A dalsi problem mam:(

Moderátor: bukelo

popol_2212

A dalsi problem mam:(

Príspevok od používateľa popol_2212 »

Nazdar,iba vo stvrtok som dostal moju Tigru z opravy a uz mam dalsi problem.V pohodicke som jazdil ked som zacal citit ako s autom zacina cukat no a potom hned sa rozsvietili vsetky kontrolky na palubovke,zastal som na kraj cestychcel nastartovat no na prvy krat chytil ale hned aj zhasol no na druhy krat nastartoval a fungoval,Uz mi to urobilo 5 krat.Prosim poradte mi niekto co to moze byt.Dakujem.
Dragon5556

Re: A dalsi problem mam:(

Príspevok od používateľa Dragon5556 »

tak presne takto to dopadla ked som si dal do opravy moju omegicku V6 2.5 dal som si pretesnit motor vymenit sviecky a tak dalej....... pridem pre nu cely stastny ze uz pojde jak hodinky *nadávka*...m 19000 sk ze super vsetko, mam ju asi tak tri dni idem si veselo po dialnici zrazu postojim auto dymi pozeram cely motor *nadávka*..ny od oleja viac ako pred tym vsetko posr..ne no strasne tak ma to nasr..lo. Tak som si povedal urcite skusenosti mam skusim ju dat do poriadku sam ked ju *nadávka*..m tak kaslem na to rozeberem komplet vsetko vymenim rosypane udajne menene tesnenia pod hlavamy, vymeni rozvody a vsetko ostatne co bolo treba a po 2 mesiacoch co som sa stym narobil ide omega jak hodinky vyslo ma to cele asi tak 10000 sk a samozrejme my velmi pomohly odbornici s opel clubu su tu totiz vacsi machri ako kde kolvek v servise no este som k tomu precital kopec odbornej literatury ale auto ide zatial celkom ok
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Re: A dalsi problem mam:(

Príspevok od používateľa macil »

popol_2212 napísal:Nazdar,iba vo stvrtok som dostal moju Tigru z opravy a uz mam dalsi problem.V pohodicke som jazdil ked som zacal citit ako s autom zacina cukat no a potom hned sa rozsvietili vsetky kontrolky na palubovke,zastal som na kraj cestychcel nastartovat no na prvy krat chytil ale hned aj zhasol no na druhy krat nastartoval a fungoval,Uz mi to urobilo 5 krat.Prosim poradte mi niekto co to moze byt.Dakujem.

Čo hlási diagnostika? Takto podobne sa správa odchádzjúce čidlo vačky, alebo kľuky. Možno by stačilo prekontrolovať konektory.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
popol_2212

Mam diagnostiku

Príspevok od používateľa popol_2212 »

Vyblikalo mi chybu 47 a to je vzduchova pumpa/rele-vysoke napetie.
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Podľa čoho si tú chybu identifikoval? Podľa tohto odkazu http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.u ... des.htm#gm jeto EGR. Vyčistiť, zaslepiť.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

popol_2212 napísal:Zobral som kabliky a ono mi to vyblikalo tu chubu,Je vela roboty s tym?A neda sa kupit ta podlozka,lebo si ju nemam kde vyrobit,do frasa znovu budem stat a chodit peso.Uz som dal do auta 15000.Zvladol by som to aj ja?A cim to mam vycistit?

Samozrejme, že to zvládneš. Potrebujež k tomu len kus, najlepšie hliníkového, plechu hrúbky cca 3mm. V prvom rade musíš EGR vymontovať a vyčistiť nejakým čističom na karburátory. Aby si EGR mohol zaslepiť, musí byť v prvom rade funkčný. Potom podľa originálnej podložky vyrežeš z toho plechu záslepku, ale bez dier, musíš len dať pozor, či ihla (piestik) EGR nepresahuje v zatvorenej polohe rovinu základne. Ak áno, urobíš v záslepke v tom mieste vrtákom zahĺbenie, aby sa ihla mohla bez odporu pohybovať po celej svojej činnej dráhe. Inak bude diagnostika hlásiť chybu. No a potom to už len zložíš. Dáš pôvodné, prípadné nové, tesnenie, naň záslepku a EGR.
Ak trochu pohľadáš na fóre, niečo tu okolo toho ešte nájdeš.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
RisNo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 787
Dátum registrácie: 27 Jan 2006, 06:19
Auto: Vectra B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa RisNo »

toto uz to bolo urcite rozoberane...
kukni sa aj sem: http://www.opelclub.sk/ventil.html
Skus este dat vyhladat EGR a urcite tu najdes na to kopec veci.tusim k tomu bola aj fotodokumentacia....alebo aspon link...:-)
--== RisNo ==--
Monthy III = Volvo S80 V8....BUDE
Monthy II = VeBe 99" 2.0 16V 100KW (X20XEV)
Monthy I = VeBe 98" 1.8 16V 85KW (X18XE)
http://risno.salem.sk/
http://www.dobryanjel.sk/
http://www.smolkovia.sk/
Používateľov profilový obrázok
spidy
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 314
Dátum registrácie: 02 Apr 2006, 09:04
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Šaľa
Bydlisko: Trnovec nad vahom
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa spidy »

no neviem ako vy ale toto je presne dvovod prečo nechodim po servisoch ale vsetko co vjem si opravym sam a co nie idem za kamosom mechanikom a tan mi spravy čonevjem a mam istotu že je vsetko v poriadku otazka prečo?? ak ides do servysu opravja ti ale vramci zabespecenia zakaznikou ti to opravja tak aby si aj nabuduce prisiel a je jedo či už ako reklamacia alebo ako staznost po dlhych a rozčulenych hovoroch stejne pride k tomu že ti to opravja a ty zaplatiš a ides spokojny domou až do chvyle kym sa to nezopakuje :shock: :o
Používateľov profilový obrázok
RisNo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 787
Dátum registrácie: 27 Jan 2006, 06:19
Auto: Vectra B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa RisNo »

Ta Ty taka sikula? Tak donesiem MONTYho na diagnostiku...
--== RisNo ==--
Monthy III = Volvo S80 V8....BUDE
Monthy II = VeBe 99" 2.0 16V 100KW (X20XEV)
Monthy I = VeBe 98" 1.8 16V 85KW (X18XE)
http://risno.salem.sk/
http://www.dobryanjel.sk/
http://www.smolkovia.sk/
Používateľov profilový obrázok
spidy
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 314
Dátum registrácie: 02 Apr 2006, 09:04
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Šaľa
Bydlisko: Trnovec nad vahom
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa spidy »

risno čo som stym hlavne chcel povedat je že ak si to spravysš sam mas istodu že odvedeš 100percent pracu ale ak maozej tak chces daj vedet zavolam mechanykovy ci by sa nato kuknul :shock:
Používateľov profilový obrázok
RisNo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 787
Dátum registrácie: 27 Jan 2006, 06:19
Auto: Vectra B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa RisNo »

ccccoooolllljjjaaaa...to sa Ti potom ozvem...chcel by som tam par veci dat checknut...
--== RisNo ==--
Monthy III = Volvo S80 V8....BUDE
Monthy II = VeBe 99" 2.0 16V 100KW (X20XEV)
Monthy I = VeBe 98" 1.8 16V 85KW (X18XE)
http://risno.salem.sk/
http://www.dobryanjel.sk/
http://www.smolkovia.sk/
Napísať odpoveď

Návrat na "TIGRA, SPEEDSTER - MOTOR/PREVODOVKA"