Zdravím, mám Sintru 2.2DTi/1999. Včera jsem ráno nastartoval a nechal ji 15 min. běžet, aby se zahřála. Pak jsem vyjel a po ujetí asi 200 m najednou chcípla (jako kdybych ji vypnul klíčkem) a už nejde nahodit. Vše ale svítí (kontrolky) a funguje. Teda kromě motoru... Nemáte někdo podobnou zkušenost co s tím??? Žádné chybové hlášení, žádné cukání předem, žádné varování....
hovorim skus to dat na diagnostiku kamosovy tak odyslo cerpadlo na astre aj na vectre baz varovania..
jednemu to za jazdy zhaslo znicoho nic a uz nenastartoval.
a druhy isiel do prace rano a tiez nenastartoval.
musis to dat na diagnostiku a tak zistis co tomu je
Diagnostikuj mne auto šlo a chybové hlásenie žiadne (kontrólka) a keď som urobil diagnostiku tak mi to bolo všetko jasné, len v mojom prípade som to riešil skôr ako by mi auto zdochlo niekde na ceste.
Opel Zafira y20dth MB E 320 CDI W 211 MB S 320 CDI W 221 AMG Opel Sintra x22dth - ex Skoda 105 L -ex http://www.nakupujsk.sk nie som na fejsbúku
nemenili ti teraz palivový filtér náhodou lebo mne menili asi pred pol rokom a mechanik mi nedobre zastrčil jednu hadicu a tiež mi to skapalo a potom Pepsi zistil že je vyskočená tak sme ju dali ako má a auto zase šlo!:)
Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
Chlapi, díky za názory. Palivový filtr mi neměnili, tak tím to asi nebude. Na diag. chci jet už 14 dnů , ale díky závějím se nedostanu ze dvora. Včera jsem ukecal jednoho, aby vzal diagnostiku sebou a udělal to u mne. No...nechtělo se mu, ale nakonec svoli. Tak pak uvidíme....
Tak se mi konečně podařilo udělat diagnostiku. Přesvědčil jsem známého, ať vezme nádobíčko a přijede ke mě. Vyběhly 4 chyby: P1631, P0725, P1335 a P1630. Všechny se týkají čerpadla a jeho elektroniky...takže šlo čerpadlo do věčných lovišť. A jak to řeším? Zítra jedu pro starší čerpadlo do Berouna za 8tis. Je ještě na autě a můžu ho odzkoušet. Já vím, repase je repase, ale všechno je to o penězích. Hlavně teď před vánoci.
Jo a když jsem viděl, čím dělá tu diagnostiku...mno, řekl jsem si, že jsem vůl Protože OP-COM jsem si stáhl do noťase grátis a teď stačí koupit jen kabel, kolem cca 800,- - 1.000,-Kč a mohl jsem si to udělat sám. No jo...zase jedna zkušenost
Ještě dám vědět, jak to bude makat po montáži. Bude mi to dělat kluk, který dělá chiptuning Oplů a má bohaté zkušenosti s čerpadly.
Kdyby chtěl někdo nějakou radu, ať napíše na mail: wachtlm@seznam.cz. Vím, jak může taková závada potrápit a rád poradím ostatním. Po třítýdenním studování této problematiky a několika desítkách telefonátů můžu nějakou tu radu dát Jo a ten kabel si pořídím, třeba se ještě někdy bude hodit.