PoslaťNapísal: 26 Feb 2013, 12:57
od Signum
a možno sú prepálené hadice od DPF filtra do čidla dif. tlaku

PoslaťNapísal: 26 Feb 2013, 19:59
od swabel
jo

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 18 Mar 2013, 17:55
od slajman
vypalovanie prebehlo cez pc ale ked sonm siel domou autom tak ma zase vyhodilo do nudzoveho rezimu cez pedale chyba dpf ale si mal pravdu s tymy cidlami tlaku to sa dajko vymenit ale ako to mam zrobit a este auto mi vobec netaha aj po vycisteni ako keby nemalo ziadny vykon.ale s tym filtrom mam ist mna nejake cistenie ze su na to nejake pripravky skuiste poradit

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 18 Mar 2013, 17:59
od texno_lover
najlepšie ho uplne deaktivovať a demontovať z auta, robia ti firmy .. a mas pokoj navzdy ....

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 18 Mar 2013, 19:29
od slajman
ja viem ale toto je ten lacnejsi pripad

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 19 Mar 2013, 15:31
od riso357
daj ho odstranit a mas pkoj.mne to tiez robilo problemy. pravidelne hlavne v zime mi svietila kontrolka auta z klucom.dal som ho odstranit a je pokoj.

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 19 Mar 2013, 15:34
od texno_lover
Možno ani nie je o moc lacnejší teda neviem čo stoja čidlá čo su pred a za DPF filtrom, teda ak by si mal niektore z toho poškodené ked ti este stale hadže chybu... a o tom čistení, ked ho teda nechces zatial vyhodiť z auta.. čistí sa to vapkou....a ak si šikovný a chcel by si ho vyhodiť natrvalo z auta tak ho jednoducho odrež na vyfukovom potrubí pred a za a navar tam trubku, ...alebo ho len načni karbinou vnútro vydlab , zavar späť a nech ti nejaka firma čo sa tomu venuje už len nahodí novy software aby sa auto spravalo ako verzia bez DPF filtru ... cena za softwarovu upravu od 150 Euro myslím, ako kde ... teda bez tej práce pokial si ho vyrežeš sam ...

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 19 Mar 2013, 22:50
od gipo
Chcel by som vedieť ako po vykuchani filtra DPF potom na STK, EK?

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 20 Mar 2013, 15:21
od texno_lover
firmy čo to robia garantuju že cez emisnú prejde auto s vymontovaným DPF
písal to niekto na inom fóre tiež na 1.9CDTI dal ho zrušiť , a prešiel v poriadku cez EK

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 20 Mar 2013, 18:07
od slajman
dnska som isiel do tatier do dolneho smokovca a atu mi islo max 70 tkou ako som isiel hore kopcom tak som isiel na 2jke max 40tkou ako som sa vyskrabal konecne hore do ciela tak som auto nechal stat asi tak hodinu a potom ako som nastartoval tak auto akoby bolo vymenene vsetko islo tak ako vtedy ako som ho kupoval ako je to mozne najprv mi auto netaha vobec isiel som ako slimak po ceste a presiel som cca 10 km do smokovca a auto ide ako hodinky

Re: vypalovanie dpf

PoslaťNapísal: 20 Mar 2013, 18:11
od texno_lover
predtym bolo auto v nudzovom režime preto nešlo ... po znovunaštartovaní sa chyba neukázala tak auto šlapalo ako hodinky