Zdravím všetkých,
mam taký problém- pri naštartovaní Opel Tigra 1,4 je všetko O.k., voľnobežné otáčky,automatický sitič vypne po určitom čase O.K., ale auto pri jazde nemá dostatočný výkon a stane sa, že zdochne. Po vyblikaní chýb mi ukázalo chyby s kódom 34,43,47,61,71,85 . Vyčistená klapka, vyčistený a zaslepený EGR Ventil , vyčistený krokový motorček, vymenený zapaľovací modul + nové sviečkové káble a sviečky. Chcel by som sa opýtať na snímač teploty nasávaného vzduchu- po odpojení konektora žiadna zmena. Po zohriatí motora auto šľape O.K. Viete mi niekto poradiť, či je potreba vymeniť čidlo alebo to môže byť aj niečo iné? Map senzor po odpojení reaguje.
tie kódy Ti ukazujú na chybný snímač teploty nasávaného vzduchu, tak by som riešil ten, ešte ma napadá aj snímač teploty motora
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
dik za radu.ako inak laicky zistim-okrem merania ,že tie čidla nasavaneho vzduhu a čidlo teploty su zle -budik teploty zatial ukazuje dobre-aspon myslim.
rozumiem-dnes som objednal snimač tep.nasavaneho vzduchu,tak uvidim či sa niečo zmeni. ohľadom čidiel teploty sa chcem opytať,či maju taky vplyv na chod motora až natoľko ,že motor nema ťah a občas skape-daju sa odskušať napr.odpojenim konektora a ako sa prejavý chybne čidlo-nerad by som kupoval všetky ,ked to nie je nevyhnutne-dik za akekoľvek rady .
Ahoj. Potýkal jsem se s velice podobným problémem. U mě to byl EGR ventil. mám ho také zaslepený, ale on je v háji elektricky a posílá do ŘJ blbosti, ta na základě toho upravuje směs a předstih, no a motor chcípne. Když jsem ho zapojil a byl zavřený tak jsem nastartoval a auto do 15 vteřin vždy chcíplo. zkus EGR odpojit elektricky a nastaruj, zda motor znovu chcípne. Já svůj zánovní EGR od Delphi reklamuji, když jsem do auta šoupnul zpět svůj úplně původní vyčištěný EGR tak funguje bez problémů. Držím palce Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Na tom EGRU nic nemontuj !!! Jen odpoj konektor. Pokud ho zase vymontuješ, tak se jen přesvěč, že je zavřený, vrať ho zpět, ale nezapojuj konektor. Ta emulze je do jisté míry normální, do klapky jde odvětrání plynů z motoru plných olejových par. Jezdíš krátké trasy ? Ubejvá ti chladící kapalina ? Prohlédni si i hadice odvětrání motoru, zda nejsou tou emulzí už ucpané. Jsou to hadičky od víčka ventilového rozvodu k té klapce Zatím, Mára PS: mě EGR taky chodil lehce a je čistej jako novej, ale elektricky je hotovej.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, sekvenční LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka sacího filtru KN + sání z GSI, 15" Alu, elektrické střešní okno, zatmavovací folie, zámek zpátečky - Defend, rádio CD, vyhřívaná sedadla, sluneční clony s osvětlením, samozatmavovací zpětné zrcátko, vyleptané VIN na všech sklech, zaslepená odbočka k EGR ventilu, centrální zamykání - DeadLock, Tempomat, diagnostika Op-Com a LPG Elpigaz, spotřeba 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Takže dnes som vyskušal jazdu s odpojenym konektorom na egr a motor kapal aj za tepla Skusim objednať čidla teploty pre rj a budik-chcel by som sa opytať,či objednať original,alebo môže byť aj nahrada? Vie my niekto poradiť?
Opel Vectra 1,8 16v-85kw-1997- ex VW-Passat 1,9 tdi-74kw-2005
Tak som opäť tu aj s novymi poznatkami.Zakúpil som čidla teploty chladiacej kapaliny pre rj aj pre budik a môžem povedať,že nič podstatneho sa neudialo.Motor za studena ide ok ,na voľnobeh si drži otačky,ale počas jazdy strati vykon a nasledne sa to opakuje,až pokiaľ sa motor nezahreje.V skratke zhrniem čo všetko už bolo vymenene:zapaľovaci modul,sviečky +kable,snimač nasavaneho vzduchu ,snimače chlad.kapaliny,palivovy filter,vzduchovy filter.Na fore je tu popisaneho o podobnom probleme veľa,ale malokto napisal ako vyriešil ten problem.Ak by ešťe niekto vedel poskytnuť dobré rady,tak by som mu bol povdačný.
Opel Vectra 1,8 16v-85kw-1997- ex VW-Passat 1,9 tdi-74kw-2005
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan