Dobrý večer,potreboval by som poradit.V lete som kupil Zafiru B rok 2006 1,9 88kw a doteraz posluchala ale ako prisli mínusove teploty tak sa jej nechce štarovat.Vymenil som žhaviče sice nebol odpalený ani jeden ale hladal som najčastejšiu pričinu aj tak nepomohlo.Potom som meral baterku pri bežiacom motore a mala iba 12,2 volta a ked som merač dal na kostru auta tak tam alternator tisol 12,7 volta .baterka ma len 2 roky .Včom môže bit chyba voped ďakujem
Ja mám ten istý problém, počas jazdy mi dobíja len na cca 13-13,3 V, čo je dosť málo, ráno síce naštartuje, ale nie je to ono ako minulý rok, baterku mám novú, auto ako kolega zafira B 88 kw. Žeby niečo s alternátorom, je tam nejaké nastavenie alebo sa dajako on opravuje, ošetruje...?
ja som mal podobný problém - baterka nebola dobíjaná regulárne ( raz áno, inokedy nie ) a alternátor aj regulácia boli OK. Po viacerých pokusoch to skončilo tak že mi v servise natiahli nové káble od alternátora k baterke a bolo po probléme. Ale ja mám staršiu zafiru A
dnes som skušal priamo napetie na alternatore a pri volnobehu mi dobijalo 12,7wolta a ked som pridal na 3000otačok tak tisol 13,5wolta. skuste odmerat ten vaš kolko vlastne dobija,vopred dakujem
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
Mne na mojej Astre G pri zapnutych svetlach,kureni,radiu,vyhrievanie zadneho okna a stojim na brzde tak mi dobija 13,8V.
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
Takze som nastvany ako pes. Bol som v servise, dobijalo mi na 13,3 v priemere, vraj treba repas. A ja ze bude to v poriadku ? Hej, nebojte sa. Tak som tam nechal auto, o den mi volali, ze mam prist, alternator po repase, este skontrolovali kostru a ...!!! Po kontrole sme zistili, ze dobija menej, ako predtym!!!Hovada. Teraz mi dobija tak 12,8-13,1 V. Vraj mam prist a sa na to este pozru, ze mozem reklamovat, to si piste, ved som tam nechal 90 €. Ale oni si myslia, ze ja do prace nechodim a auto tam mozem dat kedy chcu, ze ho mame len tak...