Neviem či si dal pod iným nickom ty skoro rovnaký dotaz na českom fore. Tam som dal túto dpoveĎ:
1/ výbava? Cosmo, sport, edition ? 2/ infotainment R4.0, R700, R900 ? 3/ 120kW motor je o jednu "generáciu"/ verziu starší než súčasný 125kW. Je to EURO6 s AdBlue alebo bez? 4/ bixenony alebo halogeny?
Čo ťa určite čaká a nepoteší je výmena rozvodov pri 150 000 km (pretože na českom je uvedený aj stav km) Nechaj aby ťa previezol súčasný majiteľ autom a všimni si ako radí - ak autom jazdí pod 1500ot/min, t.j. napr v meste na 5-ke, motor neustále podtáča, neminie ťa výmena zotrvačníka a spojky, čo je u Insignie pomerne drahá záležitosť. tipol by som to (vzhľadom na počet km a MY2015) na predaj od leasingovky - tu sa menia autá pri 150 000 km. Výhodou by bolo že auto určite chodilo v pravidelných intervaloch do autorizovaného servisu, t.j. v servise ti povedia (na rozdiel od tých áut ktoré chodia kade-tade) kompletnú históriu servisov, ako fungoval DPF a podobné dobré informácie... Inak z tvojho popisu dať nejakú radu môže len veštica z TV8 čo má kryštálovú guľu