Stránka 5 z 7

PoslaťNapísal: 02 Feb 2013, 14:14
od ponikel
nieje to až také zlé.

treba motor povoliť zo silentbloku a nadvihnúť ho.

celá veda... :) ale ide to aj tak dosť ťažko.. :)

prd.. :D trošku som si to pomýlil...

trebalo povoliť spodný stabilizátor dať ho na bok a potom motor púštať dole alebo auto hore...

PoslaťNapísal: 02 Feb 2013, 14:20
od Kajo
Aha, diki

PoslaťNapísal: 02 Feb 2013, 19:39
od Kajo
Opel píše vodu vypusť, servo von, nápravu preč.
Najhoršia výmena remeňa v mojom živote.
Toto auto už nemôžem predať, už mi to nezaplatia.
Ale je krásna, chodím sa na ňu pozerať.

PoslaťNapísal: 08 Feb 2013, 18:07
od ponikel

PoslaťNapísal: 22 Feb 2013, 00:57
od Kajo
Inak Evka už som mnou oddnes nechce jazdiť v Tigre.
Najskôr to zrýchľovanie, čo som filmoval, potom sme jazdili po meste a 2 x nám SUV nedali prednosť na kruháči, tak som ich vytrúbil - proste malú Tigru majú v péčku a potom asi 3 x som musel školiť nejaké polá, golfy a kie.
Príklad, pripojím sa ku Galvaniho od Hornbachu a auto (golf), ktoré bolo za mnou ma začne obiehať sprava v pripájacom pruhu.
Tak samozrejme, že som mu to zavrel.
Alebo idem po nábreží a postarší blázon v takej škaredej Kii Optirus či Opirus crdi sa mi leoí na zadok, potom myšičkuje, aby sa dostal predomňa, no nebolo mi viac treba.
Potom sa pripájam na prístavný most, zachovám zips a jedného pustím pred seba a polo nepustím - tak vyrazí cez plnú čiaru spoza mňa a už myšičkuje.
Proste Tigra provokuje svojou malosťou alebo tým krídlom alebo ja neviem čím.
Aj s touto 1.4 ľahko sfúknem takýchto trtkov, veď 0-100 za 10 je slušný čas, ale je pravda, že s 1.6kou som bol väčší frajer, tam som na školenie Ceeda mohol nechať 5ku.
Máte aj vy ostatní tigráci takéto skúsenosti?

PoslaťNapísal: 22 Feb 2013, 08:34
od Komo
A ma zmysel si to vsimat Kajo?
Ja som uz rezignoval, zbytocne sa rozculovat, poniektori jazdia ako hovada a to doslova. Trubit, blikat? Jasne, sem tam ....
Najlepsie je ked sa niekto ponahla a na 5 dalcish semaforoch zastavis vedla neho aj tak :roll:

Ale to ze vela ludom chyba kultura pri jazdeni je na inu temu. Ale nevidel by som to v tom, ze mas tigru.

PoslaťNapísal: 22 Feb 2013, 19:38
od buci_vectra
Kde nájdem na Tigre kód farby?

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 00:49
od Kajo
Na kovovom štítku s údajmi auta, na Tigre je vedľa zámku kapoty myslím.
Je tam písmeno a 3 ciferné číslo, napr. Z 170.

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 10:33
od buci_vectra
Diky ;)

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 14:59
od Kajo
Chalani záhada!
Skúsme ju vyriešiť najskôr v teoretickej rovine, kým rozoberiem auto:
- keď zabachnem 3. dvere (kufor), okno spolujazdca zíde do polovice a hneď vylezie späť
:D je to úplná sranda a nechápem ten súvis

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 15:04
od buci_vectra
Blbne tlačítko?
Alebo dajaký prelomený kábel?
Predpokladám, že keby si rovnako silno bachol celým autom, tak to spraví tiež...

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 15:07
od Kajo
Práveže nie, keď jazdím aj po výmoloch, nič sa nedeje, okno je kľudné.
Jedine keď bachnem kufrom, takže tam nebude súvis s nárazom, ale so zvýšením tlaku.
Lebo keď sú otvorené vodičove dvere, nestane sa to.

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 15:10
od buci_vectra
Ehm, ešte nejakú dôležitú info si zamlčal? :D
Skús pobúchať, resp. postláčať tapacír na spolužiakových dverách...
Alebo rovno vyber tlačítko a kukni na káble.

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 15:19
od Kajo
OK diki ;)
To je záhada, strašná záhada
Tigra žije vlastným životom, to poznám z Peugeota :)
To už asi Tigra robí v rámci aliancie GM+PSA, ešte začne hýbať ručičkami budíkov a je to jasné

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 21:51
od bukelo
Mne sa daco mari, ze na tigre by sa mali pootvorit okno sofera a spolujadca (alebo len jedno z nich) pri otvoreni kufra, pripadne pri manevre zatvarania. Malo by to byt z dovodu vzniku tlaku, ktory moze uskodit posadke sediacej na sedadlach. Neviem, co je na tom pravda, sa mi mari, ze som to kdesi davno, strasne davno cital.

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 22:24
od Kajo
Presne tak sa to správa, ako keby to bolo programované.
Ako keby tam tá funkcia bola naschvál zabudovaná...

edit: ÁNO, je to tak!
Už to chápem.
Na plynovej vzpere sú dva snímače, auto presne vie, kde sa veko nachádza a ako rýchlo sa zatvára.
Diki buky, už chápem, načo sú tam tie snímače.
Veď keď na Tigre bachneš polkou auta, to by bol v tej malej kabíne pretlak jak sviňa

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 22:30
od bukelo
Tak to mam potom este celkom dobru pamat, toto som cital pravdepodobne este ako maly chlapec, ked vysla tigra na trh. Musel som to citat asi niekde v motoristickom casopise, alebo v katalogu aut, modelovy rok 1994-5 ked bola Tigra novinkou.

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 22:45
od buci_vectra
Moja to nemá, čiže sa to nepokazí :wink:
Fajn :D

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 22:47
od Kajo
Podľa mňa to má, ale je to pokazené :)
Kukni sa za tapacír na plynovú vzperu za vodičom, mala by byť v takej umelej hadici a na nej by mali byť 2 snímače.

PoslaťNapísal: 23 Feb 2013, 23:01
od Kajo
buci, poďme si zvyšovať sebavedomie a poďme si písať o tom, aká je Tigra dobrá, aké má vychytávky, čo iné autá nemajú.
Ja začnem.
Tigra má automatické otvorenie okna pri zavretí kufra.