Poradte nejde pretlačiť naftu cez čerpadlo,diagnostika ja v poriadku,už pozerali v servise všetko možné motor kompresiu má,hriadeľka v čerpadle ok,čerpadlo je v bloku,nejde naštartovať ani v spiatočke,holendre su dolu, nejde netlačiť naftu ani cez vstup ani cez výstup čerpadla, radí me sa s každým no nevieme si poradiť,čo s tým auto mám v servise tak skúste poradiť ešte sa idú pozrieť na káblovanie,elektronika čerpadla ok! Žiadne hlásenie chyby ani len zrnko, celý systém je full vyčistený. Prosím poradte mi.
Ja už fakt neviem,kde hľadať ak je všetko ok prečo to nejde? Prečo nejde moje autíčko, kupoval som ho aby mi slúžilo,dal som do neho koľko som len mal a teraz ho už nemám 2 týždeň prosím opeláci poradte ak niekto vie. Prosím.
Skúšal si spustiť to čerpadlo iba samotne napriamo? pripoj nanho autonabijacku a uvidis ci ide alebo nie. Palivový filter čistý? A este otazočka s kade si?
Mam ten isty problem. Dva roky som neotvoril kapotu az minuly tyzden nesla nastartovat (predtym startovala na brnk aj pri -20). Vymenili sme prepadove hadicky (nasli sme jednu prasknutu) ale neslo cez cerpadlo natiahnut naftu (odvzdusnit cez odvod prepadu do nadrze). Dotlacili sme naftu tlakom do nadrze az po holender cerpadla a s povolenymi tryskami (nafta striekala) sme to startovali az sa vybila baterka. Aby sme zvysili pri druhom pokuse otacky na cerpadle pri startovani tak nas napadlo vytiahnut zhavice ... dva sme zalomili v hlave a teraz cakam na chlapika ktory mi to pride odvrtat (130€ odvrtanie a vyvlozkovanie jedneho zhavica). Mal som na tom aj chlapika s diagnostikou ale nic nezistil (ani pri startovani) tak som zvedavy ake zistenie ma este caka. Ale k veci : vie niekto dôvod preco nejde cez cerpadlo ani natlacit ani podtlakom pretiahnut nafta? podla navodu ktorý som našiel by sa malo takto čerpadlo dať odvzdušniť ale mne to akosi nejde.
ja mam vp44 typ psg5 (zafira r.v.01 2.0dti 150tkm). mate skusenost s tym ze sa zavada cerpadla prejavila tym ze sa cez neho nedala nafta natiahnut podtlakom bez točenia motorom?, chybu na diagnostike neukazalo ziadnu. da sa to pripadne opravit v domacich podmienkach? nechcem auto roztahovat aby som ho pripadne este neznicil.
Ja dufam ze to cerpadlo zije a ze po pretočeni si naftu nejako potiahne. V utorok mi pride odvrtat tie zlomene zhavice a potom budem skusat. Len tak preventivne mate skusenost s touto firmou? http://www.vp44.sk/servisne-stredisko Zatial su najlacnejsi.
ja by som ho skúsil roztiahnuť šak máš reťaz myslím že tým nič nepokazíš a ked ti to nepojde tak ako hovoril signum je v háji čerpadlo... lebo ja ked som dával dole trubky z čerpadla a trysiek tak som ho musel rozťahovať lebo mi ho nešlo naštartovať....
Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
A hned tě vyvedu z omylu, který jsi zmínil, po přetočení si čerpadlo naftu natáhne. To platí pouze, když není soustava zavzdušněná. V návodu zmiňují podávací čerpadlo, to ale v oplu nemáš.
Takže jestli nemáš odvzdušněný, zalitý palivový filtr, odvzdušněnou trubku z nádrže do filtru, tak tohle čerpadlo si naftu nenatáhne, proto ani není šance, že ti zpátečkou poteče nafta.
Nijak jsi nespecifikoval postup, co a jak jste odvzdušňovali, jen zmínka, dotlačili jsme naftu tlakem.... tady nevím co si představit.
Jestli auto stálo, nechytlo, opravili jste přepady, tak to vidím jen na totálně zavzdušněné.
Jak to vypadá v přepadech, když nasaješ např injekcí naftu z odpojené hadičky 4. vstřiku?
tlakom do nadrze - normalka kompresorova hadica do nadrze a upchat handrou, prepadovu hadicku z nadrze pri motore rozpojis na rychlospojke pricom smer do nadrze upchas (ja som to urobil kuskom zastruhaneho drievka) a z hadice smerom od cerpadla tahas vzduch (ja som tam vstrcil kusok priesvitnej hadice a tahal to normalne ustami). Ked povolis holender na cerpadle tak ti nafta pritecie az k cerpadlu. No a cez cerpadlo to uz natiahnes tym podtlakom ustami. Tym padom by malo byt cerpadlo odvzdusnene. V mojom pripade som ale dnes prisiel na uplne iny problem. Cez cerpadlo som naftu nenatiahol preto lebo mi tahalo falostny vzduch z prepadovych hadiciek od trysiek. A kedze som tie prepadove hadicky vymenil tak to vyzera na tesnenia pod vstrekmi. Ked som nasledne upchal privod do potrubia od prepadov tak som tu naftu natiahol do cerpadla uplne bez problemov. Takze zajtra idem spekulovat nad tymi vstrekmi. Mam taky pocit ze to bola aj pricina nahleho spadnutia nafty a nenastartovania. Inak alzafir dik za radu s tou striekackou - pomocou nej by som sa tiez dopracoval k tejto zahade. Roztahovat to rozhodne nemienim.
Ozaj a dnes som si zapol klucik zapalovania tak mozno aj preto som tu naftu cez to cerpadlo dostal. Predtym som ho mal totiz vypnuty
To vypadá , že možná jsem věštil správně
Jinak jsem zažil i Zafiru, co jsem odvzdušnil, , chytla a po asi 10 min od vypnutí klíčku už nechytla. A bylo to těsnění vstřiků, takže bych to viděl i u tebe.