čo tomu predchádzalo: pri ceste s5 z dovolenky, sa mi na dialnici pri 130 km/h rychlosti rozsvietila kontrolka motora a motor stratil tah asi na takých 5 sekúnd a znova bolo všetko OK. Po cca. 200 km sa to zopakovalo, ale mohol som ďalej pokračovať, ale len rýchlosťou do 120 km/h. Viac to jednoducho nešlo. Na najblyžšom odpočívadle som odstavil a spozoroval, že balónik na pumpovanie nafty je úplne stiahnutý. Po otvorení výčka nádrže som registroval dosť veľký podtlak, ale balónik ostal stále stiahnutý. Do normálneho stavu sa dostal až po odpustení nafty z filtra. Naťahal som naftu a pokračoval v jazde bez problémov asi tak 300 km a zopakovalo sa to ešte dva krát a potom už nie. Jedine to nasávanie vzduchu pri otváraní veka nádrže ostalo a tak som tomu prestal venovať pozornosť. A teraz, po cca. dvoch týždňoch, sa mi prihodilo, že ráno naštartovala ako vždy na prvý šup, ale motor išiel akoby na tri valce a rozsvietila sa aj kontrolka motora. Motor takto bežal na voľnobeh asi 10 sekúnd a vypol som ho. Za autom však ostal kúdol bieleho dymu. Po znovunaštartovaní bolo zas všetko OK a tak som išiel do práce. No cestou z práce sa to zopakovalo, ale motor už bežal len v núdzovom režime, žiaden ťah, biely dym a maximum 1500 otáčok. Samozrejme, už ma doma čakal nový palivový filter, ale po výmene už nenaštartovala aj keď som, celý systém pred štartovaním odvzdušnil a natlakoval.
1. žeby bolo niečo s čerpadlom alebo s tryskami????
Prívodné trubky z rámp trysiek som povolil a pri prétáčaní motorom z nich nafta strieka tak ako má. Už som z toho jeleň...
2. Ako sa dajú demontovať trysky?
Mám doma náhradnú hlavu aj s tryskami, skúsil by som ich prehodiť, ak sa to dá s bežným náradím.
3. Kde sa dajú objednať O-krúžky a tesnenia na rampy a trysky?
Ďakujem.