Zdar Andyno,
jak jsem četl o Tvých trablech, trochu mě zarazilo, že Ti tu kolegové celkem jednoznačně otypovali odpravené čerpadlo.
Vyveďte mě z omylu, ale chyba čerpadla se přece taky ukládá v registru závad. A výpis ukazuje, že chyb je tam dost, ale zjevně jen při manipulaci s odpojenými konektory, jak psal Andyno.
Měl jsem potíže s motorem, zajel do Bosch servisu a dozvěděl se, že i chyba v předvstřiku bude uložena v registru.
Mám sice Zafiru, takže možná tady vzniká omyl, ale používá Sintra čerpadlo VP44 ve spojení ECU PSG 16?? Jestli jo, tak si nemyslím, že je toto špatné.
A dál, na rozdíl od žiraf má Sintra podávací čerpadlo. Tak na co ten balónek??
Takze po dlhych predlhych strastiach sa podarilo priviest auto k rozumu.
Hlavnou pricinou tak dlhej odstavky boli najma komplikovane nadvazujuce poruchy, nedostatok casu a ku koncu aj penazi......
Za opravu samotnej RJ, spodku vstrekovacieho cerpadla a podavacieho cerpadla a rady dakujem Tomasovi f. TEORACING (BA)
Za montaz - demontaz cerpadla dakujem Ferovi z f. TOFE (Dolné Trhovište)
Za výbrus o opravu hlavy s montazou dakujem Romanovi (Z. Kostolany)
Zoznam poruch:
1. RJ vstrekovacieho cerpadla
2. Vstrekovacie trysky
3. spodok cerpadla (valceky aj predsuvnik)
4. vplyvom natankovanej vody opatovne odisiel predsuvnik v cerpadle
5. podfuknute dva ventily v hlave
6. podavacie cerpadlo nafty
7. netesnost na natrubku vratnej nafty