Namám skúsenosť, napíšem len svoj názor. Keď turbo benzín do Insignie tak 2,0 turbo, keď ide o bezproblémovú prevádzku tak 1,8 bez turba.
A určite by som pozeral iba auto čo už má veľký farebný displej v prístrojovke. Teraz si možno povieš že ti to netreba, ale ak kúpiš Insigniu s hentakou dierou v prístrojovke budeš za chvíľu premýšľať ako to vymeniť...
tiez by som pozeral (ak sa da) len auta s navi...kvoli image a tomu, ze ma to nebude lakat vymenit. Na druhej strane chapem ludi (prevazme starsich vodicov) co im je nejaky maly alebo velky displej uplne suma fuk. A ani to neriesia. Na margo motora sa neviem vyjadrit ;P
areyco....pozri si aktualne ceny aktualizácii do navi pre novšie modely v opli. sa pos.res. NAVI500,600,900, touch&conect,... neviem ci sa oplatí kupiť jazdenku s navi,resp. mať ako hlavnú požiadavku.
Insignia sa mi páči, od kedy ju prvý krát predstavili, mala som možnosť sa v nej pár krát previezť a je to naozaj komfort. Akurát cena za nové auto mi príde dosť vysoká. 2009-2010 model je stále super a cena v bazároch okolo 8 tis, podľa mňa je to fajn. A navigácia, naozaj chalani? Veď ju máte v každom mobile
Ja som to tu začal. Napísal som tam "veľký farebný displej" - neišlo mi o navigáciu. Len to že sadneš do Insignie a v strede prístrojovky je odkladacia diera. Jak to vyzerá? Na huja.
K motoru neviem nic povedat, tak teda len tolko, ze ta džurka je super miesto na odkladanie drobnosti (mobil napr) a vyzera to uplne normalne. Televizu pozerajte doma
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
Mal som prvú Insignius touto dierou a bolo to fajn. Lepšia odkladacia schránka na drobnosti už v žiadnej ďalšej nebola. skôr ťa budú štvať dve iné veci: 1/ software v modeloch 2009-2010 má mnoho blbostí a nezmyslov - napríklad zablokovanie ovládania okien hneď pri vypnutí kľúča, takže často ostane pravé okno otvorené, časté zapnutie reflektorov pri vypnutí motora a pod 2/ použitý infotainment CD300 neznamená len malý displej (ktorý je v pohode) ale najmä redukciu možností v nastavení vozidla
motor 1.6 som nikdy nevidel ale na nemeckých forach som čítal snáď len negatívne skúsenosti. Hľadaj ročník 2011-2012 pred faceliftom - to sú najlepšie kusy.
no tak nakoniec som kupil 2.CDTI EcoFlex. je tam velky displej s navi 600 len neviem ako funguje system štart stop. tlačitko ECO svieti ale neako to nefunguje alebo mam niečo ešte ine spraviť? alebo to je neako nastavene na dlhši čas?
Máš tam Štart-stop a premýšľaš prečo nejde, pritom buď rád. Je to absolútna konina. Možno ho predchádzajúci majiteľ odstavil natrvalo. Ak budem nútený kúpiť auto v ktorom bude tento systém, prvé čo spravím bude že ten Start-stop systém odstavím... Až tak je dobrý.
Som presvedčený, že by si začal premýšľať ako ten displej vymeniť. Tomu ver
Inak prečo si sa tak rýchlo zbavil tej Astry sedan?
Naposledy upravil jakobz dňa 25 Jún 2015, 11:21, celkovo upravené 1
skušal som to asi 2 min som nechal auto bežať a nič nezhaslo,motor stale bežal, aj ja som nad tym rozmyslal že to je cez PC odstavene. kolega to ma na BMW a na tom som to skušal , po par sekundach to vypne preto ma to zaujima no astru som predal behom 4 mesiacoch, ako všetko v pohode,pekne auto,velke aj vo vnutri ale ten motor katastrofa v tom aute. 1,6 85kw benzin.
Dostal radu chcieť veľký displej, aby si vedel jednoducho nastaviť rôzne nastavenia auta, napr. Stop-štart systém, ktorý aj s veľkým disleyijom nevie sfunkčniť cez manuálne tlačítko. Takže, načo vlastne tá telka? či mi dačo ušlo?
btw: kašlať na telku, keď ju chcel, ale ten stop-stop by som sa ani nesnažil spojazniť. Keď je nefunkčný, je to len dobre. Netreba sa do toho zbytočne šprtať, aby sa to náhodou nezaplo. Je to hovädzina ako mraky (napr. vypína aj studený motor pár metrov od domu na prvej križovatke, v kolónach so zapnutou klímou bude baterka v prďeľi cobydup, atď.)
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
jazdim na aute, ale displej sa zide aj navi, a vyzera to dobre a nemusim mať navi polepenu po oknach a stop stop veru nepotrebujem zapinať a numeline, keď si taký múdry stým displejom tak chcel by som teba vidieť ako by si to tam ,,sfunkčnil" keď to tam nikde nieje
Systém stop-štart deaktivujete manuálne stlačením tlačidla eco. Deaktivácia sa signalizuje zhasnutím svetla LED na tlačidle. Autostop Ak má vozidlo nízku rýchlosť, alebo ak stoji, nasledujúcim postupom aktivujte funkciu Autostop: ■ Zošliapnite pedál spojky ■ Nastavte páku do neutrálu ■ Uvoľnite pedál spojky Motor sa vypne, ale zapaľovanie ostane zapnuté. Aktivovanú funkciu Autostop indikuje ručička v polohe AUTOSTOP na tachometri. Počas aktívnej funkcie Autostop sa zachová výkon kúrenia a bŕzd. Výstraha Asistent riadenia môže byť znížený počas funkcie Autostop. Podmienky pre funkciu Autostop Systém stop-štart kontroluje, či sú splnené všetky podmienky. ■ Systém stop-štart nie je manuálne deaktivovaný ■ kapota je zatvorená ■ dvere na strane vodiča sú zatvorené a bezpečnostný pás vodiča je zapnutý ■ batéria je dostatočne nabitá a je v dobrom stave ■ motor je zahriaty ■ teplota chladiacej zmesi motora nie je príliš vysoká ■ teplota výfukových plynov motora nie je príliš vysoká, napr. po jazde s veľkým zaťažením motora ■ okolitá teplota je vyššia ako -5 °C ■ systém ovládania klimatizácie umožňuje automatické zastavenie ■ brzdy majú dostatočný podtlak ■ nie je aktívna funkcia samočistenia odlučovača pevných častíc ■ vozidlo jazdilo krokovou rýchlosťou od posledného automatického zastavenia (Autostop) V opačnom prípade bude funkcia Autostop zablokovaná.
a na palubnom PC a velkom displeji nie je zmienka o nastavovani tohto systemu.a ani nikde v navode, prezrel som to viac krat a nikde nič, tak potom neviem aky maš ty displej numelin , pošli video navod ako sa tam dostať nie že by som si to chcel za každú cenu nastaviť ale na margo tvojej poznámky ma to zaujima