Neviete mi poradit v akych prevadzkovych rezimoch funguje vyhrievanie vody na Sintre 2,2DTi .Vyhadzuje mi chybu zhavenia,ale to je v poriadku,len mi nezopina ten vyhrev.Rele su ok,taktiez snimace vzduchu a chl. kvap. a pravdepodobne neda povel RJ a neviem kedy to ma zopnut.
Ja som tiez badal co a kde to je ale nachadza sa to pod turbom prakticky na bloku motora a ohrieva to chladiacu kvapalinu v zime aby sa skor ohrial motor a teda aj kurenie. Spusta sa pri zhaveny . Mam diagnostiku a ta vyhadzuje poruchu zhavenia ovsem to vsetko funguje len nespusta sa rele toho vyhrevu.
je to take cudo prichytene na motor zo zadu a ide cez to vedenie chladiacej kvapaliny. su v tom zhaviace sviecky a snimac teploty.
ovladane je to riadiacou jednotkou motora, cez rele K221 a K222
viac som o tom nenasiel
Presne tak ako pises ,ale ovlada to aj ten spinac a aj spinac umiestneny pred chladicom na vystuhe narazniku a spina podla teploty vzduchu.Tieto dva spinace mi funguju ovsem nezopne to riadiaca jednotka a to neviem preco,ked sama vypisuje chybu.
Myslim ze to je P 1653 rele kuhlmitelheitzumg. Pritom rele je v poriadku.
Urcite to riadi rj motora ale ono by bolo dobre vediet ake podmienky musia byt splnene aby sa vyhrev spustil .Myslim teplota vody,vzduchu,oleja atd co vsetko ma na to vplyv a ake maju tie hodnoty byt.
Tento výhrev som videl na Previi, sú to také keramické elementy, majú veľmi nízky elektrický odpor. Funguje to tak, že ak je teplota motora pod nulou, po naštartovaní motora sa s niekoľkosekundovým oneskorením zapnú tieto elementy, potom to je pod prúdom cca 5 minút.
Ako vieš, že výhrev nejde? Meral si napätie na svorkách?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád