Stránka 1 z 1

Signum Tah motora

PoslaťNapísal: 06 Jún 2012, 08:59
od yera78
Ahojte.
Mam taky problem z motorom ze straca tah. Ked pridam nechce tahat. Cuka zo sebou. Najprv som myslel ze je to naftou ze v zahranici to jazdilo na kvalitnu ale tu mame velky podiel bio v nafte. Skusal som cistenie prisadami a na chvilu pomohlo. Potom som tam tankoval z OMV max motion naftu co je bez bio skoro. Je tam malo bio. Vzdy sa po chvile rozbehlo a islo cely den. Ale ako auto v noci stalo takrano zase sekalo. Ale po chvile ked som ho prebehol na otackach sa to ustalilo a zase slapalo. Lenze dnes uz je 4ty den co nejde.Palubny nic neukazuje ziadnu chybu. Kamarat mechanik mi vravel ze to moze byt cerpadlom ale nie vstrekovacim ale co je z nadrze. Takze sa chcem spytat kde najdem na signume 3liter 2006 model cerpadlo. Pod sedadlami zadnymi som nenasiel ziadny otvor kde by mohol byt schovany takze netusim kde by mohol byt.
Ale tu na fore som cital aj tento isty problem a bol to EGR ventil. Skor nez sa pustim do toho egr tak by som chcel skusit to cerpadlo lebo mam dojem ze mi netlaci lebo ked som menil naftovy filter tak tam bolo nejak malo nafty. A nechcelo ju ani nejak docerpat ked som zapinal zapalovanie hore-dole.
Chcem si kupit aj diagnostiku aby som si ho mohol sam kontrolovat ale keby niketo na blizku NZ mal a vedel by mi to hodit na kontrolu bol by som vdacny. Nie som sponzor servisov prenic zanic platit vela.
Ak by vedel niekto o tomto probleme vopred dakujem za odpovede.

Opel Signum 3.0 184HP 10/2006

Rado

PoslaťNapísal: 06 Jún 2012, 21:37
od jupaza1
Isto by Ti vedel poradiť užívateľ s nickom Signum :wink:

PoslaťNapísal: 06 Jún 2012, 22:09
od Signum
Ahoj odkáž kamarátovi mechanikovi aby poradil ak má s týmto motorom skúsenosti nech sa radšej do to ho ani nerýpe, lebo narobí viacej škody ako osohu. Tvoj problém je v regulátoroch paliva vo vstrekovacom čerpadle ,bežný problém pri tomto motore :cry:
Prepáč nechcel som týmto nikoho uraziť :wink:

PoslaťNapísal: 08 Jún 2012, 08:04
od yera78
Signum píše:Ahoj odkáž kamarátovi mechanikovi aby poradil ak má s týmto motorom skúsenosti nech sa radšej do to ho ani nerýpe, lebo narobí viacej škody ako osohu. Tvoj problém je v regulátoroch paliva vo vstrekovacom čerpadle ,bežný problém pri tomto motore :cry:
Prepáč nechcel som týmto nikoho uraziť :wink:


No takze som prave dosiel od mechanika a diagnostika ukazala ze je v prdeli snimac teploty a snimac hmotnosti vzduchu. Takze jedno a to iste. Idem to menit a potom napisem ze ci to pojde alebo nie. Zatial dakujem. Mimochodom co to asi kostuje. On mi tam ukazal nejaky online za cely kus okolo 328 eur. Ale ze vraj vnutro sa da lacnejsie vymenit. Ze vraj servisy to nerady robia atd.
Popripade kde by sa to dalo zohnat urychlene.
Dakujeeem.

PoslaťNapísal: 08 Jún 2012, 09:04
od Signum
Pokles výkonu motoru během zrychlování. TECH2 indikuje značnou odchylku skutečného tlaku v rozvaděči rail v porovnání s požadovanou hodnotou.
Zablokovaný ventil řízení sání (SCV) ve vysokotlakém čerpadle.
V případě identifikované poruchy regulačních ventilů sání (SCV)
vyměňte oba řídicí ventily sání (SCV) vysokotlakého čerpadla :wink: