nova astra - kupa
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Tie široké stĺpiky si vyžaduje moderná doba, bezpečnosť, tuhosť karosérie musí byť na úrovni.
Aj okná sa, až na výnimky, zmenšujú.
Samozrejme, výhľad je zlý.
Potom sa to supluje kamerami vôkol auta, BMW to využíva na akt. 7.
Lenže nič nenahradí pohľad vodiča
Aj okná sa, až na výnimky, zmenšujú.
Samozrejme, výhľad je zlý.
Potom sa to supluje kamerami vôkol auta, BMW to využíva na akt. 7.
Lenže nič nenahradí pohľad vodiča
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 13 Apr 2010, 07:44
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Milan_PN napísal:Ahoj, allien!
Mám 1.6 bez turba a je to akurát pre mňa. Jazdím ležérne, ale keby som sa mal za niekým vliecť a nemal výkon na bezpečné predbehnutie, to by ma porazilo. Turbo? Nikdy...
Vyskusal som 1.6 85kW, aj 1.4T 103 kW. Mne sa ta 1,6 tam zda slaba, auto s tymto motorom ma cca 1400 kg. Zrychluje to ako moje G-cko s 1.4 90k, mozno este o nieco slabsie. 1.4T je neporovnatelne lepsi motor pre toto auto (hoci ani to nie ziaden trhac asfaltu), uz mi jeden kusok s tymto motorom vyrabaju
Nehovorim, ze s 1.4 74kW a 1.6 85 kW sa neda jazdit a predbiehat. Su to taki spolahlivi robotnici, ale radost z jazdy je mala. Aj ja som sa dlho priklanal k tej atmosferickej 1.6, ale po skusobnych jazdach a vzhladom na to, ze momentalne mozem z rozpoctu uvolnit o 1000 E viac, volba motora bola pre mna jasna. Velke plus je pre mna aj 6-tka, dost casto som na dialniciach.
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 07:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Piešťany
ok
Proti gustu zadnej disputat, hovoria cesi... Prajem spokojnost s kupou a hlavne, aby si nikdy nezabudol nechat vychladnut turbo... Ja by som si nato nikdy nezvykol a urcite zabudal... A kedze byvam 100m od dialnice, kde po zvycajne po niekolko 100 km zaparkujem, nedopadlo by to dobre...
Opel Astra J, 1.6i Cosmo, 85kW, 6 st. automat
VW Polo 1.4i, 55kW, automat
Citroen XM 2.0i, automat
Citroen CX 2.5D Reflex
Nezničiteľné Leninove sane - Moskvič 2140
VW Polo 1.4i, 55kW, automat
Citroen XM 2.0i, automat
Citroen CX 2.5D Reflex
Nezničiteľné Leninove sane - Moskvič 2140
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Presne, úplne chápem Milan, že Ti ten výkon stačí.
Ja som si teraz obľúbil jazdiť vo Fiate Dobló so 105 PS a ten výkon mi tiež postačuje.
Veľmi záleží aj na tom, ako je to auto koncipované.
Ak má Tvoj Oplík tiež krátko odstupňovanú prevodovku, nevidím problém.
Tiež som fanúšikom nepreplňovaných motorov, presne ako Ty.
Ja som si teraz obľúbil jazdiť vo Fiate Dobló so 105 PS a ten výkon mi tiež postačuje.
Veľmi záleží aj na tom, ako je to auto koncipované.
Ak má Tvoj Oplík tiež krátko odstupňovanú prevodovku, nevidím problém.
Tiež som fanúšikom nepreplňovaných motorov, presne ako Ty.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 07:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Piešťany
OK
Kajo,
automat v Astričke je môj tretí automat, na ktorom som mal možnosť jazdiť. A musím povedať, že ma neustále prekvapuje svojou ,,vymakanosťou". Neuveriteľne jemne a citlivo reaguje na plyn a potrebu vodiča. To znamená, že veľmi presne vyhodnocuje, kedy chcem podržať aktuálny zaradený stupeň a dosiahnuť vyššie otáčky, teda potrebujem zrýchliť. Takú citlivosť som doteraz nezažil. Pri ležérnej jazde si udržuje otáčky vždy okolo 2000 a tichúčko, ktoré milujem, pri 135km rýchlosti na diaľnici je tam 2 900 otáčok. To znamená, že na potrebné zrýchlenie mám k dispozícii ešte pohodových ďalších 3 000. Zatiaľ to nevyužívam, lebo ju chcem poctivo zabehať, ale podľa mňa je to riadna rezerva. A lacnejšia ako zložité a drahé turbo.
