V prvom rade sa ospravedlujem ak tu uz podobna tema je. Trochu som hladal ale nenasiel som nic podobne.
Ak sa niekto s tymto stretol prijmem kazdu radu.
Moj problem je nasledovny. Pocas jazdy ako keby sa mi volant zasekol a potrebujem pouzit viac sili na pootocenie(minimalne viac sili ale rozdiel citit), zaroven potom volat poskoci, toto citim a vidim, pohne sa viac ako chcem, napr 1mm, ako keby siel v zuboch a niekde zapadol.
Skusim to lepsie opisat, jedna sa vsetko o mikro rozdiely, ale ja to na riadeni citim. Co to sposobuje je, ze na dialnici musim viac korigovat, kedze volant skoci doprava, dolava viac ako by som chcel, kym sa rozbehne.
Teda spravi mi to 1x, 2x a potom uz natacam ok, kym znova ako keby "nezaspi". co je niekedy 1 min, niekedy pol hodina.
Nerobi to vzdy a je to tazke nasimulovat, uz som to zobral 2x do servisu, kde mi len povedali ze oni tam chybu necitia na skusobnej jazde.
Niekedy to spravi aj na mieste. Pri toceni nie je plynule ale prvy pohyb je skokovy, potom uz nataca v pohode.
Mozno lepsi opis je, ako keby som siel v kolajach a auto ako keby z nich muselo vyjst. Ale kolaje tam nie su, a robi to nahodne, pricom prvych 8000 som si to nevsimol.
Ak niekto poradi dobry autorizovany servis kde to zaniest, napriklad aj v rakusku budem vdacny.
Mam aj problem zo zvysenym hlukom pri sedadle vodica (v servise, len ze on isiel v hlucnej premavke tak to nepocul). A vysoku spotrebu, mam ten najsetrnejsi diesel a mam priemernu spotrebu na dialnici 6 litrov a meste 8-9. Sme v prazdnom aute 2... Kym na zaciatku (4 mesiace dozadu)som presiel 1200km na nadrz, teraz ledva spravi 800 (v servise sa porovnaval som mnou v insignii iny motor ... ze co by on nedal za 6l...)
a zblnkot paliva v nadrzy ktory na moje naliehanie uz riesili prepazkami, teraz testujem ale to sa mi zda lepsie.
Toto ma az tak netrapi ako ten volant kedze tam sa obavam zimy a bezpecnosti.