macil píše:Zhruba: Snímač otáčok kľuky bude niekde dole, pod rozvodmi, v pravej prednej časti motora. Vedie k nemu káblik, tak podľa neho by si ho mohol nájsť, aj keď netuším, nakoľko bude prístupný.
Avšak nie som si istý, žeby tento problém malo na svedomí práve to čidlo.
tiež si nemyslím, že problém je v tom, no mechanik čo robil tvrdí že mu túto poruchu načítal počítač.
ak by sa dalo použiť voľajaké citoslovce na opis toho ako sa správajú otáčky pri voľnobehu skús každú sekundu povedať "hmm"
, ešte som si všimol, že keď pri odbočovaní podradíš z 3 na 2 auto sa zakucká tak, že musíš vymačknúť spojku aby to neskapalo.
Keby to bol benziňák, tak by som vyčistil motorček voľnobežných otáčok, skontroloval vzduchový filter a možno by som si dal preveriť časovanie, no nafta je podľa mňa komplikovanejšia. A tiež mi nejde do hlavy tá porucha podľa počítača.
ak by mal niekto po ruke schému alebo iné zobrazenie tohto motora určite by mi to veľmi pomohlo aby som sa vedel zorientovať.