Zdravím. Prihlasil som sa sem aby som zistil dôvod môjho problemu na astre f 1.7.TDS isuzu motor, 60kw. Ide o toto. Menil som vodnú pumpu, termostat, chladič samozrejme som to odvzdušnil ale aj tak na voľnobeh mi stúpa teplota. Pri jazde drží tých 93 stupnov, nestráca sa ani voda ani sa nerobia bubliny v nádržke že by bolo tesnenie prdnuté. Auto jazdí normálne. Môže tam byť ešte nejaký vzduch? Lebo sa mi stalo že som po jazde pozrel hadice a boli tvrde tak som odpustil tlak lebo mi už takto jedna páska povolila tak nechávam trocha povolenú zátku na nádržke môže to a s tým súvisieť? Vdaka lebo už ma triafa šlak
Práve že necítiť nič ide len para čo je asi normálne. Pokiaľ jazdím plynulú jazdu tak je to okej. Ale ked sa dostanem do mesta že jazdím brzda plyn, tak začne teplota rásť. Ešte ma napadlo či niekde nechytá vzduch a zavzdušnuje systém
Olej sa na vodu nenaviaže. Ostane prilepený na nádržke. Je normálne, že teplota motora, bez prúdiaceho vzduchu, ktorý ho chladí, začne stúpať. Na to je tam ventilátor, ktorý ho v prípade spotreby schladí. Ťažko takto od stola posudzovať, či to, čo sa ti deje, je ešte v norme, alebo už je to problém.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
este ma napadlo lebo viem že mi nejde turbo, neodvadza tolko tepla može to byť aj tým? Ked začne stupanie nejaky kopec tak citit jak keby sa motor dusil, taka lemra. Nato že turbo nejde na rovinach problem nema ani pri startovani. Je to dake zacarovane auto
podla mna to bude tesnenie pod hlavou. Viem ze ked som auto kupil bolo okej aj voda v nadrzke bola okej. Siel som pozerat zhavice a jeden sa odlomil takze nova hlava. Menilo sa aj tesnenie a potom zacali patalie, hlava bola pozerana nebola ani ohnuta ani nic take. Tak ma napada ze asi odislo tesnenie najskôr