Moja Tigra - Vaše reakcie...
Napísané: 19 Mar 2013, 20:01
kúpa
nejaké vecičky čo postupne pribudli...
ručičky AUDI Q7
koberčeky
do dnešného dňa nenahodené spätné zrkadlá, ktorým som dorobil blinkre (zas z Q7 )
nahodené ručičky
zmenené podsvietenie
nejaký "dobrák sa vybláznil...na úplne nových gumách dunlop SP sport 9000 a žiaľ už som ich nevedel zohnať v rozmere 195/50 R15 a taktiež laku
medzi tym ešte tigra dostala vyškovo nastavitelny podvozok V-MAXX, ktorý do dnešného dňa slúži ku podivu dobre
predné kotúče boli vymenené za hrubšie z opel vectra B (brzdilo to o hodne lepšie, nakoľko platničky su väčšie cca o 30% oproti platničkam na tigre.
keďže som spálil tieto kotúče aj platničky na ringu nasledovala výmena
neskôr dostal trošku sily aj motor
bola daná kovaná kľuka risse motorsport, ojnice wossner, piesty wossner, vačky risse motorsport,ľahký zotrvačník,kratšia prevodovka...
auto "lietalo" celkom pekne do určitého incidentu
tak sa to rozobralo a zatial sa hodily naspäť sériové piesty. (ešte že som nestihol objednať druhé kované lebo by ma asi porazilo )
tigra skončila takto nejak...
auto som rok dával dokopy...
zadná kotúčová náprava bola robená kvázi od základu, nakoľko na tigru sa takéto nápravy nevyrábali a to čo ľudia menia do zadu kotúče z kadettu sa mi nepáčilo kvôli dvom veciam. ručná brzda nieje na platničkách ale vnútri sú čeluste na "bubon" a druhý je ten že v prípade potreby výmeny ložiska je na kadette potreba vymeniť celý náboj čo je v konečnom dôsledku dosť drahé...
takto nejako som si to užil s Tigrou..
Ak máte niečo na srdci, otázku,pochvalu,*nadávka*,nápad,... šup sem s tým... dosť ma to zaujíma...
nejaké vecičky čo postupne pribudli...
ručičky AUDI Q7
koberčeky
do dnešného dňa nenahodené spätné zrkadlá, ktorým som dorobil blinkre (zas z Q7 )
nahodené ručičky
zmenené podsvietenie
nejaký "dobrák sa vybláznil...na úplne nových gumách dunlop SP sport 9000 a žiaľ už som ich nevedel zohnať v rozmere 195/50 R15 a taktiež laku
medzi tym ešte tigra dostala vyškovo nastavitelny podvozok V-MAXX, ktorý do dnešného dňa slúži ku podivu dobre
predné kotúče boli vymenené za hrubšie z opel vectra B (brzdilo to o hodne lepšie, nakoľko platničky su väčšie cca o 30% oproti platničkam na tigre.
keďže som spálil tieto kotúče aj platničky na ringu nasledovala výmena
neskôr dostal trošku sily aj motor
bola daná kovaná kľuka risse motorsport, ojnice wossner, piesty wossner, vačky risse motorsport,ľahký zotrvačník,kratšia prevodovka...
auto "lietalo" celkom pekne do určitého incidentu
tak sa to rozobralo a zatial sa hodily naspäť sériové piesty. (ešte že som nestihol objednať druhé kované lebo by ma asi porazilo )
tigra skončila takto nejak...
auto som rok dával dokopy...
zadná kotúčová náprava bola robená kvázi od základu, nakoľko na tigru sa takéto nápravy nevyrábali a to čo ľudia menia do zadu kotúče z kadettu sa mi nepáčilo kvôli dvom veciam. ručná brzda nieje na platničkách ale vnútri sú čeluste na "bubon" a druhý je ten že v prípade potreby výmeny ložiska je na kadette potreba vymeniť celý náboj čo je v konečnom dôsledku dosť drahé...
takto nejako som si to užil s Tigrou..
Ak máte niečo na srdci, otázku,pochvalu,*nadávka*,nápad,... šup sem s tým... dosť ma to zaujíma...