A to nehovorím o možnosti sekvenčného radenia. To je proste geniálna a fantastická vec, ktorá sa nedá opísať. To sa musí vyskúšať...
automat v Astričke je môj tretí automat, na ktorom som mal možnosť jazdiť. A musím povedať, že ma neustále prekvapuje svojou ,,vymakanosťou". Neuveriteľne jemne a citlivo reaguje na plyn a potrebu vodiča. To znamená, že veľmi presne vyhodnocuje, kedy chcem podržať aktuálny zaradený stupeň a dosiahnuť vyššie otáčky, teda potrebujem zrýchliť. Takú citlivosť som doteraz nezažil. Pri ležérnej jazde si udržuje otáčky vždy okolo 2000 a tichúčko, ktoré milujem, pri 135km rýchlosti na diaľnici je tam 2 900 otáčok. To znamená, že na potrebné zrýchlenie mám k dispozícii ešte pohodových ďalších 3 000. Zatiaľ to nevyužívam, lebo ju chcem poctivo zabehať, ale podľa mňa je to riadna rezerva. A lacnejšia ako zložité a drahé turbo.
A to nehovorím o možnosti sekvenčného radenia. To je proste geniálna a fantastická vec, ktorá sa nedá opísať. To sa musí vyskúšať...
Opel Astra J, 1.6i Cosmo, 85kW, 6 st. automat
VW Polo 1.4i, 55kW, automat
Citroen XM 2.0i, automat
Citroen CX 2.5D Reflex
Nezničiteľné Leninove sane - Moskvič 2140
VW Polo 1.4i, 55kW, automat
Citroen XM 2.0i, automat
Citroen CX 2.5D Reflex
Nezničiteľné Leninove sane - Moskvič 2140
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 31 Mar 2010, 21:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Púchov
Len poopravim, nazov farby je ziariva cervena a je naaadherna. Ja ju vlastnim uz 3 a pol mesiaca s obsahom motora 1,6 benzin a som s nou maximalne spokojna. Zial pred tyzdnom mi uz stihol aj neznamy pachatel ozgriet prave predne dvere, pravdepodobne pri cuvani zadrel naraznikom. Co uz aj s tym musi clovek pocitat, len je mi smutno z toho, aki su podaktori necharakterni ludia.
Inak skusala som aj ja zavriet okna podrzanim dialkoveho ovladania a nefunguje podla navodu ani u mna.
Pre mr-aliena mam typ ak uz nie je neskoro. Ja mam v zakladnej verzii Essentia ovladanie radia na volante + tempomat za pouhych 20,- Eur i ked podla volitelnej vybavy to bolo mozne len v baliku. Nie vsade na predajniach to vedeli, tak treba im to pripomenut ak sa este da.
Inak skusala som aj ja zavriet okna podrzanim dialkoveho ovladania a nefunguje podla navodu ani u mna.
Pre mr-aliena mam typ ak uz nie je neskoro. Ja mam v zakladnej verzii Essentia ovladanie radia na volante + tempomat za pouhych 20,- Eur i ked podla volitelnej vybavy to bolo mozne len v baliku. Nie vsade na predajniach to vedeli, tak treba im to pripomenut ak sa este da.
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 07:09
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Piešťany
Farba
Bubacik,
áno, červená farba je naozaj vo všetkých konfigurátoroch nazvaná ako žiarivá. Pojem briliantová som použil preto, lebo pod tým prívlastkom sa skrýva v softvéri predajcu a tak to mám aj na faktúre. Ale v konečnom dôsledku je to jedno, lebo dôležité je, že vyzerá úžasne, to máš pravdu.
Som rád, že sa tu vyskytol majiteľ skoro rovnakého autíčka a farby. A dobrého vkusu, samozrejme
Je mi nesmierne ľúto, že si už utŕžila škrabanec. Ja sa ho tiež bojím, hlavne v malom manévrovacom priestore, lebo stále mám ešte zafixované rozmery svojho ex-autíčka, o dosť menšieho. Držím palce, aby oprava prebehla úspešne a rýchlo, a už nikdy nič podobné.
Keď sa mi podarí rozchodiť tie okná, dám Ti vedieť.
Pekný víkend prajem.
áno, červená farba je naozaj vo všetkých konfigurátoroch nazvaná ako žiarivá. Pojem briliantová som použil preto, lebo pod tým prívlastkom sa skrýva v softvéri predajcu a tak to mám aj na faktúre. Ale v konečnom dôsledku je to jedno, lebo dôležité je, že vyzerá úžasne, to máš pravdu.
Som rád, že sa tu vyskytol majiteľ skoro rovnakého autíčka a farby. A dobrého vkusu, samozrejme
Je mi nesmierne ľúto, že si už utŕžila škrabanec. Ja sa ho tiež bojím, hlavne v malom manévrovacom priestore, lebo stále mám ešte zafixované rozmery svojho ex-autíčka, o dosť menšieho. Držím palce, aby oprava prebehla úspešne a rýchlo, a už nikdy nič podobné.
Keď sa mi podarí rozchodiť tie okná, dám Ti vedieť.
Pekný víkend prajem.
Opel Astra J, 1.6i Cosmo, 85kW, 6 st. automat
VW Polo 1.4i, 55kW, automat
Citroen XM 2.0i, automat
Citroen CX 2.5D Reflex
Nezničiteľné Leninove sane - Moskvič 2140
VW Polo 1.4i, 55kW, automat
Citroen XM 2.0i, automat
Citroen CX 2.5D Reflex
Nezničiteľné Leninove sane - Moskvič 2140