Zdrvim vsetkych,
Vlastnim vozidlo Opel omega 2,5 DTI kombi r.v. 2003.
Zvazujem predaj mojho auta nakolko som sa prestahoval a auto uz nevyuzivam ako doteraz respektive vobec.
Rad by som si nechal od vas poradit... aka je cena a ci ho vobec predat.
Kupil som ho v roku 2010 od prveho majitela a lietal som na nom v BA a niekolko raz do roka BA-vychod + dovolenky, nabehalo som na nom 50 000 km.
Teraz som sa prestahoval a auto nastartujem tak 2-krat za tyzden a aj to na vzdialenost 3-5 km. Za mesiac najazdim 30-50 km...
Myslim si, ze skor nicim to auto (a hlavne v zime) ako uzivam...
Poradte mi aka je cena vozidla?
Auto: Opel omega 2,5 dti Kombi, Farba strieborna, 250 000 Km (Original nestocene !!!)
Vybava: Navigacia, Dazdovy senzor, Tempomat, Manualna prevodovka, Menic na 4 CD, Vyhrievane zrkadla, Prihrievac - eberspacher 3kW, Stresne okno, Odnimatelne tazne, Okna ovladane elektricky 4, zabudovany telefon, SOS system (na SK asi na 2 veci ), 4 airbagy, ESP, ABS, BAS, Automaticka dvojzonova klimatizacia,hlinikove disky,
Motor: 2,5 DTI oznacenie y25dt, 110 kW / 150 koni, Motor je z BMW E39 525, vstrekovanie Common rail, spotreba: mesto cca 10l,mimo mesta do 90km/h 5,5l, dialnica 140 km/h 6,7l, v BA som mal 7,5-8 l ,
Vymena: autobateria v zaruke(3 mesacna 100ah 900a), vymena sviecky v priehrievaci + dekarbonizacia prihrievaca priamo v eberschpacheri + zaruka, na prednej naprave sa menilo skoro vsetko okrem tlmicov (testy ukazali ze su este na 76% dobre), zadna naprava: boli menene tlmice s napojenim na kompresor a pri zatazeni dvihne auto podla potreby ako od vyroby, Repasovany alternator, vymeneny termostat, termostat EGR, kladky ktore tam su (rozvody som nemenil ma to retaz),boli cistene trysky (TEO), meneny motorcek + prevodovka stieracov,vymena ziaroviek podsvietenia pristrojovky (TEO),oprava rucnej brzdy, brzdove platnicky so senzorom, tlmice na piate dvere ...
Servis: 2004-2010 v nemecku so servisnou knihou, 2010-2012 servisovane v BA (konkretne ho mal pod palcom TEO (ak mu neprekaza, ze som ho spomenul:) ) , olej pravidelne meneny 5w-30 ,
vady: pri rychlej akceleracii cca pri 3000 tkackach zapiska vyfuk... nie turbo!!! robi to odkedy som ho kupil a najazdil som uz na nom 50 000 km cize turbo vylucujem, popraskana koza na rychlostnej, hrdzava cast asi 3x3cm pod stieracom na zadnych dverach- staci aby sikovny opravar obrusil a nastreikal (mam kupenu aj original opel farbu s lakom)
co potesi: interier velmi zachovaly!!! aj sam TEO sa cudoval , kebyze stocim na 120 000 nikto si ani nevsimne ..., auto po nefajciarovi, navigacia celej europy okrem HU a Chorvatska,
Kupil som ho za 5000 euro do oprav/vymien slo cca 2500 euro... je mi jasne,ze zan nedostanem ani polovicu ale aspon 3 000 je realna cena?
Predat/nepredat/ vymenit za benzin?
HELP ...
Ak som temu zle zaradil alebo dal zly nazov sorry