Fastspeed píše:Peter F. píše:Ja by som rád vedieť názor skúseného . Chcem si kúpiť Opel Omegu 2,3 D ročník 1989 . Aké je to auto. Hrdzavie? Je poruchové? Akú ma spotrebu? Čo sa najviac vie porúchať ? ... napíšte zopár rád . ďakujem
Peter
Mal som Omegu A, ročník´87 s motorom 3,0 12V a ´89 s motorom C20NE. Hrdzavejú hlavne lemy zadných blatníkov, ale aj predné zvyknú. Pri troche šťastia spodok neni taký hrdzavý. Moja staršia Omega mala spodok v úplnom poriadku, len prahy boly hrdzavé.
Čo sa najviac porúcha? Silentbloky v uloženiach náprav majú už najlepšie za sebou, tie treba meniť, ako aj silentbloky štabilizátorov hlavne na zadnej náprave. Aj elektronické vecičky, ako elektrické ovládanie okien môžu byť už trošku mimo.
O ostatných veciach Ti neviem povedať nič, lebo tie som mal na aute v poriadku.
S Jozefom môžem len súhlasiť.Mal som aj ja omegu 2,0i a bol som s ňou maximálne spokojný.Čo sa týka motora,je to veľmi hospodárny a skoro bezúdržbový motor.Len tie plechy...Zadné falce.Skús len chytiť plech pod lištou zadného kolesa.Väčšinou tam ten plech chýba...A ešte jedna bolesť oplov,hlavne tých väčších.Gulové čapy.Dosť rýchlo odchádzajú.
Ale prečo chceš diesel? Kto už u nás predáva diesel,tak vie prečo ho predáva.S benziňákom nebudeš mať toľko starostí,ver mi.
Mal som aj Senátora 3,0i a myslým si že to bolo moje najlepšie auto.Malo to nabehané 500 000km,ale to nešlo zastaviť.Ten motor bol ako stabilák.Teraz vlastním OmeguB 2,5i a poviem ti pokiaľ som ju vypiplal tak ma to stálo kopu nervov a peňazí.Už ju poznám do šróbika.
Nebiť tej konskej dane a hrdzavých plechov,tak zajtra sa vrátim k Senátoru.
Len toľko môj názor.Maj sa.