Čaute chlapci dnes sa my stala takáto vec. Išiel som ráno do práce auto v poriadku kúrilo jak má . Po 1h som šiel znovu autom a všimol som si že nekúri ako má. Cestou z práce som zapol serv. menu a sledoval teplotu. Po chvíle som mal cez 100 °C z kúrenia studený vzduch. Teplota bola pri kľudnej jazde 115-120°C , do mierneho kopčeka 125°C zasvietila kontrolka, dolu som to ochladil na 115-120°C Po príchode domov som otvoril kapotu a v nádržke na clad. kvap. nebolo nič. Je to podla vás termostat? aby som to zajtra poriešil. Vďaka za odpovede.
Naposledy upravil pavel.b1 dňa 16 Nov 2012, 19:42, celkovo upravené 1
možno únik chladiacej kvapaliny cez prasknutú hadicu, alebo inú netesnosť. Doliať chladiacu a kontrolovať. Skontrolovať stav oleja - emulzia, tlakovanie hadíc apod.
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Podľa mňa to bude tesnenie pod hlavou. Presne tak mi to urobilo na fiate. Po zaseknutí termostatu prerazilo tesnenie a voda buď ju vytlačilo cez nádržku, alebo cez tesnenie von.