Tak vcera poobede som opat zacal rozoberat motor. Vsimol som si prasknutý plast na klznom spanovaku rozvodovej retaze. Da sa to vymenit aj bez demontaze hlavy?? Alebo ide cela hlava dole?? Cele je to zaistene sroubom s vnutornou hviezdicou (T30). Dnes musim kupit taky nastavec do goly, lebo sada z pumpy, ako aj imbusy, su len na karosarske diely. Motor je na ne privela. Klucom som pretocil o 90° a sroub sa ani nehol.
Ako zistim či je vadny hiroštel? Ked s neho vitlačim olej tak niektore sa daju lahko stlačit a niektore vobec rukami nestlačim. Keby sa nedal stlačit vo zveraku tak si mislim že je zaseknuty, ale vo zveraku stlačim všetky v pohode.
Stlačil som tie čo nešili stlačiť ručne vo zveráku. Vytieklo z ich ešte dosť oleja a teraz Idu stlačiť ručne všetky . Takže predpokladám že ak sa hidroštel dá stlačit ručne tak je OK. Netreba odpovedať .Aj tak už som to zložil, ale stále mi niečo zvoní v motore klimove remenice na climu to niesu, možno kružok na pieste skuste nejake napady čo može zvonit po preskočeny rozvodov na X1,7DTL. Dakujem za prispevky a napady.
neviete niekto ako to dopadlo? mam rovnaký problém (klepot v motore) len som si neni istý či to bude zdvihatkami.
diagnostika OPcom, autocom (autá a nákladiaky) servis a opravy áut a moto (BMW Motorrad :-) stačí zavolať alebo napísať, rozpredávam VECTRA B a ASTRA G na orgány
U mna sa problem vyriešil utopenim motora v kaluži vody. Kaluž bola hlboka 110cm. Motor umrel na smrt. Zlomila sa jedna ojnica a zohla sa klukovka. Vymenil som motor. Klepot je pocut stale. Pocuval som ine astry s timto motorom a vsetky klepu. To jemne klepanie je asi standard tychto motorov.