Stránka 1 z 2

Insignia 2.8 V6 4x4

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 08:51
od ferooo
zdravim,
mal by som zaujem o kupu Insignie 2.8 V6 4x4 (nie OPC), ale neviem, na co konkretne by som si mal dat pozor, co je poruchove na motore A28NET a stvorkolke. O insigniach som uz pocital dost, ale konkretne o tomto motore skoro nic nie je.. Ma nabehane 180000km.

1. tato motorizacia ma linearny tah, alebo sa kona nejake kopnutie po 2000rpm? Prislo mi to, ako keby nemala turbo..
2. da sa nejako rozumne dorobit ele.sklapanie zrkadiel?
3. ma FlexRide, ale po stlaceni tlacidla sport som nepocitil zmenu - akurat plyn reagoval citlivejsie, inak podvozok aj volant rovnaky. Je to normalne, alebo by mala byt zmena podstatne citlivejsia?
4. co sa tyka uprav motora - je vobec mozne niekde zohnat napr sanie, intercooler, chip.. vyfuk je mozny len CatBack od Milteku, bohuzial nie TurboBack
5. dalo by sa niekomu daco zistit podla VIN? :)

edit: rozpoznavanie znaciek ma kazda insignia alebo je to priplatkova vybava? Podla coho viem, ze to ma mat? Treba to nejako "zapnut", alebo je to aktivne defaultne?

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 09:15
od dulo
Má to turbo, ale tlačí pomerne málo. čo je viac-menej dobré, pretože by malo vydržať dlhšie.
Myslím, že motor sa bude dať upraviť aj "obyčajným" chipom

podvozok, po stlačení tlačidla Sport by mal kua stuhnúť. Aspoň tak to ja poznám z Astry H, VeCe a Zafiry B OPC....neviem, ako je to odladené v Insignii....
v každom prípade, ked ti začnú odchádzať tlmiče, môžeš sa tešíť na "príjemné" investície

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 10:09
od ferooo
Viem, ze ma turbo, len sa mi zdalo pocas jazdy ako keby tam ani nebolo, proste sa mi zdal tah ako na VeCe 3.2, ktora turbo nemala. Taky pekne linearny, ziadne opretie do sedacky. Ale musim povedat, ze prevodove stupne su akurat ani kratke/ani dlhe.
K podvozku - aj tak by som asi vymenil podvozok za KW V3 s kitom pre FlexRide.
S chipom maju na sk/cz dost problem, ze je to novy motor, este sa k tomu nikto nema..

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 10:12
od dulo
No, takže vlastne všetko vieš :)

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 11:57
od ferooo
Ako je to s rozpoznavanim znaciek? Ma to kazda insignia alebo je to priplatkova vybava? Podla coho viem, ze to ma mat? Treba to nejako "zapnut", alebo je to aktivne defaultne?

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 13:24
od Kajo
Návod na obsluhu?

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 13:34
od Eisy
Je to samozrejme priplatkova vybava

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 14:21
od ferooo
v manuale je len uvedene ako ten system funguje, nie je tam nic o tom, ci je to v kazdej insignii, alebo len priplatok navyse a ako to vlastne "vyzera", kde je kamera...

ale uz som sa dopatral k tomu, ako to vyzera a kde je ;) a tato insignia to nema :(

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 14:26
od Kajo
Je to aj tak len otravná zbytočnosť.

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 15:49
od lubo22
neni to rovnaky motor ako bol vo vectre OPC? alebo velmi podobny?

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 18:14
od dulo
ten istý....

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 18:56
od ferooo
Ale vo Vectre ma ine oznacenie ako v Insignii. Rozdiel je len v nejakych malych upravach, ktore sa odzrkadlili na kW a "konstrukcia" je rovnaka?

PoslaťNapísal: 15 Feb 2013, 19:11
od dulo
Som presvedčený, že áno. Uričte by nevyvíjali úplne nový motor s tým istým objemom a turbom
Je ako 3,0 a 3,2. Prakticky ten istý motor, len má väčší objem a splňa prísnejšie emisné normy. Samozrejme, sú tam aj dalšie rozdiely, ako zapaľovacie lišty a chýbajúce EGR-ko

PoslaťNapísal: 16 Feb 2013, 08:11
od ferooo
ma niekto skusenosti s touto motorizaciou? Pripadne nejake odpovede na otazky z prveho postu by bodli ;)

PoslaťNapísal: 16 Feb 2013, 10:05
od lubo22
nebude to zly motor. ale asi nikto na tu fore nema auto s tymto motorom

PoslaťNapísal: 19 Feb 2013, 15:49
od ferooo
je turbo v Insignii 2.8 take iste ako v Insignii OPC 2.8? Kolko tlaci standardne?

Medzi klasickym motorom 2.8 a OPC 2.8 je aky rozdiel? Niekde som cital, ze OPC ma len ine vstreky a turbo tlaci viac, iny soft a vyfuk.

Re: Insignia 2.8 V6 4x4

PoslaťNapísal: 19 Mar 2013, 22:51
od 24petusko
myslim si, ze ak si vygooglis obrazky OPEL EYE tak uvidis, ake je to vlastne velke cudo na celnom okne - pri spetaku
ak na celnom okne take velke cudo nie je - nema to OPEL EYE
uvidis to len zvonka

rozdiel medzi OPC verziou a non-OPC verziou moze byt aj vacsi, ako len uprava RJ
asi su tam aj ine komponenty pomenene - toto by mali potvrdit borci ako signum, waldos...

Re: Insignia 2.8 V6 4x4

PoslaťNapísal: 20 Mar 2013, 00:03
od waldos
Myslim, ze Rado by Ti vedel viac povedat/poradit o tomto type ale osobne by som nebral take jazdene auto ;)

Re: Insignia 2.8 V6 4x4

PoslaťNapísal: 20 Mar 2013, 22:13
od Signum
V žiadnom prípade nekupovať jazdenku s týmto motorom !!!!
Detaily tu nebudem opisovať

Re: Insignia 2.8 V6 4x4

PoslaťNapísal: 20 Mar 2013, 22:34
od 24petusko
Rado, celé zle?