DETONACNE CIDLO...???

Moderátor: bukelo

Dejv86

DETONACNE CIDLO...???

Príspevok od používateľa Dejv86 »

No bol som prave u mechanika s tigi a ten zvuk co sme tak dlho rozoberali, ze to ide od kolesa a tak.... to vobec nejde od kolesa ani od kompresora na servo ani klimu ani alternatora ale priamo z motora... :cry: :cry: :cry:
Zevraj to bude detonacne cidlo...Mate s tym niekto nejake skusenosti??? :roll: Zevraj sa mi dostava do valcov chudobna zmes... :roll: A vydava mi to taky cvendžavy zvuk... :oops:
Poradte niekto ak viete + aj cenu co by to mohlo stat...??? Alebo mi hodte link... CAKAM NA POMOC A SPASENIE!!!POMOOOC PROSIIIM!!!
Lea

Príspevok od používateľa Lea »

problemy so snimačom detonácie som mala istý čas aj ja, už som to tu niekde volakedy spomínala... mne svietila kontrolka motora, auto sa chovalo samozrejme čudne... v servise mi hned chceli menit snimač, ktorý stal cca 3000,- + robota... ale kedže kontrolka mi raz svietila a raz nie... podla toho, na akej hrbolatej ceste som šla... usudila som, že je problem len v nejakom kontakte na tom snimači- a aj tak bolo, chybala len podložka pod snimač za 50.- a problem sa vyriešil... a ušetrila som cca 3500.- daj potom vedieť, ako si skončil nakoniec Ty... :wink:
Dejv86

Lea

Príspevok od používateľa Dejv86 »

Lea prosim ta a aj tebe isiel od motora nejaky taky cudny zvuk???? Mne to tak normalne cvendží... Ale tak hlasno, ze ked s tym dneska isiel kamos a rozturoval to poriadne (lebo pri vysokych otackach sa to ozyva...) tak som po pocul este o dve ulice dalej jak to tam Zvendží... :cry: :cry: :cry:
Lea

Príspevok od používateľa Lea »